c20xe uutta öljypumppua.Tarvike vai original

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

Jarno.v kirjoitti:No jos tuota levyn nurkkaa hivenen pyöristää? :o kaksi kättä+black&decker, jos se nyt tuosta on kiinni :wink:
Kyllähän sen sillä saa mutta en varmasti rupea tekemään. pitäis sen ny käypänen olla ilman sorvaamistakin
2.0t Re85
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Keme kirjoitti:Hmm.. Onko sulla päinvastainen ongelma..?

http://www.students.tut.fi/~siitonek/oljypumppu/
väärä stefa
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

Nii o. Pitää hakee ooppelilta uus varaosavaraston piikkiin.
JEEEEEEEEEEEEE!
nillaV6
'Kadett'
'Kadett'

Re: c20xe uutta öljypumppua.Tarvike vai original

Viesti Kirjoittaja nillaV6 »

Oon ollu autohommissa parikymmentä vuotta, mutta tätä en ollu vielä nähnyt:

Tulin viime ostaneeksi FAI öljypumpun Varaosavarastolta. Rupesin asentelemaan sitä moottoriin jotain puoli vuotta sen jälkeen kun olin ostanut. Ei sopinut. Soitin, myyjälle ja kerroin mitä tapahtui.

Tää kaveri ajoi itse meille ja haki sen pumpun! Makso rahat takas ja pyysi anteeksi, että myyntiin oli päässyt kelvoton tuote. Se Varaosavaraston Mäkinen sanoi, että FAI-tuotteiden myynti loppui viime keväänä siihen kun pumput eivät sopimeet. Kertoi, että kaikki myydyt pumput vedettiin takaisin ja hyvitettiin asiakkaille täydestä arvosta. Kaveri sano vielä, että uusia moottorinosia ei tule myyntiin, ennenkuin on itse testannut ne omissa moottoreissaan.

Pelasiko palvelu muille yhtä hyvin?
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Jep jep, tuttu juttu. Mäkinen veti Fai:t pois myynnistä sen jälkeen kun mulla hajos ne painimet 1000km jälkeen, laitoin sen ö-pumpunkin silloin samalla takaisin kun ei se käynyt paikalleen. Kävi paikan päälläkin silloin ja sain myöhemmin rahat painimista ja pumpusta takaisin. Rehti kauppias oli, ei voi muuta sanoa. Niin ja Fai kansipahvista valitin myös kun ei sekään oikein istunut kohilleen, toi paremman tilalle.. siis kirjaimellisesti toi.
2.0t Re85
nillaV6
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nillaV6 »

Tosi hyvä. Tuon tason palvelu on melkoinen mittapuu siitä miten hommat pitää hoitaa.

Olen hommannut Varaosavarastolta useamman alustasarjan, mutta tuon pumpputapauksen jälkeen rupesin tosissani selvittelemään, että mitä firmalla on myytävänä. Kun löysin talon verkkokaupan, niin olin enemmän kuin tyytyväinen:

http://www.tuningstudio.fi/portal/tuote ... &section=c

Maalaan nimittäin autoja työkseni ja tuunaan harrastuksena (tai meillä tuunaa koko perhe: isäntä virittää ja minä teen korihommat). Laitoin valkopohjaisen helmiäisen tilaukseen. Katotaan miten tuo kesäauto (Calibra) toimii tällä värillä.

http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... &section=c
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

vanhemman mallin öljypumppua ei enää saa alkuperäisenä.sitä en tiedä käykö se uudempi vaikka siinä onkin paikka automaattikiristimelle.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Käy se uudempi vanhemman tilalle. Itse hommasin silloin tuon alkuperäisen ja sen verran joutuu enemmän tekemään että jakopään sisempää pelti koppaan pitää vähän koloa tehdä kun se pumpussa oleva kiristimen korvakko ottaa muuten kiinni peltiin ja pelti ei mene pohjaan asti. Ei ole iso homma.
2.0t Re85
Vastaa Viestiin