On 2004-08-26 10:51, Omenalimu wrote:
Juups no kiva että jollakin muullakin on samanlainen, mulla kanssa hakusessa tuo kylmempi ilma tuolle suodattimelle.
Sama täällä.oon saanu ton nyt jotenkin toimimaan kun laitoin orkkiskotelon pohjan takas ja laitoin suodattimen ja jakopään väliin lämmöneristettä.
Osaisiko joku kertoa kun ostin kaverilta hät hätää kiireeseen normaalin näköisen a vekun suodattimen missä lukee "teho filter" eli onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
Tuossa aiemmin joku mainitsi, että bensankulutus olisi pienentynyt asentamalla tehosuodatin. Pitääkö tämä paikkaansa? Onko jollain muulla kokemuksia aiheesta?
Mitä muita eroja olette huomanneet asennuksen jälkeen?
<font size=-1>[ This Message was edited by: ekto on 2004-08-27 13:50 ]</font>
ekto: Minulla on bensankulutus tippunut. Nyt tankillisella ajelee noin 50-120km pidemmälle. Aina olen tripannut mittarin kun tankilla käyn ja ennen tankilla ajeli sen 550-600km nyt filtterin jälkeen ajelee noin 600-700km. Ajotapani ei ainakaan ole muuttunut, vain tuo vapari.
On 2004-08-25 18:36, Tume22 wrote: http://www.mpm-performance.com/ ja sieltä "muuta" valikko. on halpoja mutta en tiedä onko hyviä. itselläni on BMC:n kartiotötterö ja on hyvä!
tilasin tuolta 36€ suodattimen 2.0 8v vectraan, kokeillaan mitä se tekee. ei se ainakaa pahan hintanen oo...
Itse ajattelin tilata tuolta Regalilta Englannista sen jonku super air filterin. Käy suoraan sinne koteloon ja tehoo pitäs tulla jopa 5% lisää. Eli 5 Kw.
Tässä itekkin mietiskelin tota twisterin tökkäämistä alkuperäsen tilalle. Tos mun b-vecus (2.0) ainaki tulee suoraa keulasta putki siihen alkuperäseen ilmansuodattimeen, joten sen avulla tuohon twister-typeen sais raikkaan ilman ohjattua melkosen helposti. Mutta kauhukertomukset ilmamäärän mittarin hajoamasesta/palamisesta minua kuitenkin mietityttää.
[/quote]
tilasin tuolta 36€ suodattimen 2.0 8v vectraan, kokeillaan mitä se tekee. ei se ainakaa pahan hintanen oo...
[/quote]
nyt tuli suodatin mutta empä älynny tilata samalla ilmamäärämittarille sovitekappaletta... taas otellaan sitte jonku aikaa. oisko kellää kuvaa 2.0i 8v vectrasta vaparilla?
Nostetaas tätä vähän, kertokaas mihin tollanen putki kannattaa asentaa kun sen vetää vapaavirtaussuodattimes keulalle? Itse ajattelin siihen maskin taakse laittaa autohan on corsa mutta miten sen putken pään saa siinä maskissa pysymään kiinni? Onko muita hyviä tapoja toteuttaa tota?