jsosula kirjoitti:mitäs oot liimaillu konepellin sisäpuolelle... onko kiillottettua peltiä or WHAT..???
jotain kuumakiillotettua peltiä se on ja liimaillaan sitten vasta kun konepeltikin on maalattu kauttaaltaan joka tapahtuu varmaankin tammikuun loppupuolella jos auto liikkuu omin voimin ennen sitä.
P. Lanttola kirjoitti:Todennäköisesti ei mistään jos 240 millisen haluaa, 228mm kyllä löytyisi. 2.3TD omegassakin taitaa olla kaksoismassavauhtipyörä ja kiinteä levy, mutta niissä ainakin on noita 240mm kytkimiä.
terve mulla oli aikoinaa omega 3.0-24v nii siihen oli laitettu teräsvauhtipyörä vakio kytkinlövy
hajotin 3kpl laatikoita sen vitun kytkinlövyntakia ku siin ei ollu jousia aina meni poorit paskaks
sit laiton 2.3td omegan lövyn ni alkokestää siin on jouset mutta on vähän pienempi mut kesti hyvin ja auto on ajossa vieläki samal lövyl
Joo, tuota olen itsekin joskus katsellut, mutta jotenkin on sellainen muistikuva että nuo uudemmat on kaksoismassavauhtipyörällä, eli ei löydy jousia levystä. Tietty voihan sitä soittaa motonettiin tai jonnekin ja kysyä. Olishan se hienoa jos joku jousitettu 240mm levy löytyisi. Mua ainakin vähän epäilyttää se pienempi levy vaikka varmaan se vakiokoneella pitäisi aivan hyvin.
Lisäsin tonne linkintaa listan ehdokkaista, niistä sit vaa arpomaan...
edit. Mite olis tällänen: http://www.pichotel.com/html/1589PLnHH/155882.html pitoa luulis riittävän, on jousitettu keskiö ja kestää 550Nm, kaiken teorian mukaan sopiva mut käytännöstä ei tietoo eikä asetelmasta.