Autoaiheiset videolinkit

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Re: Autoaiheiset videolinkit

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Presterin kirjoitti:Jos joku ei tajunnut, tuo videon loppu on läppä. Tuo T3 on lastattu täyteen tiiliä tms. ja hei, ykkösenä "Venäläinen auto". Vitsi, anyone? :D
Mä vähän kyllä luulen, että noita testejä ei tehdä ihan vitsillä... kyllä niissä yleensä on joku ajatus takana. Käytännön tilanteiden kanssa ei nyt tuon viimesen volkkarin kans ole välttämättä paljoa tekemistä, mutta teoriassa sitäkin enemmän. Kyllähän tuollanen testi osoittaa, että vaikka on hyvä kuormajuhta ja vähän korkeammalla niin se ei todellakaan ole turvallinen... varsinkaan väärin lastattuna.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

aika hyvin on tiilikuorma sidottu :bonk:
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

tuikki kirjoitti:Mä vähän kyllä luulen, että noita testejä ei tehdä ihan vitsillä... kyllä niissä yleensä on joku ajatus takana. Käytännön tilanteiden kanssa ei nyt tuon viimesen volkkarin kans ole välttämättä paljoa tekemistä, mutta teoriassa sitäkin enemmän. Kyllähän tuollanen testi osoittaa, että vaikka on hyvä kuormajuhta ja vähän korkeammalla niin se ei todellakaan ole turvallinen... varsinkaan väärin lastattuna.
Joo, en arvostellu noita testejä, vaan sitä, että tuon videon koostajalla on ollut jonkinlainen pilke silmäkulmassa. :) Enkä nyt muista oliko kuorma tiiliä vai mitä, mutta on siitäkin pätkästä jauhettu netissä iät ajat.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Jay Leno ja McLaren prototype Top Gearin radalla testaamassa... Aika hiljainen auto, mutta kuulemma pirun nopea!
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Presterin kirjoitti:Joo, en arvostellu noita testejä, vaan sitä, että tuon videon koostajalla on ollut jonkinlainen pilke silmäkulmassa. :)
Aah :) Hyvä että väänsit rautaa... Onhan tuossa tietty sellanen haisu, että tuo on vähän niin ku vitsinä koostettu... ja varmasti saatais huonompiakin autoja kuin esim tuo f150. Luulen kyllä silti, että vaikka tuo video koostettais ihan tosissaankin niin melko varmasti tuo venäläinen auto (volga?) olis listalla.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

tuikki kirjoitti:Aah :) Hyvä että väänsit rautaa... Onhan tuossa tietty sellanen haisu, että tuo on vähän niin ku vitsinä koostettu... ja varmasti saatais huonompiakin autoja kuin esim tuo f150. Luulen kyllä silti, että vaikka tuo video koostettais ihan tosissaankin niin melko varmasti tuo venäläinen auto (volga?) olis listalla.
Juu, en yhtään epäile etteikö listalla olisi, mutta tuskin olisi yleistäen nimetty "venäläiseksi autoksi". ;)
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
IziO
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja IziO »

Veikka kirjoitti: Ei meinaa supra saaha pitoja --->
Mä oon rakastunut :D
Petri T
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Petri T »

Presterin kirjoitti:Jos joku ei tajunnut, tuo videon loppu on läppä. Tuo T3 on lastattu täyteen tiiliä tms. ja hei, ykkösenä "Venäläinen auto". Vitsi, anyone? :D
Jossain oli että lastina oli 2500kg rautaa,sijoitettu ohjaamon takaseinään kiinni ja vauhtia +90km/h ja periksi antamaton este. Mukava olisi nähdä monen muunkin saman ikäluokan pakun testi samalla kaavalla.
Tuossa oikea testi video
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Hupsista saa***na!! 8) Bemari tulessa.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
RV
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja RV »

^^ :lollis: :lol:
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Vois väittää että "jokseenkin" hidasta toi sammutustoiminta... Tossahan olis jo melkeen ehtiny paistaa makkaratkin. :food:
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

katoin samaa,ei varmaan oo bimmeriläisiä nuo palomiehet :roll: :lollis:
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Presterin kirjoitti:
tuikki kirjoitti:Aah :) Hyvä että väänsit rautaa... Onhan tuossa tietty sellanen haisu, että tuo on vähän niin ku vitsinä koostettu... ja varmasti saatais huonompiakin autoja kuin esim tuo f150. Luulen kyllä silti, että vaikka tuo video koostettais ihan tosissaankin niin melko varmasti tuo venäläinen auto (volga?) olis listalla.
Juu, en yhtään epäile etteikö listalla olisi, mutta tuskin olisi yleistäen nimetty "venäläiseksi autoksi". ;)
Se ees oo mikään venäläinen, vaan australialainen.
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Paska Omena kirjoitti:Vois väittää että "jokseenkin" hidasta toi sammutustoiminta... Tossahan olis jo melkeen ehtiny paistaa makkaratkin. :food:
No eipä tuossa paljon nopeammin olis voinu toimia. Eikä se hätäilemällä kummene.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Vastaa Viestiin