ekto kirjoitti:Mulla on B-vectrassa kontin sivussa olevaan syvennykseen tehty kuitukotelo. Vahvarit on kontin pohjalla. Olis tarkotus tehdä tuosta vahvistinkotelon kannesta sellainen kontin reunoja myötäilevä ja laittaa huopa, jolloin se olisi nätimmin paikoillaan.
Tilaa tuo vie hyvin vähän ja kun penkit kaataa, ei subikoteloa tarvitse raahata minnekkään.
Siistin näkösesti on tuo subi tuolla..ja hyvässä jemmassa nuo vahvistimetkin..Minkähän kokoinen tuo subikotelo on? Miten teit sen sinne?
enemy kirjoitti:Itse alan tässä lähipäivinnä tekemään A Vectraan koteloa 2 x 10" subeille.
aion tehdä siitä koko kontin levyisen siihen ihan takaseinään..eli siis lokareiden väliin.
Sit vahvari varmaan myös sinne sivukotelon taakse mis on ne varokolmiot ym.
pitäs vaa saada jostain sitä samanlaista vaaleenharmaata huopaa jostain ostettuu niin sais sellasen siistin näkösen tehtyy siitä, kun ihan käyttöautona toi menee.
Mut kun alotan projektin niin laitanpa siitä sitten mahdollisimman paljon kuvia tänne.
Joo, ite oon kanssa jotain tällästä miettinyt..Ehkä seuraavan kerran kun rahaa jää yli vois hakea levyä..
Onkohan siitä haittaa jos kotelosta tulee niin leveä ja korkea, mutta sitten varmaan aika ohut, koska ei ole tarkoitus tosiaan tehdä kuin se 33l kotelo?