Vectra C Ajotietokoneen asennus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tb74
'Admiral'
'Admiral'

Re: Vectra C Ajotietokoneen asennus?

Viesti Kirjoittaja tb74 »

Kiitos ohjeista. :thumbsup:

Oon joskus aikoinaan lukenu jonkun topicin täällä, että mitä eroja noilla eri näytöillä on. Itse kun en ole varma mikä näyttö mulla loppujen lopuks on tuossa autossa.
Autossa oli aikoinaan vaan se mikälie yleisnäyttö, josta sai vaan säädettyä kellot sun muut perusjutut. Techillä päivitettiin näyttämään myös kulutus jne näkymät. Ilmeisesti ei ole ihan täysverinen ajotietokone, kun ei ilmoita nestemäärien vajauksista.

Näyttö on yksivärinen, mustalla pohjalla keltaista teksiä ja numeroita, ja päinvastoin(yö/päivä). Eli löytyyköhän sitä topiccia jostain, jossa erot on selitetty?
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

obdII
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja obdII »

Tubbe kirjoitti:Osaisiko joku nopeasti kertoa osanumeron tuolle viikselle missä on napit tietokonetta varten? Paikallisessa opel liikkeessä porrasperä malliin löytyi tasan kaksi vaihtoehtoa. Toinen oli se ihan perusviiksi ja toinen oli sellainen jossa luki lisätietona että onstar ja navigointi järjestelmiä varten. Eli onko tuo nyt sitten sellainen missä on ne napit viiksen päässä?
Jos voisit laittaa tänne tietoa siitä viiksen koodista niin se olisi enemmän kuin hienoa! :)
Kun Metro Autosta sanoivat että viiksi on tilauskamaa ruotsista ja mun täytyisi tietää varaosa koodi?! :-? Joka on kuulemma DJ... jotain ? :o
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Eihän noista ota pirukaan selvää :banghead:

1241080 DG
1241082 DH
1241110 DL
1241161 DM

Arpokaa noista :D
Vastaa Viestiin