Mites Jussi, onko sulla penkkejä vielä? Millaset jakkarat ne on? Meinaan vaa että mua kiinnostais lähinnä pelkät päälliset... Nääs muotin ominaisuudessa, jos niitten mukaan tekis uudet jakkaranahkat pirssiin
Ei viittis noita ainoita ehjiä uhrata tieteen kehitykseen
Niin, ja puhuit tuolla toisessa threadissa takapenkinperskarvanlämmittimistä. Onko tuossa romuraudassa moisia?
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarksi on 2004-05-13 22:18 ]</font>
Juuh, elikkäs. Kiinnostais kyllä ne pelkät päälliset niistä. Jos viitit kuvia pistää ni nään vähä kuntoa.
Minkäslaisesta rahasummasta olis kyse noissa päällisissä? Oisko 10 € satsi + postikulut millane tarjous? Pitää kuitenki muistaa että päälliset on jo 15 vuotta vanhat..
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarksi on 2004-05-14 14:54 ]</font>
Heh, eli kova homma... Tulis muuten kova hinta päällisille jos Jyväskylästä lähtisin sinne poraamaan
Saiskohan niitä vaikka leikattua siististi siitä suoraan irti? Kun sitten kuitenkin tulis keinonahkaa osittain niiden irtiotettujen tilalle... Täytyy varmaan vähän tutkia omasta miten siinä kävisi.
Ettei vaa ois tullu bumerangina takas sulle? Kun mun yks kaveri oli suuressa viisaudessaan kerenny heti aamusta täyttään mun s-postilaatikon Eikä siel siis näkyny sun postia.
Eli jos viitit ruimia uudestaa kuvat tännepäin...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta: