no mikäs siinä niin hauskaa onRealsanta kirjoitti:äääh voi vittu jee jee mikä läppää
EDIT: rajoittimet = Nopeuden surma
Opel Calibra c20ne
Heh,oikeinko hondamies ite kehuskeli?Raisu81 kirjoitti: En minä tiiä onko siinä hondassa 170hp niinhän tuo ite kehuskeli....
Uskotko tosissas kaiken mitä sulle baarissa kerrotaan?
Mitä oon vähääkään kuullut nuorten sällien hehkutuksia autoistaan,niin harva aliarvio omaa kalustoaan,päinvastoin hurjia pelejä ja vielä toinentoistaan hurjempia ajosuorituksia,yleensä4-ovinen perhe-sedan onkin yhtäkkiä muuttunut kartiofiltterillä ja poljinpinnoilla hurjaksi Race-henkiseksi kehonkiihdyttimeksi...Pääsääntöisesti kovasti levotonta juttua kuulee...mutta kuuluu toki tohon ikään,kun haetaan muiden hyväksyntää ja omaa paikkaa auringossa...
On ne...,kovia laitteita!
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Selvinpäin tuo kyllä kehuskeliMegaman kirjoitti:Heh,oikeinko hondamies ite kehuskeli?Raisu81 kirjoitti: En minä tiiä onko siinä hondassa 170hp niinhän tuo ite kehuskeli....
Mitä oon vähääkään kuullut nuorten sällien hehkutuksia autoistaan,niin harva aliarvio omaa kalustoaan,päinvastoin hurjia pelejä ja vielä toinentoistaan hurjempia ajosuorituksia,yleensä4-ovinen perhe-sedan onkin yhtäkkiä muuttunut kartiofiltterillä ja poljinpinnoilla hurjaksi Race-henkiseksi kehonkiihdyttimeksi...Pääsääntöisesti kovasti levotonta juttua kuulee...mutta kuuluu toki tohon ikään,kun haetaan muiden hyväksyntää ja omaa paikkaa auringossa...
samapa tuo mulle paljon siellä heppoja on pellin alla
kyllähän se turbo calikka ois näpsäkkä, on mielessä käyny jos semmosen joku päivä vielä laittas
Erittäin osuvasti ilmaistu!!Megaman kirjoitti:Heh,oikeinko hondamies ite kehuskeli?Raisu81 kirjoitti: En minä tiiä onko siinä hondassa 170hp niinhän tuo ite kehuskeli....
Kyllä mun eka auto, siis 1.3 Corolla marteliuksen peltisarjoilla oli kans ihan sairas peli kulkemaan, sillä jätettiin mm. kaverin 1.6 välikoppa eskortti ja kaikki muutkin tottakai....
Oli ne aikoja ne
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Se oli otettu vissiin lentävästä lähdöstä sillä sun calikalla....Tunari-82 kirjoitti:Käyppäs kokeilemassa kiihdyttää 80-120 3-vaihteella muutama veto ja laske niiden keskiarvo.Ilmottele sitten tänne.
Tuola vähän vertailu pohjaa: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteella
Oma calibra c20ne meni lastulla,putkella ja vapari suodattimella näköjään 6.6sek
3 vaihteella 7,5 - 7,6
4 vaihteella 8,5 - 8,7
Käyn kokeilemassa uudestaan tässä joku päivä,oli ruuhkaa niin ei onnistunut oikeen...otin ton ajotietokoneen mukaan muuten noi ajat....Nyt rupesi mietityttämään että oliko nuo ajat ihan tarkkoja, en laittanu ylös mihinkään, mutta käyn tekstaamassa uudet ajat....otin nuo ajat tasasesta vauhdista,en lentävästä lähdöstä.....
Mulla oli eka auto takavetonen mazda 323 1,4 85hp Vm:1980....MakeTku kirjoitti:Erittäin osuvasti ilmaistu!!Megaman kirjoitti:Heh,oikeinko hondamies ite kehuskeli?Raisu81 kirjoitti: En minä tiiä onko siinä hondassa 170hp niinhän tuo ite kehuskeli....
Kyllä mun eka auto, siis 1.3 Corolla marteliuksen peltisarjoilla oli kans ihan sairas peli kulkemaan, sillä jätettiin mm. kaverin 1.6 välikoppa eskortti ja kaikki muutkin tottakai....
Oli ne aikoja ne
se hävisi kaverin polkupyörälle,se otti varaslähön ja mulla 5 kyydissä ja 60 tuhatta ajetut tulpat öljyt vaihtamatta,ja hakkasi rajotinta vasten vaikkei siinä ollu rajotintakaan,enkä saanu vaihetta päälle
Onhan noita selityksiä kaikenlaisia
tasan 80km/h mittariin ja kaasu pohjaan ja kello käyntiin...tasan 120 ja kello sammuksiin,eli mittari virhettä ei huomioitu.Raisu81 kirjoitti:Se oli otettu vissiin lentävästä lähdöstä sillä sun calikalla....Tunari-82 kirjoitti:Käyppäs kokeilemassa kiihdyttää 80-120 3-vaihteella muutama veto ja laske niiden keskiarvo.Ilmottele sitten tänne.
Tuola vähän vertailu pohjaa: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vaihteella
Oma calibra c20ne meni lastulla,putkella ja vapari suodattimella näköjään 6.6sek
3 vaihteella 7,5 - 7,6
4 vaihteella 8,5 - 8,7
Käyn kokeilemassa uudestaan tässä joku päivä,oli ruuhkaa niin ei onnistunut oikeen...otin ton ajotietokoneen mukaan muuten noi ajat....Nyt rupesi mietityttämään että oliko nuo ajat ihan tarkkoja, en laittanu ylös mihinkään, mutta käyn tekstaamassa uudet ajat....otin nuo ajat tasasesta vauhdista,en lentävästä lähdöstä.....
joku 7sek vois olla liki oikeaa
-
Veccu-c20xe
- 'Senator'

Noilla ajoilla autosi on kyllä ihan ehta 115 heppanen... eikä wattiakaan yliRaisu81 kirjoitti:Se oli otettu vissiin lentävästä lähdöstä sillä sun calikalla....Tunari-82 kirjoitti:Käyppäs kokeilemassa kiihdyttää 80-120 3-vaihteella muutama veto ja laske niiden keskiarvo.Ilmottele sitten tänne.
3 vaihteella 7,5 - 7,6
4 vaihteella 8,5 - 8,7
Itellä kans vähä sama tilanne kun Raisu81:llä. Ihmeen hyvin tuntuu kulkevan, vaikka kone ja kaikki muukin näyttää olevan vakioo luukuunottamatta vapaavirtaussuodatinta ja putkistoo joilla nyt ei tehoo juurikaan lisää saada. Jospa ne poijjaat on Saksan maalla jotain siihen kehitelly
. Viime viikonloppuna just tuli kisattua yhen tutun vakio 320 E36 BMW:n kanssa ja pirun tasasta kyl oli...Molemmilla kuskin lisäks yks kyydissä ja mulla vielä subi laatikkoineen kontissa
Se vaan ihmetyttää kun bimmeristä penkitetty kuukaus sitten 143 hv ja mulla pitäs olla joku 28hv vähemmän mutta silti on tasasta...
Tosin ei pelkkä huipputeho kaikkee ratkase vaan paino ja välitykset jne.
Tosin ei pelkkä huipputeho kaikkee ratkase vaan paino ja välitykset jne.
Epäilen!!!!! Mutta jos olet sitä mieltä, niin kaise sitten on 115hpVeccu-c20xe kirjoitti:Noilla ajoilla autosi on kyllä ihan ehta 115 heppanen... eikä wattiakaan yliRaisu81 kirjoitti:Se oli otettu vissiin lentävästä lähdöstä sillä sun calikalla....Tunari-82 kirjoitti:Käyppäs kokeilemassa kiihdyttää 80-120 3-vaihteella muutama veto ja laske niiden keskiarvo.Ilmottele sitten tänne.
3 vaihteella 7,5 - 7,6
4 vaihteella 8,5 - 8,7