Loistava hyvitys B-vectrasta

Keskustelua Opeleista
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

Vieläkö on tosiaan ihmisiä, jotka tuijottavat autokaupoissa pelkkää hyvityshintaa :o
Sehän voi olla ihan mitä vaan! Joka taas riippuu niin monesta tekijästä, joita on ostajan käytännössä mahdoton selvittää, eikä sillä näin ollen ole "mitään" merkitystä.
Se välirahahan niissä kaupoissa ratkaisee, eikä se mitä vanhasta saa. Vanhasta Kadetistakin saa kymppitonnin, kun vaihtaa sen uuteen Maybachiin :lol:
Kuva
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mad max »

Minä en tollasesta kiasta maksais 30t, herranjumala tuolla rahalla saa jo autojakin, ostan vaikka kolme vuotta vanhan Audi a4 tai a6 enemmin.

Tollasta kia kun viette vaihossa kolmen vuoden päästä ,niin luulen että toi hymy hyytyy.

No jokainen tyylillään :D
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Ennakkoluuloja, ennakkoluuloja..
Ite kävin joku aika sitten koeajamassa Kia cee´Din ja vaihtasin ompun siihen millon vaa.
Ford Mondeo 1.8 STW
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

HMS77 kirjoitti:Ennakkoluuloja, ennakkoluuloja..
Ite kävin joku aika sitten koeajamassa Kia cee´Din ja vaihtasin ompun siihen millon vaa.
Tohon Kia cee´Diin tule 5+2 vuoden takuu. Viisi ensimmäistä vuotta koskee koko autoa. Sen lisäksi auton moottorin, voimansiirron ja vaihteiston takuu jatkuu vielä kaksi vuotta eteenpäin ollen siis seitsemän vuotta.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Just. Laittakaa lukkoon koko topikki. Ei tämmösellä tyhjän päiväisellä ja äärimmäisen lapsellisella viisastelulla olee mitään virkaa.
Sanoinko jossakin että joku on tuijottanut vain pelkkää hyvitys hintaa? En!
Sanoinko jossakin että tuota autoa on joku kolmen vuoden päästä vaihtamasa uuteen? En! Ukko on ajanut tuolla vectralla nyt 9vuotta...
Onko "mad max" koskaan ajanut Kia merkkisellä autolla, täi ylipäättään koskaan istunutkaan 30t€ autossa?
Ja "jabajee" on vissiin mailman kovin kauppamies, kun osaat noin viisaita neuvoja jakaa...!
:whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
wenski
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wenski »

Sen lisäksi auton moottorin, voimansiirron ja vaihteiston takuu jatkuu vielä kaksi vuotta eteenpäin ollen siis seitsemän vuotta.
gm olis konkassa parissa vuodessa jos opeleihin annettas tollaset takuut :lollis: :lollis: .

jakopäitä paukkuu siellä sun täällä siihen malliin :D
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mad max »

En ole istunut kiassa, eikä ole tarvetta istuakaan.

Olen istunut monissa 30t euron autoissa ,sekä ajellut joistakin niistä!
Ajanut olen Audi A6 ja A4, sekä volvo s60 ja muissa vastaavissa olen ollut kyytiläisenä.

Niin kuin sanoin jokainen tyylillään, te olette onnellisia kiiastanne ja hyvä niin!

Sanoin vaan oman mielipiteeni, ei pidä vetää herneitä nenään jos kaikki eivät tykkää isisi uudesta ja hienosta kiiasta :whack:
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

mad max kirjoitti:En ole istunut kiassa, eikä ole tarvetta istuakaan.

Ajanut olen Audi A6 ja A4, sekä volvo s60 ja muissa vastaavissa olen ollut kyytiläisenä.

Niin kuin sanoin jokainen tyylillään, te olette onnellisia kiiastanne ja hyvä niin!

Sanoin vaan oman mielipiteeni, ei pidä vetää herneitä nenään jos kaikki eivät halua/tykkää isisi uudesta ja hienosta kiiasta :whack:

Minkä takia aloitat sitten tuon idioottimaisen viisastelun "tuolla rahalla saa jo autojakin" Jos et perkeleen pässi ole koskaan edes moisessa istunu? Miten voit väittää että joku on parempi kuin joku, jos olet niistä kahdesta vain toisen nähnyt? Että voi olla ihminen sitten kertakaikkisen tyhmä! :lollis:

:lukko:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

harza kirjoitti:

Sanoin vaan oman mielipiteeni, ei pidä vetää herneitä nenään jos kaikki eivät halua/tykkää isisi uudesta ja hienosta kiiasta :whack:

Minkä takia aloitat sitten tuon idioottimaisen viisastelun "tuolla rahalla saa jo autojakin" Jos et perkeleen pässi ole koskaan edes moisessa istunu? Miten voit väittää että joku on parempi kuin joku, jos olet niistä kahdesta vain toisen nähnyt? Että voi olla ihminen sitten kertakaikkisen tyhmä! :lollis:

Että voi ihminen sitten kertakaikkisen herkästi imasta hernettä nekkuun. :no:
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

unique kirjoitti:
harza kirjoitti:

Että voi ihminen sitten kertakaikkisen herkästi imasta hernettä nekkuun. :no:

Puolitoista sivua lapsellista viisastelua, ja herkästi herne nenuun, mhhh... Koitin vain tällä aloituksella saada järkevää keskustelua noista vaihtohinnoista aikaan. Mutta jostakin syystä se ei tälle porukalle passannut. Vaan alettiin epäsuorasti väittään tyhmäksi, kun kytätään vain pelkkää hyvitystä. Eikä se Kia ole kuulemma edes auto, ja siitä sitten joku vielä maksaa jotakin. Ja kolmen vuoden kuluttua ei kuulemma vaihdossakaan saa mitään. Mitä sekin nyt tähän kuului? Rumahan se on ku perkele. Mutta nämä asiat ei ollu tämän topikin pointti. Mutta ei siiten...
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

mad max kirjoitti:Minä en tollasesta kiasta maksais 30t, herranjumala tuolla rahalla saa jo autojakin, ostan vaikka kolme vuotta vanhan enemmin.
samaa mieltä tuosta.itsekkin ostaisin ennemmin joitakin vuosia vanhan paremman mallin kuin uuden perusmallin vaikka olis kyseessä samaa merkkiäkin.samalla rahalla saa yleensä paremman ja paremmin jälleenmyynti arvonsa säilyttävän.eipä siinä mitä sikäli että jos ostaa uuden vähemmistömerkin ja ajaa sen loppuun vuosien aikana ja on tyytyväinen autoon sen ajan mutta tosiaan jos ostaa tollasen vain pariksi vuodeksi ja koittaa vaihtaa sitä niin aika paljon tulee kyllä tappiota.onneks oon niin köyhä ettei ole tuota ongelmaa että ostaako uuden vai käytetyn :lollis:
Todennäköisesti väärässä.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

omega16T kirjoitti:
mad max kirjoitti:Minä en tollasesta kiasta maksais 30t, herranjumala tuolla rahalla saa jo autojakin, ostan vaikka kolme vuotta vanhan enemmin.
samaa mieltä tuosta.itsekkin ostaisin ennemmin joitakin vuosia vanhan paremman mallin kuin uuden perusmallin vaikka olis kyseessä samaa merkkiäkin.samalla rahalla saa yleensä paremman ja paremmin jälleenmyynti arvonsa säilyttävän.eipä siinä mitä sikäli että jos ostaa uuden vähemmistömerkin ja ajaa sen loppuun vuosien aikana ja on tyytyväinen autoon sen ajan mutta tosiaan jos ostaa tollasen vain pariksi vuodeksi ja koittaa vaihtaa sitä niin aika paljon tulee kyllä tappiota.onneks oon niin köyhä ettei ole tuota ongelmaa että ostaako uuden vai käytetyn :lollis:

Näin olen itsekkin toiminut. Jos nyt sitten sen verran tarkentasin että, tuo kia minkä ukko nyt osti, ei ollut se perusmalli. Joten samaan rahaan olisi noista audeista, yms. pitänut valita se 2-3 vuotta vanha perusmalli... :wink:
Kyllähän noilla allekirjoituksen pirssien hinnoilla, olisin jo ostanut jonkun normi perhe pirssin uutena. Mutta niitä ei olekkaan yhtä hauska rassata, ta yhtä hauska ajaa kuin esim. tolla evolla.
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

Vai sovitaanko niin että me kaikki persaukiset jantterit joudumme ajamaan niillä käytetyillä kun muut voivat mennä ja ostaa uuden. :wink:
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

harza kirjoitti:Just. Laittakaa lukkoon koko topikki. Ei tämmösellä tyhjän päiväisellä ja äärimmäisen lapsellisella viisastelulla olee mitään virkaa.
Sanoinko jossakin että joku on tuijottanut vain pelkkää hyvitys hintaa? En!
Sanoinko jossakin että tuota autoa on joku kolmen vuoden päästä vaihtamasa uuteen? En! Ukko on ajanut tuolla vectralla nyt 9vuotta...
Onko "mad max" koskaan ajanut Kia merkkisellä autolla, täi ylipäättään koskaan istunutkaan 30t€ autossa?
Ja "jabajee" on vissiin mailman kovin kauppamies, kun osaat noin viisaita neuvoja jakaa...!
:whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack: :whack:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
No huh huh! Kaveri hieman hermostui :lollis:

Sun topiccis otsikko on: Loistava hyvitys B-vectrasta
Ekassa viestissäs kirjoitat:
harza kirjoitti:Isäukon kanssa käytiin autokaupoilla. Ukko osti uuden Kia Magentiksen. Vaihdossa menneestä vectrasta 2.0dti -98 ajettu 230tkm 4500€. Minusta aivan helvetin hyvä hinta. Molemmat etuovien listat puuttuu, kaikissa ovissa komeat ruosteläiskät, renkaat ihan loppu ja kuskin penkin korkeussäätö hanikka poikki... Kauppa oli oulun Delta-auto.
Mukava myyjäkin vielä sattui kohdalle, niin kaupathan siitä tuli. 8)

Tuota vectraa olisi saanut kaupata nettiautossa 2vuotta ja sen olis saanu 2000€ kaupaksi. Jos sittenkään, on se niin karu ilmestys. :roll:
Vai mitä on raati mieltä, oliko tuo hyvä vai huono hinta?

Jos joku on oulussa ostelemassa tuon tyyppistä vectraa niin tämä yksilö kannattaa kyllä jättää suosiolla väliin. Konekkin ääntää kylmänä kuin betonimylly... :lollis:
Sit mä kommentoin, kun kerran pyydät, että:
Jabajee kirjoitti:Vieläkö on tosiaan ihmisiä, jotka tuijottavat autokaupoissa pelkkää hyvityshintaa :o
Sehän voi olla ihan mitä vaan! Joka taas riippuu niin monesta tekijästä, joita on ostajan käytännössä mahdoton selvittää, eikä sillä näin ollen ole "mitään" merkitystä.
Se välirahahan niissä kaupoissa ratkaisee, eikä se mitä vanhasta saa. Vanhasta Kadetistakin saa kymppitonnin, kun vaihtaa sen uuteen Maybachiin :lol:
Niin kaveri vetää totaalisesti porot nokkaan :yawn: Mitäs sitten tuut kyselemään oliko hyvä vai huono hinta, jos ei kommentit kerran kelpaa?
Omasta mielestä suht asiallisen kommentin heitin kysymykseesi liittyen, enkä esim. sanallakaan maininnut tai kommentoinut autoa mihin Vectra vaihtui. Toisin kun aika moni muu täällä
Kuva
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

wenski kirjoitti: gm olis konkassa parissa vuodessa jos opeleihin annettas tollaset takuut :lollis: :lollis: .

jakopäitä paukkuu siellä sun täällä siihen malliin :D
Ai noi pitkät takuut takaa, ettei ole vikoja :)? Hmm...Fiatilla ja Kialla kaikkein pisimmät takuut, mutta sitten kun katsotaan jotain TUV-raportteja, mistä nähdään paljonko ko. autoissa on ollut vikoja niin...

Toisaalta jossain perinteisissä japsiromuissa (tohotat sun muut) ei taida kovin kummoset takuut olla, mutta...
Vastaa Viestiin