Mä vähän kyllä luulen, että noita testejä ei tehdä ihan vitsillä... kyllä niissä yleensä on joku ajatus takana. Käytännön tilanteiden kanssa ei nyt tuon viimesen volkkarin kans ole välttämättä paljoa tekemistä, mutta teoriassa sitäkin enemmän. Kyllähän tuollanen testi osoittaa, että vaikka on hyvä kuormajuhta ja vähän korkeammalla niin se ei todellakaan ole turvallinen... varsinkaan väärin lastattuna.Presterin kirjoitti:Jos joku ei tajunnut, tuo videon loppu on läppä. Tuo T3 on lastattu täyteen tiiliä tms. ja hei, ykkösenä "Venäläinen auto". Vitsi, anyone?
Autoaiheiset videolinkit
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Autoaiheiset videolinkit
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-
astramaani
- 'Diplomat'

aika hyvin on tiilikuorma sidottu 
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
Joo, en arvostellu noita testejä, vaan sitä, että tuon videon koostajalla on ollut jonkinlainen pilke silmäkulmassa.tuikki kirjoitti:Mä vähän kyllä luulen, että noita testejä ei tehdä ihan vitsillä... kyllä niissä yleensä on joku ajatus takana. Käytännön tilanteiden kanssa ei nyt tuon viimesen volkkarin kans ole välttämättä paljoa tekemistä, mutta teoriassa sitäkin enemmän. Kyllähän tuollanen testi osoittaa, että vaikka on hyvä kuormajuhta ja vähän korkeammalla niin se ei todellakaan ole turvallinen... varsinkaan väärin lastattuna.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Jay Leno ja McLaren prototype Top Gearin radalla testaamassa... Aika hiljainen auto, mutta kuulemma pirun nopea!
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
AahPresterin kirjoitti:Joo, en arvostellu noita testejä, vaan sitä, että tuon videon koostajalla on ollut jonkinlainen pilke silmäkulmassa.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Juu, en yhtään epäile etteikö listalla olisi, mutta tuskin olisi yleistäen nimetty "venäläiseksi autoksi".tuikki kirjoitti:AahHyvä että väänsit rautaa... Onhan tuossa tietty sellanen haisu, että tuo on vähän niin ku vitsinä koostettu... ja varmasti saatais huonompiakin autoja kuin esim tuo f150. Luulen kyllä silti, että vaikka tuo video koostettais ihan tosissaankin niin melko varmasti tuo venäläinen auto (volga?) olis listalla.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Mä oon rakastunutVeikka kirjoitti: Ei meinaa supra saaha pitoja --->
Jossain oli että lastina oli 2500kg rautaa,sijoitettu ohjaamon takaseinään kiinni ja vauhtia +90km/h ja periksi antamaton este. Mukava olisi nähdä monen muunkin saman ikäluokan pakun testi samalla kaavalla.Presterin kirjoitti:Jos joku ei tajunnut, tuo videon loppu on läppä. Tuo T3 on lastattu täyteen tiiliä tms. ja hei, ykkösenä "Venäläinen auto". Vitsi, anyone?
Tuossa oikea testi video
Hupsista saa***na!!
Bemari tulessa.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
- Paska Omena
- OCF Member

Vois väittää että "jokseenkin" hidasta toi sammutustoiminta... Tossahan olis jo melkeen ehtiny paistaa makkaratkin. 
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
astramaani
- 'Diplomat'

katoin samaa,ei varmaan oo bimmeriläisiä nuo palomiehet

Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Se ees oo mikään venäläinen, vaan australialainen.Presterin kirjoitti:Juu, en yhtään epäile etteikö listalla olisi, mutta tuskin olisi yleistäen nimetty "venäläiseksi autoksi".tuikki kirjoitti:AahHyvä että väänsit rautaa... Onhan tuossa tietty sellanen haisu, että tuo on vähän niin ku vitsinä koostettu... ja varmasti saatais huonompiakin autoja kuin esim tuo f150. Luulen kyllä silti, että vaikka tuo video koostettais ihan tosissaankin niin melko varmasti tuo venäläinen auto (volga?) olis listalla.
No eipä tuossa paljon nopeammin olis voinu toimia. Eikä se hätäilemällä kummene.Paska Omena kirjoitti:Vois väittää että "jokseenkin" hidasta toi sammutustoiminta... Tossahan olis jo melkeen ehtiny paistaa makkaratkin.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)