omega lotus/evo??
eurooppaa olisin taas menossa kierteleen ja katselin noita mobilen sivuja ja sieltä tuli vastaan tämmönen?? http://uk.mobile.de/cgi-bin/search.pl?C ... 1118461732 eli nyt kysymys kuuluu mitä tuosta vois maksaa?? tossa hinnassa on laskemis varaa... soittelin tuosta autosta nimittäin jo!!
on nimittäin alkanut tulemaan sellanen olo et nyt mä kohta hävitän kaikki noi romut mitä omistan ja ostan vain yhden kunnon pelin ja ajelen laittelen sitä sitten!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-11 12:45 ]</font>
on nimittäin alkanut tulemaan sellanen olo et nyt mä kohta hävitän kaikki noi romut mitä omistan ja ostan vain yhden kunnon pelin ja ajelen laittelen sitä sitten!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-11 12:45 ]</font>
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

- Dominator
- 'Diplomat'

Njoo... vähän vois vetää hiljaseksi kun tollanen lipus vierelle... eli pidä sit toi autos kaukana Keski-Suomesta... heh... Mut tosi siisti peli jos vaan on kaikki ok! noi mobilen autot on välii vähä niin ja näin... mutta tarjoa mahdollisimman vähän ja kato mitä tykkää 
...en mä mitenkää kateellinen oo... *painuu rassaamaan oma evoa...asconaa...*
...en mä mitenkää kateellinen oo... *painuu rassaamaan oma evoa...asconaa...*
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
On muuten aika vähän ajettu peli! Eikös joku silloin suomessa kaupannut lotus omegaa 35 000 euroon jolla oli ajettu yli 200 000?
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Siis onko tuo lotari jossa on evo-hilpettä vai evo johon on vaihdettu lotarin tekniikka?
Meinaan vaan että eikös se niin ollut että lotarin tekniikka ei saanut Suomessa laittaa muuhun kuin lotarin koppaan?
Jolloinka tuo olisi valitettavasti Suomessa laiton (?), sehän ei vaikuta mitään vaikka se saksassa olisikin kilvissä.
Tollanen kyllä löisi meikät polvilleen
Meinaan vaan että eikös se niin ollut että lotarin tekniikka ei saanut Suomessa laittaa muuhun kuin lotarin koppaan?
Jolloinka tuo olisi valitettavasti Suomessa laiton (?), sehän ei vaikuta mitään vaikka se saksassa olisikin kilvissä.
Tollanen kyllä löisi meikät polvilleen
-
Jani Mukkala
- OCF Member