Calibran rengaskoot ja madallus
Mä saan ens viikolla 7.5x17" et 35 vanteet 225/45r17 kumeilla. http://www.soundpark.org ja sieltä punanen calibra.Siinä on samankokoset vanteet kun noi mun ja -60/30mm alusta ja reilusti näyttää olevan tilaa.Mulla on nyt väliaikaset siirto renkaat takana 215/65r15 vakio calibran vanteella ja toi käsittääkseni vastaa 215/30r19 rengaskokoa???Eli kyllä tilaa ainakin takana on vaikka muille jakaa.
Alusta mulla on vakio "traktori look" vielä.
E:ei raavi kiinni noi mun jenkkifoordista lainatut renkaat.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-04-07 19:34 ]</font>
Alusta mulla on vakio "traktori look" vielä.
E:ei raavi kiinni noi mun jenkkifoordista lainatut renkaat.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-04-07 19:34 ]</font>
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
edelleen ootetaan tuohon ylempään vastausta? itteä ainakin kiinnostaa ku nyt syö vakionakin hiukan takaa sisäpuolelta enemmän...
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Camberiahan ei pysty säätämään ilman näitä jumalattoman kalliita säätöpuslia.Itelle kyllä on ne puslat tulossa koska viime talvena sain tarpeekseni perän vatkaamisesta.On 2004-04-13 15:35, harza wrote:
No ei sitä vastausta oikeen vieläkään tullut, siis pitääkö camper kulmia säätää jos madaltaa autoa maltilliset 35mm edestä ja 40mm takkaa? Ja onko auto sitteen "suorassa" ei siis perä ylempänä kuin keula, näinhän se siis on vakiona...
Ps. toivottavasti saitta jotaki selvää...
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Mulla on Vectrassa kesäkumeina nuo Toyo Proxesit ja ne ovat ihan mukavat ja hiljaiset renkaat ajossa leveyteen nähden, kumiseos on pehmeää, joten pito on myös hyvä kylmänäkin. Radalla ajoa ne taas eivät kestä hyvin, koska pehmeä kumi sulaa täysin alle kovassa rata-ajossa. Mutta muuten ihan hyvä kumi, mitä nyt kuluivat loppuun todella nopeasti ainakin mulla. (siksi mulla on talvirenkaat alla Vectrassa kun en ole viitsinyt noita silestoneja Toyoja laittaa alle... tai ostaa uusia, kitkagummit taas ovat aivan uudet ja kun Vectra on pääasiassa talvikäytössä ja kesäisin vain kakkosautona)
Calibrassa mulla on edessä 215/40R17 ja takana 245/35R17 Steinmetzin ST1-vanteilla (edessä 7,5 leveät ja takana 8,5 tuumaa leveät) jotka tulevat aika ulos, eli ainakin noiden Steinmetzien ET sopinee paremmin johonkin Omegaan kuin Calibraan. Calsuun asennettiin tällä viikolla tuo camber-säätösetti taakse, ja sen kanssa kuulemma tulevat takapyörät nyt "hieman" ulos lokasuojista kun ilman camber-settiä ne eivät tulleet ulos (en ole nähnyt autoa vielä tuon kitin asennuksen ja säädön jälkeen)... Eli noilla Steinmetzin vanteilla ainakin ohjaus hakee aika reilusti kun ET on liian pieni. Vectrassa kesäkumeilla on TSW:n ET35-vanteet, jotka nekin tulevat aika reilusti ulos ja auto on miellyttävämpi ajaa Opelin vakiovanteilla jotka siinä nyt on alla tuon ET:n takia, vakiovanteet kun ovat aika sisällä auton lokasuojissa ja geometria on paremmin kohdallaan. Ei tietenkään ole yhtä näyttävän näköinen...
Calibrassa mulla on edessä 215/40R17 ja takana 245/35R17 Steinmetzin ST1-vanteilla (edessä 7,5 leveät ja takana 8,5 tuumaa leveät) jotka tulevat aika ulos, eli ainakin noiden Steinmetzien ET sopinee paremmin johonkin Omegaan kuin Calibraan. Calsuun asennettiin tällä viikolla tuo camber-säätösetti taakse, ja sen kanssa kuulemma tulevat takapyörät nyt "hieman" ulos lokasuojista kun ilman camber-settiä ne eivät tulleet ulos (en ole nähnyt autoa vielä tuon kitin asennuksen ja säädön jälkeen)... Eli noilla Steinmetzin vanteilla ainakin ohjaus hakee aika reilusti kun ET on liian pieni. Vectrassa kesäkumeilla on TSW:n ET35-vanteet, jotka nekin tulevat aika reilusti ulos ja auto on miellyttävämpi ajaa Opelin vakiovanteilla jotka siinä nyt on alla tuon ET:n takia, vakiovanteet kun ovat aika sisällä auton lokasuojissa ja geometria on paremmin kohdallaan. Ei tietenkään ole yhtä näyttävän näköinen...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Toivottavasti vastaus miellyttääOn 2004-04-13 15:35, harza wrote:
No ei sitä vastausta oikeen vieläkään tullut, siis pitääkö camper kulmia säätää jos madaltaa autoa maltilliset 35mm edestä ja 40mm takkaa? Ja onko auto sitteen "suorassa" ei siis perä ylempänä kuin keula, näinhän se siis on vakiona...
Ps. toivottavasti saitta jotaki selvää...
VW passat 1.9 tdi pwd -03
ex. Astra G 2.0 16v metrosport -00
ex. Calibra 2.0 8v -91
ex. Astra G 2.0 16v metrosport -00
ex. Calibra 2.0 8v -91