JuudasPappi ja Vectra C2
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Hiilikuitukalvosulkeiset*
Siistin näköistä jälkeä. Plussaa vielä siitä, että jätit hieman kromia näkyviin 
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Kiva saada välillä vähän negatiivistakin palautettatimppa1 kirjoitti:Mun mielestä ei hyvä sitten ollenkaan,näyttää jotenkin liian tehdyltä.Mutta nämähän on omia mielipiteitä.ite vedin mattamustan teipin tuohon kromin päälle ja sopii omasta mielestä hienosti,samaa väriä kuin tuo ritiläkin,mutta tuo munkin voi näyttää jonkun mielestä rumalta,Irmscherin maski on mulle tulossa jokatapauksessa.Muuten on kyllä hieno ja väri parhain mitä veccuun saa
Kyllä mä jätän sen noin miten nyt on. Niinkuin sanoin tuossa aiemmin, niin tykkään kromistahudu79 kirjoitti:Tempaseppa vielä tohon logoonkin teippi päällesiinä saa mukavasti sormet helläksi.
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Sehän on pääasia et omaa silmää miellyttää
Oletko pistänyt jo alustan tilaukseen?
- koodarikake
- 'Kapitän'

kyllä se vaan siistin ilmeen antaa keulaan tuo teippi
ja hyvin on omassa vecussa pysyny tuo teippi talven yli ei mistää ole lähteny irtoo tai repeilee
kaverin vectran sisälistat laitettii kans tuolla hiilari teipillä on se kyllä mukavaa hommaa mukavasti lämmöllä taittuu teippi melkei mahdottomuuksiin 
Opel vectra B cd -96 ex
Opel vectra A gls -92 exä
erehdyin ja ostin III golffin
(myyty tosin jo)
opel vectra a (matta vihreä turtles)
Opel vectra c -06 wnb "opc" =)
Opel vectra A gls -92 exä
erehdyin ja ostin III golffin
opel vectra a (matta vihreä turtles)
Opel vectra c -06 wnb "opc" =)
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Jeps, juuri lähti TA-Technixin korkeussäädettävä tilaukseenopelisti77 kirjoitti:Sehän on pääasia et omaa silmää miellyttääOletko pistänyt jo alustan tilaukseen?
Ja sitten niiiiiiiiiiiiiin alas kuin mahdollista, kaikki mahdolliset ylimääräiset mutterit ja hilavitkuttimet välistä pois niin on makiaJuudasPappi kirjoitti:Jeps, juuri lähti TA-Technixin korkeussäädettävä tilaukseenopelisti77 kirjoitti:Sehän on pääasia et omaa silmää miellyttääOletko pistänyt jo alustan tilaukseen?
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018
Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Oliko tässä vielä vakio sportin alusta kiinni?
Maskihan näyttää komealta
Sopivasti kromia keulassa.
Omega B2 -01 Z22XE, Astra F -95 X16SZ, Astra F -97 X16SZR,
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Heh, pitäisi vielä pystyä ajaamaankinkimmopa1 kirjoitti:Ja sitten niiiiiiiiiiiiiin alas kuin mahdollista, kaikki mahdolliset ylimääräiset mutterit ja hilavitkuttimet välistä pois niin on makiaJuudasPappi kirjoitti:Jeps, juuri lähti TA-Technixin korkeussäädettävä tilaukseenopelisti77 kirjoitti:Sehän on pääasia et omaa silmää miellyttääOletko pistänyt jo alustan tilaukseen?
Vähän mikä mietityttää on kesämökin pitkä hiekkatie, mikä on täynnä kuoppia töyssyjä
itte oon meinannu teipata kaikki kromit poies. minkäläisella teipillä oot teippaillu noita? joku tutkitusti hyvä olis jees niin pääsisi kertatyöllä.timppa1 kirjoitti:Mun mielestä ei hyvä sitten ollenkaan,näyttää jotenkin liian tehdyltä.Mutta nämähän on omia mielipiteitä.ite vedin mattamustan teipin tuohon kromin päälle ja sopii omasta mielestä hienosti,samaa väriä kuin tuo ritiläkin,mutta tuo munkin voi näyttää jonkun mielestä rumalta,Irmscherin maski on mulle tulossa jokatapauksessa.Muuten on kyllä hieno ja väri parhain mitä veccuun saa
ja on kyllä komiia jälkeä pappi saanu aikaan

mä oon käyttänyt ihan tollasta yliteippauskamaa.Meil o duunissa teippari joka teippaa autoja ja kaikkee muutakin ni siltä olen ottanut aina tarpeen tullen noita teippejä.pekedk kirjoitti:itte oon meinannu teipata kaikki kromit poies. minkäläisella teipillä oot teippaillu noita? joku tutkitusti hyvä olis jees niin pääsisi kertatyöllä.timppa1 kirjoitti:Mun mielestä ei hyvä sitten ollenkaan,näyttää jotenkin liian tehdyltä.Mutta nämähän on omia mielipiteitä.ite vedin mattamustan teipin tuohon kromin päälle ja sopii omasta mielestä hienosti,samaa väriä kuin tuo ritiläkin,mutta tuo munkin voi näyttää jonkun mielestä rumalta,Irmscherin maski on mulle tulossa jokatapauksessa.Muuten on kyllä hieno ja väri parhain mitä veccuun saa
tänään se oli teippaamassa rs6 audia helmiäisvalkoseksi,aivan sairaan hieno tulee.
okei. mistähän tota yliteippaus kamaa.. hyvää sellasta sais sopuhintaan onko tietoatimppa1 kirjoitti:mä oon käyttänyt ihan tollasta yliteippauskamaa.Meil o duunissa teippari joka teippaa autoja ja kaikkee muutakin ni siltä olen ottanut aina tarpeen tullen noita teippejä.pekedk kirjoitti:itte oon meinannu teipata kaikki kromit poies. minkäläisella teipillä oot teippaillu noita? joku tutkitusti hyvä olis jees niin pääsisi kertatyöllä.timppa1 kirjoitti:Mun mielestä ei hyvä sitten ollenkaan,näyttää jotenkin liian tehdyltä.Mutta nämähän on omia mielipiteitä.ite vedin mattamustan teipin tuohon kromin päälle ja sopii omasta mielestä hienosti,samaa väriä kuin tuo ritiläkin,mutta tuo munkin voi näyttää jonkun mielestä rumalta,Irmscherin maski on mulle tulossa jokatapauksessa.Muuten on kyllä hieno ja väri parhain mitä veccuun saa
tänään se oli teippaamassa rs6 audia helmiäisvalkoseksi,aivan sairaan hieno tulee.
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Alustasarjan asennuksesta*
Olisi tuo TA-Technixin korkeussäädettävä alusta tarkoitus viikonlopun aikana ruuvata paikoilleen. Kokemusta ei ole oikeastaan yhtään vastaavasta hommasta.
Joten kaikki apu ja vinkit ovat nyt tervetulleita. Kaikki pienetkin vinkit ja kikat saa kertoa. Muutenkin mitä kannattaa tehdä missäkin järjestyksessä ja mitä pitää ottaa huomioon jne.
Pakkauksessa ei tullut minkäänlaisia asennusohjeita mikä oli ehkä vähäsen outoa. Toki kun katsoo miten vanha on kiinni sitä purkaessa, niin sekin tietty auttaa jo paljon
Entä tuo alustan korkeuden ruuvaaminen. Pitääkö siinä ottaa jotain huomioon ruuvatessa. Mikä olisi hyvä korkeuden suhde etu- ja takapäällä?
Samalla vaihdan koiranluut eteen ja taake. Niissä ei varmaan mitään kummallisempaa ole.
Raidetangon sisä- ja ulkopäät yritän myös vaihtaa. Voi olla että menee liian hankalaksi. En tiedä, kun en ole niitäkään ennen vaihtanut. Tarviiko siinä hommassa olla jotain erikoistyökaluja?
Sitten vielä taakse vaihdan muutamat tukivarren puslat. Meneekö puslat ihan runnomalla paikoilleen vai tarviiko olla joku prässi millä painaa?
Siinä sitä työsarkaa, katotaan nyt saanko mitään vaihdettua
Ja niitä neuvoja ja vinkkejä saa tosiaan antaa, olisin kiitollinen
Joten kaikki apu ja vinkit ovat nyt tervetulleita. Kaikki pienetkin vinkit ja kikat saa kertoa. Muutenkin mitä kannattaa tehdä missäkin järjestyksessä ja mitä pitää ottaa huomioon jne.
Pakkauksessa ei tullut minkäänlaisia asennusohjeita mikä oli ehkä vähäsen outoa. Toki kun katsoo miten vanha on kiinni sitä purkaessa, niin sekin tietty auttaa jo paljon
Entä tuo alustan korkeuden ruuvaaminen. Pitääkö siinä ottaa jotain huomioon ruuvatessa. Mikä olisi hyvä korkeuden suhde etu- ja takapäällä?
Samalla vaihdan koiranluut eteen ja taake. Niissä ei varmaan mitään kummallisempaa ole.
Raidetangon sisä- ja ulkopäät yritän myös vaihtaa. Voi olla että menee liian hankalaksi. En tiedä, kun en ole niitäkään ennen vaihtanut. Tarviiko siinä hommassa olla jotain erikoistyökaluja?
Sitten vielä taakse vaihdan muutamat tukivarren puslat. Meneekö puslat ihan runnomalla paikoilleen vai tarviiko olla joku prässi millä painaa?
Siinä sitä työsarkaa, katotaan nyt saanko mitään vaihdettua
Ja niitä neuvoja ja vinkkejä saa tosiaan antaa, olisin kiitollinen
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Alustasarjan asennuksesta*
etupää:
molemmat puolet ylös niin saa koiranluut helposti irti kun vakaaja ei väännä vastaan.jarruletkutolpasta irti ja ne abs-piuhat.kaksi 18mm kannalla olevaa pulttia iskarin alapäästä irti,sitte konehuoneen puolelta ne kolme torxia auki ja sulla pitäs olla tolppa irti.
jousipuristimia vähän hollille ja pulttipyssyllä iskarin yläpään mutteri auki,tästä paketista sulle ei käyttöön jää kuin se koria vastentuleva metallilautanen ja yläpäänlaakeri mikä kannattaa kyllä samalla laittaa uusi.
ennen tolpan irrotusta kannattaa hiukan mitata camberkulmaa koska siinä ta:n tolpassa on säätö varaa reippaasti niin tulee suurinpiirtein oikeeseen asentoon.kulmat toki kannattaa säädättää asennuksen jälkeen.
takapää:
jousen vaihtoon ei tarvitse irrottaa kuin alatukivarren ulompi pultti,sit vaikka tunkinvarsi sinne onton tukivarren sisään ja vääntää alaspäin niin saa jousen pois ja uuden tilalle.säätöpala tulee yläpäähän.iskarissa nyt mitään ihmeitä ole pultit auki ja uusi tilalle.
muista ilmata iskarit ennen asennusta.
jos takapään vedät tappiin niin edessä saa jäädä muistaakseni 15mm vielä säätövaraa alaspäin niin pitäs olla aika vaaterissa.
molemmat puolet ylös niin saa koiranluut helposti irti kun vakaaja ei väännä vastaan.jarruletkutolpasta irti ja ne abs-piuhat.kaksi 18mm kannalla olevaa pulttia iskarin alapäästä irti,sitte konehuoneen puolelta ne kolme torxia auki ja sulla pitäs olla tolppa irti.
jousipuristimia vähän hollille ja pulttipyssyllä iskarin yläpään mutteri auki,tästä paketista sulle ei käyttöön jää kuin se koria vastentuleva metallilautanen ja yläpäänlaakeri mikä kannattaa kyllä samalla laittaa uusi.
ennen tolpan irrotusta kannattaa hiukan mitata camberkulmaa koska siinä ta:n tolpassa on säätö varaa reippaasti niin tulee suurinpiirtein oikeeseen asentoon.kulmat toki kannattaa säädättää asennuksen jälkeen.
takapää:
jousen vaihtoon ei tarvitse irrottaa kuin alatukivarren ulompi pultti,sit vaikka tunkinvarsi sinne onton tukivarren sisään ja vääntää alaspäin niin saa jousen pois ja uuden tilalle.säätöpala tulee yläpäähän.iskarissa nyt mitään ihmeitä ole pultit auki ja uusi tilalle.
muista ilmata iskarit ennen asennusta.
jos takapään vedät tappiin niin edessä saa jäädä muistaakseni 15mm vielä säätövaraa alaspäin niin pitäs olla aika vaaterissa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...