Myyty Astra-G turbo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
-Tome-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja -Tome- »

On kyllä stanan komia astra! :o Harvemmin näkee nuita 3-ovisia G-mallin astroja 2.0turbolla -(z)- Onkos tuossa se 200hv vai ootko viritelly? Entäs millasia lukemia tolla saa, esim 0-100km/h?
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

-Tome- kirjoitti:On kyllä stanan komia astra! :o Harvemmin näkee nuita 3-ovisia G-mallin astroja 2.0turbolla -(z)- Onkos tuossa se 200hv vai ootko viritelly? Entäs millasia lukemia tolla saa, esim 0-100km/h?
Ainakin se 200hv on en ole vielä käyny penkittämässä. Mutta on tossa lastu, 3" putkisto, isompi välijäähdytin + ahtoputket, kartiosuodatin, esikatti poistettu... 0-100 menee vakio 7.5. Itse en uskalla kunnolla lähteä ku huonolla tuurilla vääntöä on yli 400nm niin vaihdelaatikko on tiukilla.
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Onko sulla laatikkona F23 srt?
ToniJ
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ToniJ »

..uteliaana kysyn et mistä oot löytäny ton koneen tai koko paketin?itse olen ettiny moista pakettia mut o aika kiven alla?
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

ToniJ kirjoitti:..uteliaana kysyn et mistä oot löytäny ton koneen tai koko paketin?itse olen ettiny moista pakettia mut o aika kiven alla?
Saahan noita kun uutena ostaa. ;)

Janne M kirjoitti:
ToniJ kirjoitti:..uteliaana kysyn et mistä oot löytäny ton koneen tai koko paketin?itse olen ettiny moista pakettia mut o aika kiven alla?
Saahan noita kun uutena ostaa. ;)
Juu uutena toi kone ostettiin. Ei tosin metroautosta vaan saatiin parin mutkan kautta suoraa opelin tehtaalta. Ja laatikko on toi f23, kuudes vaihte ei kyllä olis pahitteeksi.
Honda S2000 -03
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

Onkos auto vaihtumassa "uudempaan" VAG:seen, vai muutenko vaan asustelee teidän ruudussa?

Taisin myös sut päästää tuossa jokunen päivä sitten halliin sisään?
Miehekkäät on muuten äänet astrassa, eipä voi muuta sanoa.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
J@gr
'Senator'
'Senator'

Oraakkeli kirjoitti:Onkos auto vaihtumassa "uudempaan" VAG:seen, vai muutenko vaan asustelee teidän ruudussa?

Ei ainakaan siihen poloon. Se oli vaan lainassa ku oma auto oli pari päivää pois ajosta.

Ai olitsä sinä. Oon aina luullu että se b-omega on sun mikä missä on ne isot vanteet alla. Halliin ajaminen on vähän vaivalloista ku joutuu ajaa eturenkaan siihen korokkeen päälle mikä on siinä ihan ajoluiskan reunassa. Jää pohjasta muuten kiinni :D
Honda S2000 -03
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

J@gr kirjoitti:
Oraakkeli kirjoitti:Onkos auto vaihtumassa "uudempaan" VAG:seen, vai muutenko vaan asustelee teidän ruudussa?

Ei ainakaan siihen poloon. Se oli vaan lainassa ku oma auto oli pari päivää pois ajosta.

Ai olitsä sinä. Oon aina luullu että se b-omega on sun mikä missä on ne isot vanteet alla. Halliin ajaminen on vähän vaivalloista ku joutuu ajaa eturenkaan siihen korokkeen päälle mikä on siinä ihan ajoluiskan reunassa. Jää pohjasta muuten kiinni :D
Juu eipä sentään ole tullut enää ooppeleihin ryhdyttyä, yks omega riitti :lol:

Se kulma siihen luiskalle on kyllä vissiin aika jyrkkä, koska nykäsin tuon saabin putken siihen kiinni vaikka alusta on vakio.

Ja tosiaan, jos se B-omega kuski lukeepi tätä foorumia - samoin kuin toisella puolella oleva Nissan kuski - niin ihan rohkeasti se auto vaan lähemmäs sitä palkkia. Nyt kun tuossa oon ite 3 auton rivissä kesimmäisenä, niin auto pitää purkaa ennen ruutuun ajamista, koska kummallakin puolella auto seisoo yleensä viivan päällä, ja tietenkin sen keskimmäisen ruudun viivan päällä :(

Vituttaa oikein katella, kun J@gr vetää niin siististi autonsa sinne tolpan taakse jemmaan että keskimmäinen pääsee hyvin ulos autostaan, ja taas meidän ruudukossa ei puhettakaan. Sitten vielä 3 melko suurehkoa autoa niin tarkkana siinä saa olla ettei hakkaa naapurin autoa paskaksi.
Itku kurkussa oon katellu että kummankin auton takapenkillä näkyypi olevan lastenistuin.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

Laitetaas hieman omia mielipiteitä... :D
Takavalot vaihtoon, mielestäni aika mauttomat, etulaseihin kalvot tai takaa pois, väläri tummalla verkolla piiloon ja sitten nuo VANTEET.. :roll: äkki uudet tilalle...Itse ne tuohon aikoinaan hommasin, kun liike välttämättä jotkut halusi mukaan... :oops:
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
J@gr
'Senator'
'Senator'

-JMV- kirjoitti:Laitetaas hieman omia mielipiteitä... :D
Takavalot vaihtoon, mielestäni aika mauttomat, etulaseihin kalvot tai takaa pois, väläri tummalla verkolla piiloon ja sitten nuo VANTEET.. :roll: äkki uudet tilalle...Itse ne tuohon aikoinaan hommasin, kun liike välttämättä jotkut halusi mukaan... :oops:
Ai sun vanha auto? olit prkl ajanu moottorin rikki ;) Ei noi vanteet omaan silmään niin pahalta näytä että vaihtaa pitäis. Miks välijäähdytin piiloon? ei tää kuitenkaan mikään sleepperi ole. Kyllähän välijäähdytin pitää näkyä jos kerta semmonen autossa on. Takavalot oli tarkoitus vaihtaa mutta antaa nyt noittenki olla. Etulaseihin kalvot olis kova sana, mutta on niin helppo poliisien puuttua niihin :(
Honda S2000 -03
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

Tämä on kyllä todella hieno peli! Ja takavalot sopii kuin nyrkki silmään! :D
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

J@gr kirjoitti:
-JMV- kirjoitti:Laitetaas hieman omia mielipiteitä... :D
Ai sun vanha auto? olit prkl ajanu moottorin rikki ;) Ei noi vanteet omaan silmään niin pahalta näytä että vaihtaa pitäis. Miks välijäähdytin piiloon? ei tää kuitenkaan mikään sleepperi ole. Kyllähän välijäähdytin pitää näkyä jos kerta semmonen autossa on. Takavalot oli tarkoitus vaihtaa mutta antaa nyt noittenki olla. Etulaseihin kalvot olis kova sana, mutta on niin helppo poliisien puuttua niihin :(
Juu mun vanha peli..Autolla oli ajettu 30000km kun alkoi jakopää rallattaa ja silloin vaihettiin kaikki mahdolliset osat takuuseen...Taitaa olla noissa alkupään 2,2 paljonkin vikoja..

Mielestäni olisi vaan paljon parempi, jos väläri olisi piilossa, tykkään vaan että auto olisi viritys puolelta mahdollisimman orkkis näköinen..
Mutta muuten ihan asiallinen peli ja ei varmasti tule heti vastaan samanlaista..
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
z0nss0n
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja z0nss0n »

On kyl hyvän näköne luonnos. Bongsin sut viime yönä rusalla..
Lurtti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lurtti »

Siisti oli näin kaivokselassa eilen illalla :)
Vastaa Viestiin