Tietääkö kukaan on E Kadettiin olemassa sähkölaseja?
Tietääkö kukaan on E Kadettiin olemassa sähkölaseja?
Olen tässä miettinyt että onko E Kadeteissa missän mallissa ollut säkölaseja? onko edes GSI mallissa ollut säkölaseja? jos on niin ilmoitelkaa ja jos tiedätte on kellään myynnis, niin ilmoitelkaa, OLEN KIINNOSTUNUT
Onhan noita sähkölasillisia kadetteja sentään ollut. näkyi olevan joitain nostimii ihan varaosahaku.fi:ssäkin.
Sen vertaa vaan että cabriossa on paljon järeämpi, sekä erilainen nostin kuin tavallisessa. Eli en usko et sopii tavallisen sähkönen jos vaikka jostain löytäisikin. eikä kannata sitten väkisin tuhota cabrion nostimii. ite olisin vailla, enkä ole vielä ainakaan löytänyt uutta...
Yleismallisarjoista ei mitään kokemuksia...
Sen vertaa vaan että cabriossa on paljon järeämpi, sekä erilainen nostin kuin tavallisessa. Eli en usko et sopii tavallisen sähkönen jos vaikka jostain löytäisikin. eikä kannata sitten väkisin tuhota cabrion nostimii. ite olisin vailla, enkä ole vielä ainakaan löytänyt uutta...
Yleismallisarjoista ei mitään kokemuksia...
2x Calibra -91, Kadett C -78
- iso.kunkku
- OCF Member

Re: Tietääkö kukaan on E Kadettiin olemassa sähkölaseja?
Kukaan koittanu pistää a vecun sähkösiä nostinsysteemejä e kadettiin ? Saiskohan niistä sovellettua inhimillisellä työllä ?
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
- sepse
- OCF Member 2023

Mulla taitais olla yhdet yleismallin nostajat etu laseille / olivat Vectra A mallissa ja toimivat moitteetta .
Tuo satsi liitetään alkuperäiseen nostaja koneistoon ja kaikki jää piiloon ovipahvin alle , ainoastaan veivin reikä täytyy peittää .
Napit tuli keskikonsoliin / varmuudella löytyy koneistot ja todnäk kytkimet , johtosarjan joutuu värkkäämään (helppo ) .
Voin ettiskellä jos joku tarvii .
Seppo
Tuo satsi liitetään alkuperäiseen nostaja koneistoon ja kaikki jää piiloon ovipahvin alle , ainoastaan veivin reikä täytyy peittää .
Napit tuli keskikonsoliin / varmuudella löytyy koneistot ja todnäk kytkimet , johtosarjan joutuu värkkäämään (helppo ) .
Voin ettiskellä jos joku tarvii .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Mites F-Astran, lähempää sukuahan se on ku Vectra ... noita nostimia ainakin Astraan löytyy pilvin pimein ja mitä noita muistan joskus kattelleeni rinnakkain niin jopa monilta osiltaan sama kuin A-Vecun, joku levy oli käännetty eri kulmaan kun asettuu ovessa pikkasen eri kohtaan.
Toinen luku asiassa on sitten se mitä mä paljonkin tein sitikoille ... kun näissäkin se itse hissi on sähköisessä ja veivattavassa sama. En ole tutkinut onnistuuko (sitikassa onnistui) ottaa jostakin toisesta ooppelista se moottori sun muut ja kiinnittää se kadetin hissiin veivin tilalle. Ja jälleen kerran, kaikkihan ON mahdollista, mutta onnistuuko tuo järkevällä vaivalla?
Toinen luku asiassa on sitten se mitä mä paljonkin tein sitikoille ... kun näissäkin se itse hissi on sähköisessä ja veivattavassa sama. En ole tutkinut onnistuuko (sitikassa onnistui) ottaa jostakin toisesta ooppelista se moottori sun muut ja kiinnittää se kadetin hissiin veivin tilalle. Ja jälleen kerran, kaikkihan ON mahdollista, mutta onnistuuko tuo järkevällä vaivalla?
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00