JuudasPappi ja Vectra C2

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Taikl
'Senator'
'Senator'

Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Talvikuulumisia*

Viesti Kirjoittaja Taikl »

JuudasPappi kirjoitti:
Taikl kirjoitti:onko muuten tuo soitin toiminu sulla hyvin näin pakkasillaki? paikallinen hifi kauppias ei rupea tuomosta myymää ku sanoo ettei ne toimi pakkas keleillä...
Heh, no siinä kannattaa paikallisen "hifi" kauppiaan joko opiskella alaa tai vaihtaa alaa :lollis:
Tai kai noissa nyt joku pakkasraja on, mutta tässä kun on ollut näitä koviakin pakkasia niin ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Pakkasta on sentään ollut viime viikkojenkin aikana siinä -20 ja -25 asteen välissä.
Aika jäätävä kommentti kauppiaalta etten sanoisi :D
juu nii vähä arvelinki että pitäs tuon toimia, en sitten tiiä mitä se meinaa kovilla pakkasilla... voihan se olla että ei välttämättä toimi -36 pakkasella mitä täällä oli nyt viikolla, mutta harvon sielä auton sisällä nii kylmä on sillo ku soitinta päälle laittaa :D
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Taikl kirjoitti:
JuudasPappi kirjoitti:
Taikl kirjoitti:onko muuten tuo soitin toiminu sulla hyvin näin pakkasillaki? paikallinen hifi kauppias ei rupea tuomosta myymää ku sanoo ettei ne toimi pakkas keleillä...
Heh, no siinä kannattaa paikallisen "hifi" kauppiaan joko opiskella alaa tai vaihtaa alaa :lollis:
Tai kai noissa nyt joku pakkasraja on, mutta tässä kun on ollut näitä koviakin pakkasia niin ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Pakkasta on sentään ollut viime viikkojenkin aikana siinä -20 ja -25 asteen välissä.
Aika jäätävä kommentti kauppiaalta etten sanoisi :D
juu nii vähä arvelinki että pitäs tuon toimia, en sitten tiiä mitä se meinaa kovilla pakkasilla... voihan se olla että ei välttämättä toimi -36 pakkasella mitä täällä oli nyt viikolla, mutta harvon sielä auton sisällä nii kylmä on sillo ku soitinta päälle laittaa :D
tai sitten se myyjä on aatellut kun oma iPhonekaan ei toimi niin ei tollanen soitinkaan voi toimia :ruoska:
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

JuudasPappi kirjoitti:
O-Peli kirjoitti:Tässä ohjetta ajan vaihtoon ilman soitin jumppaa :peukku:
http://www.vxronline.co.uk/forum/showth ... unit-Astra
No niin, kysyvä se ei tieltä eksy :D
Iso kiitos sulle O-Peli tosta linkistä :worship: Ei se sitten tuon vaikeampaa ollut, noita valikoita kun on tuossakin soittimessa ihan tarpeeksi niin kaikkea ei vaan löydä. Nyt on taas aika ja päivä kohdillaan.
Lisäksi kun olin saanut sen käsityksen ettei C Vectran aikaa ja päivää pysty muuttamaan muuta kuin orkkis soittimen kautta, niin en hirveästi jaksanut tuosta soittimesta sitä toimintoa edes etsiä.

Muutenkin olen ollut erittäin tyytyväinen tuohon Eononin soittimeen se Dynavinin rämän jälkeen ja nyt vielä tämä ominaisuus, niin plussat sen kuin lisääntyvät :peukku:

Kiitokset toki myös Ari-S:lle hyvästä vinkistä.
Oleppa hyvä! Hyvä että lähti toimimaan, kun vielä itsekkin muistaa ettei sen johtonipun tunkeminen mitään herkkua ole soitinta kiinni laittaessa :D
JuudasPappi
OCF Member 2015

Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *pari pakettia ebaysta*

Viesti Kirjoittaja JuudasPappi »

Taas olisi jotain kerrottavaa.
Tuli tuossa viikko takaperin vietettyä aikaa ebayssa ja taas tarttui muutama tavara haaviin.
Tänään sitten kävin postissa hakemassa saaliin. toinen saapui Saksasta ja toinen Puolasta :D

Ensimmäisen paketin sisältö näytti tältä:
Kuva

Eli kyseessä on vaihdekepin nuppiin uusi nahka. Vartavasten siis tuohon facelift Vectran nuppiin suunniteltu. Nuppi kun on melko kulunut (edellinen omistaja runkannut huolella :wink: ) ja siitä olen täällä foorumillakin valitellut aika ajoin :no:
No mutta tuon vaihdon jälkeen pitäisi taas kelvata ja näyttää hyvältä.
Mukana tuli myös todella hyvät ohjeet, niistä iso plussa! Tuollaiset ohjeet kun olisi aina, niin mikä tahansa työ/toimenpide onnistuisi.
(Ei helvetti muuten kun tosta nupista ja nahasta tulee koko ajan ihan jotai muuta mieleen :lol: )

Pakko vielä laittaa oikein kuvat ohjeista, sen verran hyvät tosiaan:
Kuva Kuva

Sitten se toinen, Puolan paketti, joka näytti tältä:
Kuva

Sisältä löytyi parit valoluomet 8) Luomet ovat maalamaattomat. Vielä kun saan tilattua tuon OPC-line etulipan, niin kiikutan sitten molemmat samalla kertaa maalarille.

Kuva Kuva

Tänään en jaksanut luomia sovitella, joten sovituskuvia luvassa vasta huomenna. Toivottavasti istuvat hyvin :-?
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Eikös tää ollut myynnissä tuossa jokin aika sit?
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

opelisti77 kirjoitti:Eikös tää ollut myynnissä tuossa jokin aika sit?
Itse huomasin saman asian, mutta eihän se tuunaamista estä :wink:

Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kume »

Mulla vois olla kohta opc-line etuhelma joutilaana jos et oo vielä tilannut.
JuudasPappi
OCF Member 2015

Kume kirjoitti:Mulla vois olla kohta opc-line etuhelma joutilaana jos et oo vielä tilannut.
En ole vielä tilannut, joten tehdään vaan heti kaupat kun helma sulta vapautuu :yes:
Jatkokeskustelut hinnoista ym. vaikka sitten yv:llä.
JuudasPappi
OCF Member 2015

kimmopa1 kirjoitti:Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?
Kuvia tulossa illalla. Luomet maksoi hitusen päälle 20e postikuluineen. Mielestäni melko edulliset :D

Niin ja sitten kaikille tiedoksi tuosta myymisestä että auto on edelleen kaupan :)
Tekisi ihan hirveästi mieli tuollaista samanlaista, mutta isommalla turpo koneella. En kyl tiedä mikä järki siinä on kun nykyinen hyvässä kunnossa ja muutenkin lähes pelkkää kaupunkiajoa :bonk:
Ehkä mä vaan tykkään isoista bensalaskuista tai jotain :wink:
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

JuudasPappi kirjoitti:
kimmopa1 kirjoitti:Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?
Kuvia tulossa illalla. Luomet maksoi hitusen päälle 20e postikuluineen. Mielestäni melko edulliset :D

Niin ja sitten kaikille tiedoksi tuosta myymisestä että auto on edelleen kaupan :)
Tekisi ihan hirveästi mieli tuollaista samanlaista, mutta isommalla turpo koneella. En kyl tiedä mikä järki siinä on kun nykyinen hyvässä kunnossa ja muutenkin lähes pelkkää kaupunkiajoa :bonk:
No ei ole hinnalla pilattu :worship: jaa että turbollista, käviskö mitenkään farkkuna ;)

Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
JuudasPappi
OCF Member 2015

kimmopa1 kirjoitti:
JuudasPappi kirjoitti:

No ei ole hinnalla pilattu :worship: jaa että turbollista, käviskö mitenkään farkkuna ;)
Kyllähän farkku ihan hieno on. Ongelmana vaan että isäukko osti muutama kuukausi takaperin juuri mustan C Vectra farkun, niin olisihan se vähän liikaa jos itelläkin sellanen ja vielä saman värinenkin :lollis:

Toinen vaihtoehto olisi vaihto tuntuvasti halvempaan ja sitten niillä ylijäämärahoilla voisi ostaa jonkun harrasteauton millä ajelisi vaan kesäisin. Tyyliin A Manta :lovin:

EDIT: Mut mä nyt olen tällainen tuuliviiri :D Tänään haluan jonkun muun auton ja huomenna taas tykkään tästä jne :roll:
JuudasPappi
OCF Member 2015

Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Valoluomien sovittelua*

No niin, tässä nyt olisi parit sovituskuvat luomista.
Tietty näyttää ihan eriltä sitten kun on maali pinnassa ja muutenkin nyt vähän irti umpioista kun ei ole liimaa välissä.

Autokin on paskainen. Mut kyllä itse ainakin tykkään, livenä näytti vieläkin paremmilta :)

Kuva Kuva

Kuva

Niin ja tuli tuollaisetkin hommattua vähän aikaa takaperin kun netissä niihin törmäsin :D
Miten olenkaan ennen selvinnyt ilman noita :lollis:
Kuva Kuva
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Hyvinhän nuo luomet näyttää istuvan :peukku:

Ja jos tihrustin kuvia oikein niin luomen korkeus suhteessa konepeltiin on ihan linjassa, eli korkeuseroa ei taida olla?
Hyvä tuosta tulee, ei muuta kuin värit päälle ja liimat alle :D

Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

JuudasPappi kirjoitti:
Niin ja tuli tuollaisetkin hommattua vähän aikaa takaperin kun netissä niihin törmäsin :D
Miten olenkaan ennen selvinnyt ilman noita :lollis:
Kuva
Mistä?
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Vastaa Viestiin