Opel Vectra 2.0i Sport '98
Joo, komppaan edellisiä. Penkinsuojat aika järkyt, kun alla kuitenkin ihan recaro sporttipenkit eikä ollenkaan pahannäköiset sellaiset. Maalauksien värikään ei istu kokonaisuuteen... jos välttämättä haluaa maalailla sisäosia, niin jollain hillitymmällä värillä joka istuu auton omaan väriin. Sellanen amistuunaus tulee mieleen tuosta. Ulkoa auto kyllä ihan fiksun näköinen, jos ne vanteet vielä vaihtuu kookkaampiin. 
kiitoksia palautteesta taas.
niin, no kaikilla ei oo taitoo eikä rahaa verhoilla penkkejä uudestaa, köyhä amis kun olen, vaikkakin naispuoleinen sellanen..
sisusta on sen takia sinine, koska kaikki valot on siniset, niin mittaristo kun kaikki sisävalotkin.
ja itse tykkään tuosta, ei ole mitenkään liian räikee.
mutta tässä on nyt kuva kun koko sisusta on maalattu, ainut tuo apparin airbagi, kun ei oo varmaa kannattaako sitä irrottaa, vai tuleeko se silmille..

niin, no kaikilla ei oo taitoo eikä rahaa verhoilla penkkejä uudestaa, köyhä amis kun olen, vaikkakin naispuoleinen sellanen..
sisusta on sen takia sinine, koska kaikki valot on siniset, niin mittaristo kun kaikki sisävalotkin.
ja itse tykkään tuosta, ei ole mitenkään liian räikee.
mutta tässä on nyt kuva kun koko sisusta on maalattu, ainut tuo apparin airbagi, kun ei oo varmaa kannattaako sitä irrottaa, vai tuleeko se silmille..

-
Caliisuttaja
- 'Admiral'

- Viesti:
Hyvältähän tuo minusta näyttää, mutta toi sinisen määrä alkaa olee aika maksimi, enemmän jos laittaa niin tulee liian yksiväristä omasta mielestäni. Musta ja sininen sopii hyvin yhteen. Penkinpäälliset toki varsinkin vinossa ollessaan
näyttävät vähän halvalta ratkaisulta mut eipä silti, käyttöautoon joutuu välillä tekeekin kompromisseja jos haluaa säilyttää jotain matkustusmukavuutta
PS. Itelläni ei oo varaa edes noihin penkinpäällisiin
Caliisuttaja kirjoitti:Hyvältähän tuo minusta näyttää, mutta toi sinisen määrä alkaa olee aika maksimi, enemmän jos laittaa niin tulee liian yksiväristä omasta mielestäni. Musta ja sininen sopii hyvin yhteen. Penkinpäälliset toki varsinkin vinossa ollessaannäyttävät vähän halvalta ratkaisulta mut eipä silti, käyttöautoon joutuu välillä tekeekin kompromisseja jos haluaa säilyttää jotain matkustusmukavuutta
![]()
kiitoksia..
tuota sinistä ei tuon enempää kyllä ole tulossakaan sisustaan
ensimmäinen positiivinen kommentti sisustasta
Ensin mäkin tuomitsin, mutta ihan hyvältähän tuo näyttää.
Itse en moista maalaushommaa tekisi syistä että
a)pitemmän päälle varmaan kyllästyisin
b)liian huomiota herättävä mun käyttööni
c)vaikea myydä
d)saa varoa ettei maalit naarmutu,kulu,lohkeile yms
eli sisusta näyttää aikas näyttelykapineelta jo.
mun käyttöautoks ihan liikaa
Itse en moista maalaushommaa tekisi syistä että
a)pitemmän päälle varmaan kyllästyisin
b)liian huomiota herättävä mun käyttööni
c)vaikea myydä
d)saa varoa ettei maalit naarmutu,kulu,lohkeile yms
eli sisusta näyttää aikas näyttelykapineelta jo.
mun käyttöautoks ihan liikaa
A4 Tdi
Ei yhtään hassumpi Vectra!
Omaan silmään tuo sisustan maalaus näyttää varsin hyvältä, eikä tuo minusta tuo autoon yhtään sen enempää "amismaisuutta" vaikka osia maalaileekin. Varsin hyvä piristys Vectran muuten niin tasaisen mustanpuhuvaan sisustukseen.
Penkinpäällisethän ovat tarkoitettu nimenomaan suojaamaan penkkejä, ja hyvä että siihen on sellaiset laitettukin. Vai kuinka monia reunasta puhkikulumattomia, ja sotkemattomia Sport -penkkejä löytää enää B-Vectroista muutamien vuosien päästä?
Ja jos nyt pilkkua aletaan lopuksi viilaamaan, niin tuo varustelutaso ei ole "CD Sport", vaan ihan oikea "Sport"
CD Sport on Sportia heikommin varusteltu, ja sitä oli saatavilla vain vuosina 95-97.
Omaan silmään tuo sisustan maalaus näyttää varsin hyvältä, eikä tuo minusta tuo autoon yhtään sen enempää "amismaisuutta" vaikka osia maalaileekin. Varsin hyvä piristys Vectran muuten niin tasaisen mustanpuhuvaan sisustukseen.
Penkinpäällisethän ovat tarkoitettu nimenomaan suojaamaan penkkejä, ja hyvä että siihen on sellaiset laitettukin. Vai kuinka monia reunasta puhkikulumattomia, ja sotkemattomia Sport -penkkejä löytää enää B-Vectroista muutamien vuosien päästä?
Ja jos nyt pilkkua aletaan lopuksi viilaamaan, niin tuo varustelutaso ei ole "CD Sport", vaan ihan oikea "Sport"
CD Sport on Sportia heikommin varusteltu, ja sitä oli saatavilla vain vuosina 95-97.
kiitoksia mielipiteestä, ei se omastakaan mielestä oo amis, vaan noi penkinpäälliset miellytti omaa silmää, eikä paljoo maksanu.ascona_c kirjoitti:Ei yhtään hassumpi Vectra!![]()
ja tuo cd sport tuli siitä kun autoliike myi sitä cd sporttina, mut ilmeisesti se on sitten vain sportti..
mikäs ero on cd sportilla ja sportilla??