Nokian NRZi (235/45/17) kestää meikäläisellä pari kesää, ajoa kesässä tulee paljon. Ja kovallakin vesisateella ne pelaa mielestäni todella hyvin.
Merkkiä en ihan hevillä vaihda.
ainoat gummit jotka on kestänyt mulla 2 kesää oli jotkut toyot, tai siis melkein 2 kesää ennen kuin joku lainasi ne eikä oo vielä palauttanut. pirellin 7000 kesti yhden kesän. muitakin merkkejä on ollut jonkun verran enkä edes muista kaikkia. nyt on ollut talven alla falkenin kitkat ja mun mielestä toiminut hyvin ja pintaakin on hyvin vielä jäljellä.
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy
Tarkoitan juuri ajoharjoittelu radalla juuri liukkaan kelin rataa. Itse ajoin mutkan 85km/h, ja tyttö kaverini BMW (500-sarja) ajoi hieman kuluneilla michelineillä 55km/h ja auto pyörahti kun luistonestot oli pois päältä. Ajoharjoittelu radan porukka testasi myös autoani kun tuloksissa oli niin suuri ero muihin verrattuna. Kaikki "ammattiväki" oli ihmeissään tuloksista. Good & Yearin Eagle Ventura on aivan omaa luokkaansa vesiliirossa. Sitä pitoa yleensä tarvitseekin, harvoin kuivan asfaltin ääriarvoja tarvitsee.
Jos haluaa isommat renkaat jotka kestää paljon kulutusta. Itselläni on ollut Corolassa 17" ja Vectrassa /tulee Astraan 18" Nankang merkkiset kumit, kestää kulutusta mutta pito heikompi ajoin 17" n:30000km ja 18" ajettu :20000km taka renkaat kuluneet sisältä enemmän (Vectra+madallus).
On 2003-04-01 10:25, TMan wrote:
Mites onko käyttökokemuksia AgiDäck uusiorenkaista olen kuullut kehuja ja hintakaan ei paha 205/50R16 72€/kpl.
Toi hinta kyllä tosi kova... Tuolta Haaparannasta saa niitä kiittämällä. Koko sarja maksaa noin 120-150€. Tuolla 72€/kpl saa haaparannalta uudet Ventukset,ehkä halvemallakin, jotka ei ole uusiorenkaita. Teillä on pojat siellä etelässä kalliit kumit.
Laita renkaisiin kunnolla ilmanpainetta niin varmasti ajat enemmän ku yhden kesän.tollasiin matalaprofiilirenkaisiin(205/50)saa laittaa 3,0bar:in paineet.ajomukavuushan siinä tietysti kärsii mutta...
Itselläni on Nokian NRZi 215/40/17 ja voin suositella lämpimästi. Eivät olleet halvimmasta päästä mutta olen ollut todella tyytyväinen. Edellistet olivat Pirellin P7000 ja sanoisin että nokialaiset tuntuvat paremmilta.