X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto
-
jimi hoffa
- 'Senator'

- Viestit: 481
- Liittynyt: 11 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto
En ole vielä aloittanut tiivisteen vaihtoa mutta aiemmin ketjussa puhuttiin ettå pultti olisi 12mm kuusio kannalla.
-
RJuuso
- OCF Member

- Viestit: 599
- Liittynyt: 13 Maalis 2016, 09:46
- Paikkakunta: Turku
Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto
Juuri vaihdoin omaani, tuo 12mm on oikea. Itsellä oli 12mm Kuusio hylsy ja siihen 10cm jatko ja räikkä. Kiristysmomentti mallia sopivajimi hoffa kirjoitti: 18 Kesä 2026, 08:48 En ole vielä aloittanut tiivisteen vaihtoa mutta aiemmin ketjussa puhuttiin ettå pultti olisi 12mm kuusio kannalla.
Vectra C2 wagon " Wannabe irmscher "
Insignia B1 country tourer
Insignia B1 country tourer
-
jimi hoffa
- 'Senator'

- Viestit: 481
- Liittynyt: 11 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: X18xe1 z18xe öljynsuodatinjalan vuoto
Tänään kävin tilaamassa motonetistä tiivisteen ja alkuviikosta pääsee asentelemaan
Vedän varmaan tuohon alfamerin kirjan antamaan 45nm momenttiin tuon pultin.
Vedän varmaan tuohon alfamerin kirjan antamaan 45nm momenttiin tuon pultin.