vectraTBO kirjoitti:Niin, edelleen mulle on merkkiliikkeen henkilö selvittänyt asian siihen pisteeseen että V6 on ollut aluksi ilman ABS jarruja vakiona. ABSit on myöhemmin tullut vakiovarusteeksi.
Katohan onhan täällä muitakin jotka tietää asiasta.
vectraTBO kirjoitti:Niin, edelleen mulle on merkkiliikkeen henkilö selvittänyt asian siihen pisteeseen että V6 on ollut aluksi ilman ABS jarruja vakiona. ABSit on myöhemmin tullut vakiovarusteeksi.
No tuo oli juuri se perustelu mitä sinulta tuossa aiemmin kyseltiin leimaamisesta ilman abseja, kun sanoit vain että näin AKE kertoi ja muuta et tiedä. Jotenkin fiksummalta se olisi perusteluineen kuulostanut kuin ilman.Thuuning kirjoitti:No kyllä mä oon tienny tuosta että a vectroja v6 on ilman abs ja sen takia juuri niitä abseja ei tarvi olla, mutta kun en viittiny täällä sitä alkaa väittään ku ei kukaan olis kuitenkaan uskonu

Tietenkin kannattaa, ja pitääkin ottaa asioista selvää.Thuuning kirjoitti:Kuten jo aikasemmin sanottiin ---> Kannattaa ottaa asioista selvää ihan ite ja tehdä sitten projektiaan omien mahdollisuuksien mukaan..
hercules kirjoitti:Itsellä ainakin halu rakentaa auto niin että se läpäisee katsastuksen myös tulevaisuudessa= Rakennettu laillisesti.Thuuning kirjoitti:Kuten jo aikasemmin sanottiin ---> Kannattaa ottaa asioista selvää ihan ite ja tehdä sitten projektiaan omien mahdollisuuksien mukaan..
Tuomas kirjoitti:No sehän se on koko foorumin tarkoituskin, että jaetaan sitä kokemusta ja tietoa
Tieto vaan on aika merkityksetöntä jos sitä säännöstellään. Sinulla kun on tietoa jota moni kaipaa, niin jaa toki tietosi, kyllä ihmiset sitä arvostaa