Tuo suuttimien päivitys vois olla oikeasti järkevää tässä vaiheessa.. Tosiaan nuo nykyiset suuttimet hommasin ku oli vielä vaparikone suunnitelmissa. Suurempien suuttimien myötä vois olla mahiksia suomen ensimmäiseen(?) E85-omegaan, MP Autotech?NipaCossi kirjoitti:Suuttimista on turha spekuloida, jos noi loppuu kesken niin MP Autotech (http://www.mpautotech.com) myy edukkaasti EV14 suuttimia.
Projektista sen verran että lähinnä vierestä on tullut seurailtua. Työmäärä on aivan älytön, tunteja on turha laskea.Isot propsit siitä että hommat on tehty itse, tokihan koneistukset on tarttenut ulkoistaa (tasapainotusvermeitä&isoa sorvia harvemmin maatilalta löytyy) mutta muuten on projektin aloittanut tehnyt itse. Vastoinkäymisiä on ollut - paljon - niistä ei vain tässä ole raportoitu. Jokunen lätkä on peltiä on tuohon ooppeliin kulunut (myös allekirjoittaneen tinaamana). Ulkoistaminen alkanee siitä kun auto saadaan käyntiin, oon luvannut jelppiä säätöhommissa.
Pyydän kiinnittämään huomiota erityisesti etupalkkiin ja adapteriin joka tarvittiin painelaakerille kytkinmuutoksen takia.
Over and out.
Jokunen tunti on kyllä vierähtänyt auton parissa ja mahdollisimman paljo koittanu tehdä itte. Eilen tuli vedettyä ahtoputket ja jotain vesiletkuja. Kojelauta tuli myös mallailtua paikalleen noitten kaarien kanssa. Ei kenelläkään löytyis valokuvia/räjäytyskuvia miten nuo vesiletkut menee alunperin MV6:ssa? Ja samoin kaikki alipaineletkut. Eihän tätä pysty justiin niinku alkuperästä tekeen, mutta ois hyvä tietää miten ne alunperin on ollu.. Joku kun unohti ottaa tarkempia kuvia ja merkata ku revin tuota konetta irti.