JS kirjoitti:Justiin aattelin että jos joku ois kysyny samaa vaikkapa "rekkapena-reilurahtari" nikillä niin söörtsiä ois vaan huudeltu![]()
Saatanan gigolot, hävetkää.
Tytön "automietteet"
Kiitos teille asiallisista vastauksista! Ajovalot himmenee paikoillaan ollessa ja yleensä sen silloin vasta huomaa, niin pientä se on ja samalla häilyy myös matkamittarin valo. 800 kierrokset on siis ok, joten vain tuntuu että Diesel on niin kovaääninen, no onhan se! Ohjaustehostin on ollut toimimatta siitä asti kun auto "tuli" minulle, ja katsastusmies tosiaan huomautti siitä 5kk kuluttua, eli niin kauan rattia on veivattu, todellakin jonkinlaista kahinaa kuului ... täytyy seurata pintaa, en vain ymmärrä kuka on keksinut senkin säiliön paikan?
Joku harmitteli että miten se inssi hokasi tämän ajovalojen korkeussäätimen olevan sökö, sano muuta!!!
Mitenkä tällainen Astra lähtee pakkasesta käyntiin, jos ei ole ollut lämmityksessä? Kaasuako ei saa painaa?
Mikä on välijäädytys turbossa? Mistä tiedän että sellainen on? Riittääkö I takapellissä? Mitähän iloa siitä mahtaa olla?
En ole sinkku, joten kahveita en uskalla keitellä, mutta kyllä oma auto kiinnostaa. Suositteliko joku Vectraa vai Omegaa niin huolet on ohi? Edellinen autoni oli Ascona -88, mutta sekin oli ah- niin ihana!
Kyllä on söötsäillyt ja kysellyt, mutta kyllä täältä parhaimmat vastaukset löytyy!
Terveisin Silmien Paratiisi
Joku harmitteli että miten se inssi hokasi tämän ajovalojen korkeussäätimen olevan sökö, sano muuta!!!
Mitenkä tällainen Astra lähtee pakkasesta käyntiin, jos ei ole ollut lämmityksessä? Kaasuako ei saa painaa?
Mikä on välijäädytys turbossa? Mistä tiedän että sellainen on? Riittääkö I takapellissä? Mitähän iloa siitä mahtaa olla?
En ole sinkku, joten kahveita en uskalla keitellä, mutta kyllä oma auto kiinnostaa. Suositteliko joku Vectraa vai Omegaa niin huolet on ohi? Edellinen autoni oli Ascona -88, mutta sekin oli ah- niin ihana!
Kyllä on söötsäillyt ja kysellyt, mutta kyllä täältä parhaimmat vastaukset löytyy!
Terveisin Silmien Paratiisi
mitähOpelectra kirjoitti: Mikä on välijäädytys turbossa? Mistä tiedän että sellainen on? Riittääkö I takapellissä? Mitähän iloa siitä mahtaa olla?
Hih.. Pitäisköhän sitä ruveta huutelemaan täällä foorumilla apua et sais kivoja ooppelimiehiä kahville samalla?
No ei, ehkä mä pärjään itekin ton ooppelin kans, tosin samanhenkinen kahviseura ei olis pahitteeks
Tosi kiva kyllä että ihmiset neuvoo asioissa
((tosin pitänee kyllä ihmetellä että viestiketjun aloittajan mies auta, eikö kaikki miehet ymmärräkään autoista?
))
Tosi kiva kyllä että ihmiset neuvoo asioissa
Joo, yksi tuttu mieshenkilö sanoi ostaneensa autoonsa uudet vanteet. Kyselin merkkiä, kokoa ja hintaa. No, 20€ kuulemma maksoivat, muuta ei oikein osannut vastata. Minä olin ihanJuho M-P kirjoitti:AtB kirjoitti:(tosin pitänee kyllä ihmetellä että viestiketjun aloittajan mies auta, eikö kaikki miehet ymmärräkään autoista?)
No ei ymmärrä ei. Tiedän joitakin ihan toivottomia tapauksia. Ja vielä yrittävät harrastaa autoja...
Ja on sellasiakin jotka ei ymmärrä siis yhtään mitään.
-
Osku
niin..no mutta minun "laskelmien" mukaan uusi=max.10v:n ja vanha=yli.10v:n ikäinen.caravan-coupe kirjoitti:Astran (G) ohjaustehostimen pumppua pyörittää sähkömoottori. Ei ole uusi keksintö.Osku kirjoitti:btw. Onkos toi sähköhydraulinen joku uudempi keksintö? -ei taida esim. minun auton tehostimessa olla sähköjä mukana?caravan-coupe kirjoitti:]Ohjaustehostin on sähköhydraulinen, joten öljyn ollessa vähisä se ei todennäköisesti lähde ollenkaan päälle ettei se mene rikki.(ihan mielenkiinnosta kyselen)
Jatkanpa vielä tätä lypsämistä:
Meinaan, siis vasta Astra G:n myötä tuli sähköhydraulinen tehostin ooppeileihin?
Ei kai siitä ajovalonkorkeussäädöstä katsastuksessa hylätä?Ei mun volvoa ainakaan ikinä, vaikkei se viimeiseen 3 vuoteen toiminut.
Jos ei tullut hylsyä ,älä ihmeessä vaivaa päätäsi sillä.
Juu kyllä me naisten (etenkin nättien sellaisten) kymysyksiä siedetään ja vastaillaan jos tiedetään vastaus.okei, vastaillaan muutenkin.
Juu kyllä me naisten (etenkin nättien sellaisten) kymysyksiä siedetään ja vastaillaan jos tiedetään vastaus.okei, vastaillaan muutenkin.
A4 Tdi
On tainnut olla jo 80- luvulla 3000 omegassa. Tai sitten tuli vasta 24v malliin vuonna 90. Eli ei enään hirveän tuore keksintö.Osku kirjoitti:niin..no mutta minun "laskelmien" mukaan uusi=max.10v:n ja vanha=yli.10v:n ikäinen.caravan-coupe kirjoitti:Astran (G) ohjaustehostimen pumppua pyörittää sähkömoottori. Ei ole uusi keksintö.Osku kirjoitti:btw. Onkos toi sähköhydraulinen joku uudempi keksintö? -ei taida esim. minun auton tehostimessa olla sähköjä mukana?caravan-coupe kirjoitti:]Ohjaustehostin on sähköhydraulinen, joten öljyn ollessa vähisä se ei todennäköisesti lähde ollenkaan päälle ettei se mene rikki.(ihan mielenkiinnosta kyselen)
Jatkanpa vielä tätä lypsämistä:
Meinaan, siis vasta Astra G:n myötä tuli sähköhydraulinen tehostin ooppeileihin?
Siis jos valot häilyvät tyhjäkäynnillä, niin vaihda akku. Se autto mulla tuohon ja onhan se jo 5v vanha. Hintaa akulle tulee jotain 70 euroa, riippuen hieman minkä sinne pistää. Parempi se on vaihtaa näin syksyllä, mitä talvella -25 asteen pakkasella kauppakeskusken pihassa kun auto ei starttaa 
Samalla kun haet sen akun, niin osta käynnistyskaapelit. Ihan siksi, että jos vika ei ole akussa ja sähkö loppuu, niin saat sen käyntiin. Naisen kun ei tarvii kauaa seistä tienlaidassa kaapelit kädessä, kun siihen parkkeeraa joku apua tarjoomaan
Samalla kun haet sen akun, niin osta käynnistyskaapelit. Ihan siksi, että jos vika ei ole akussa ja sähkö loppuu, niin saat sen käyntiin. Naisen kun ei tarvii kauaa seistä tienlaidassa kaapelit kädessä, kun siihen parkkeeraa joku apua tarjoomaan
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Öy mäi gääd. Seuraavan kerran, kun Omppu hajoaa ja, jos tarvitsen neuvoa täältä teen itselleni tuplanimimerkin. Joku "sinkkuneitsyt-84". Varmasti tulee apua ja vastauksia, eiköhän joku pyyhällä korjaamaan autonkin. Sitten, jos kysyn omalla nimimerkillä, tulee vastaus: USE THE SÖÖÖÖRTS, LUKE.kontio kirjoitti:Ei kai siitä ajovalonkorkeussäädöstä katsastuksessa hylätä?Ei mun volvoa ainakaan ikinä, vaikkei se viimeiseen 3 vuoteen toiminut.
Niin ja mistä kukaan tietää minkäikäinen tämä nainen on ja ulkonäöstäkin varmaan vielä vähemmänSavolainen kirjoitti:Öy mäi gääd. Seuraavan kerran, kun Omppu hajoaa ja, jos tarvitsen neuvoa täältä teen itselleni tuplanimimerkin. Joku "sinkkuneitsyt-84". Varmasti tulee apua ja vastauksia, eiköhän joku pyyhällä korjaamaan autonkin. Sitten, jos kysyn omalla nimimerkillä, tulee vastaus: USE THE SÖÖÖÖRTS, LUKE.kontio kirjoitti:Ei kai siitä ajovalonkorkeussäädöstä katsastuksessa hylätä?Ei mun volvoa ainakaan ikinä, vaikkei se viimeiseen 3 vuoteen toiminut.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975