vectra
vectra
vectran tuuletin ei toimi voiskohan vika olla pelkästään katkaisimesta? joku on mulle joskus sanonu et yleensä katkaisijat hajoa helpommi kuin moottori ja olen kuullu et olis vähä niinku tyyppi vian puolella toi tuuletin. 
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Jos tarkoitat lämmityslaitteen puhallinta, niin silloin vikaa vois lähteä katselemaan puhaltimen moottorista. Siellä saattaa olla jonkin asteinen kosketushäiriö.
Jos taas tarkoitat jäähdyttimen flektiä, niin voit testata sen toiminnan ohittamalla anturin, eli kytket anturille tulevat johdot yhteen. Silloin flektin pitäisi pyöriä virrat päällä koko ajan.
Jos taas tarkoitat jäähdyttimen flektiä, niin voit testata sen toiminnan ohittamalla anturin, eli kytket anturille tulevat johdot yhteen. Silloin flektin pitäisi pyöriä virrat päällä koko ajan.
Itselläni oli puhaltimen moottorissa jotain häikkää kun tuon vm 97 vectran ostin, jolloin puhallin ei toiminut laisinkaan. Käytettyäni moottorin irti puhallin on toiminut normaalisti, tosin se pitää epämääräistä rohinaa. Itse moottori sekä hiilet näyttivät olevan aika loppu, joten uusi moottori on hankittava lähiaikoina. Itse suosittelisin käyttämään moottorin irti ja tarkistamaan sen ja hiilten kunnon