Paljonko painoa?

Keskustelua Opeleista
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Rampe kirjoitti:mä en kyllä usko tota että tuolla koneella oleva kadetti nyt ihan semmonen on että "ompas todella vaikeeta lähtee sutimatta liikkeelle"...anteeksi vaan, mutta ei se nyt mikää järkyttävä tykki ole. jokunen tuon tehonen auto rupeaa liikenteessä olemaan, eikä kovin monessa kumit vingu lähtiessä..
Liikenteessä lähteminen ja kiihdytysstripillä lähteminen ovat kaksi aivan eri asiaa. Etuvetoisella vähänkään tehokkaammalla autolla (150 hv riittää) on aika vaikeaa lähteä nopeasti liikkeelle paikaltaan. Kun siis haetaan nopeinta mahdollista lähtöä. Käypä kokeilemassa miten helppoa se on. Tai toki sillä normaalilla liikennevalolähdöllä ei sudi renkaat, mutta aikakin voi olla sitten mitä on.

yli 1200 kiloa painavalla 150 hv Vectralla 16.0 s/140 km/h ja kyllä oli vaikeuksia hakea sitä pitoa etupyörille.

Hieman piristetyllä Turbo-Calibralla pääsin korkeisiin 13s aikoihin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Joo, ja kyllä olen kokeillutkin..ko. henkilö nyt vaan viittasi esim. helsingin liikenteeseen. Jos tuon tehosella autolla on vaikeuksia ajaa normaalin liikeenteen seassa sutimatta niin hallelujaa sanon minä. Tottakai se on eri asia radalla, mutta jos tuolla ei kauppareissulla saa pitoa niin ei hyvin mene. Kyllä täällä Lahdessakin sattuu aikas monta autoa olemaan, ja nekin etenee varsin mallikaasti muun liikeenteen seassa..ja tehoa on enemmänkin takuu varmasti kuin tuossa 150hv..en viitsi enää tuosta edes jankata, jokainen nyt varmaan tämän asian tajuaa :roll:

Ja eiköhän helsinginkin liikeenteen seassa pysy, vaikkei aina vedätä sitä parasta aikaa yrittäen? Itse olen varsin hyvin pysynyt, jopa kuorma-autolla :lol: Radat erikseen...

Edit: Niin, ihan poliiseista ja liikenne valoista ainakin tuo herra puhui tuossa, ja siksi nyt tuota liikenne jutta tarkotinkin..
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopoilija »

No kyllä tolla toki sutimatta liikkeelle pääsee toki :) Nyt vaan on tullu kokeiltuu noita lähtöjä rivakamminkin...vaikeeta on..ja tosiaan sitä hyvää aikaa silmälläpitäen :wink: Tais mullakin mennä hiukka ajatukset sekaisin jossain vaihees :D
Toi F20 loota on mun mielestä ykkösen osalta hiukka liian lyhyt etuvetoisee!
Ps.eipä sitä lähtöä helpota se että vaan toinen fillari suttaa :(
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Selvä, ja se siitä :wink: :lol:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Jebuli jeps :D :) :lol:
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Toi F20 loota... Ps.eipä sitä lähtöä helpota se että vaan toinen fillari suttaa :(
Kyllä silläkin kaksi rantua tiehen jää...
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Jope kirjoitti:
Toi F20 loota... Ps.eipä sitä lähtöä helpota se että vaan toinen fillari suttaa :(
Kyllä silläkin kaksi rantua tiehen jää...
Sulla varmaan joo...mulla ei.. :cry:
Vastaa Viestiin