X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
jimi hoffa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 481
Liittynyt: 11 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto

Viesti Kirjoittaja jimi hoffa »

En ole vielä aloittanut tiivisteen vaihtoa mutta aiemmin ketjussa puhuttiin ettå pultti olisi 12mm kuusio kannalla.
Avatar
RJuuso
OCF Member
OCF Member
Viestit: 599
Liittynyt: 13 Maalis 2016, 09:46
Paikkakunta: Turku

Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto

Viesti Kirjoittaja RJuuso »

jimi hoffa kirjoitti: 18 Kesä 2026, 08:48 En ole vielä aloittanut tiivisteen vaihtoa mutta aiemmin ketjussa puhuttiin ettå pultti olisi 12mm kuusio kannalla.
Juuri vaihdoin omaani, tuo 12mm on oikea. Itsellä oli 12mm Kuusio hylsy ja siihen 10cm jatko ja räikkä. Kiristysmomentti mallia sopiva 😂
Vectra C2 wagon " Wannabe irmscher "
Insignia B1 country tourer
jimi hoffa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 481
Liittynyt: 11 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto

Viesti Kirjoittaja jimi hoffa »

Tänään kävin tilaamassa motonetistä tiivisteen ja alkuviikosta pääsee asentelemaan
Vedän varmaan tuohon alfamerin kirjan antamaan 45nm momenttiin tuon pultin.