Vapaavirtaussuodatin

Keskustelua Opeleista
Supikoira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Supikoira »

Eikös tuohon koneeseen parhaan tuloksen saanut laittamalla korvaussuodattimen vakiokoteloon. Muistelin että olis ollut puhetta joskus...
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Juups no kiva että jollakin muullakin on samanlainen, mulla kanssa hakusessa tuo kylmempi ilma tuolle suodattimelle.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

On 2004-08-26 10:51, Omenalimu wrote:
Juups no kiva että jollakin muullakin on samanlainen, mulla kanssa hakusessa tuo kylmempi ilma tuolle suodattimelle.
Sama täällä.oon saanu ton nyt jotenkin toimimaan kun laitoin orkkiskotelon pohjan takas ja laitoin suodattimen ja jakopään väliin lämmöneristettä.
Leon FR 20vt
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Osaisiko joku kertoa kun ostin kaverilta hät hätää kiireeseen normaalin näköisen a vekun suodattimen missä lukee "teho filter" eli onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Vakiosuodatin. Tehofilter on firma joka valmistaa lähes kaikkiin automalleihin passaavia "tarvike" suodattimia.
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

Green Twister koteloitu = lämpöeristetty suodatin + asennussarja yleismallinen
Hyvä!

-----------------

C20XE saa omastakin kotelosta tehtyä virityssuodattimen, kunhan muuttaa siihen ison halk 80mm ilmaottoputken ja poistaa mahdolliset kuristimet sisältä
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Tuossa aiemmin joku mainitsi, että bensankulutus olisi pienentynyt asentamalla tehosuodatin. Pitääkö tämä paikkaansa? Onko jollain muulla kokemuksia aiheesta?

Mitä muita eroja olette huomanneet asennuksen jälkeen?

<font size=-1>[ This Message was edited by: ekto on 2004-08-27 13:50 ]</font>
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

ekto: Minulla on bensankulutus tippunut. Nyt tankillisella ajelee noin 50-120km pidemmälle. Aina olen tripannut mittarin kun tankilla käyn ja ennen tankilla ajeli sen 550-600km nyt filtterin jälkeen ajelee noin 600-700km. Ajotapani ei ainakaan ole muuttunut, vain tuo vapari.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

On 2004-08-25 18:36, Tume22 wrote:
http://www.mpm-performance.com/ ja sieltä "muuta" valikko. on halpoja mutta en tiedä onko hyviä. itselläni on BMC:n kartiotötterö ja on hyvä!
tilasin tuolta 36€ suodattimen 2.0 8v vectraan, kokeillaan mitä se tekee. ei se ainakaa pahan hintanen oo...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Itse ajattelin tilata tuolta Regalilta Englannista sen jonku super air filterin. Käy suoraan sinne koteloon ja tehoo pitäs tulla jopa 5% lisää. Eli 5 Kw.
sss
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sss »

huomasin kanssa edellisessä autossa että kulutus vähän tipahti kun laittoi vapaavirtaussuodattimen
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Tossa linkki sinne Regalin vapaavirtasuodattimeen:

http://www.regal-shop.co.uk/asps/ShowDe ... sp?id=3011

<font size=-1>[ This Message was edited by: ekto on 2004-08-29 15:36 ]</font>
KillerBee
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KillerBee »

Mors!

Tässä itekkin mietiskelin tota twisterin tökkäämistä alkuperäsen tilalle. Tos mun b-vecus (2.0) ainaki tulee suoraa keulasta putki siihen alkuperäseen ilmansuodattimeen, joten sen avulla tuohon twister-typeen sais raikkaan ilman ohjattua melkosen helposti. Mutta kauhukertomukset ilmamäärän mittarin hajoamasesta/palamisesta minua kuitenkin mietityttää.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

[/quote]
tilasin tuolta 36€ suodattimen 2.0 8v vectraan, kokeillaan mitä se tekee. ei se ainakaa pahan hintanen oo...
[/quote]

nyt tuli suodatin mutta empä älynny tilata samalla ilmamäärämittarille sovitekappaletta... taas otellaan sitte jonku aikaa. oisko kellää kuvaa 2.0i 8v vectrasta vaparilla?
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

Nostetaas tätä vähän, kertokaas mihin tollanen putki kannattaa asentaa kun sen vetää vapaavirtaussuodattimes keulalle? Itse ajattelin siihen maskin taakse laittaa autohan on corsa mutta miten sen putken pään saa siinä maskissa pysymään kiinni? Onko muita hyviä tapoja toteuttaa tota?
Kuva
Corsa Gsi C16Xe 94-
Vastaa Viestiin