Joo asia sinällään aika koominen, auto oli porttien takana aidatulla alueella.
Nistit tai mitkä lie on tulleet verkkoaidan läpi joillakin leikkureilla. Ne ei sitte kattoneet, et vieressä aita oli puolen metrin korkeudella maasta, et alikin olis päässy vaikka konttaamalla.
Pettymys on varmaan ollu melkoinen, ku autossa ei ollu muuta, ku n. 10v vanha cd soitin jonka arvo on 6päkki-20€ ja se piti viedä.
Saatanan puupäät
Ei oikein nuo suomalaiset autovarkaat/nistit/yms oikeen tajua arvokkuuden päälle. Yleensä pöllivät jotain lähes arvotonta, kuten jotain Michael Barrymooren C-kasetteja Suurimmat aineelliset vauriot / rahalliset hävikit kuitenkin tulee noita murrettuja lukkoja vaihdellessa ja uudet kameleontit maalatessa. Paras rangaistus olisi laittaa tekijät hikoilemaan talliin yhtä pitkäksi ajaksi kuin mitä auton rakenteluun on käytetty. Sen jälkeen niiltä voisi vaikka katkaista munat jollain peltisaksilla ihan vain muistoksi.
eikö oo hälyä ollenkaan tossa sun vecussa? itse ajattelin hommata etuoviin takaovien kahvat joissa ei ole lukkopesiä ollenkaan, oven avaus kaken sitten kautta.. hajottakoot sitten vaikka lasit mutta ei tarvitse ainakaan maalata uudestaan sen takia muuten on kyllä todella hieno tuo sun vectras!!
kustomvolwo kirjoitti:eikö oo hälyä ollenkaan tossa sun vecussa? itse ajattelin hommata etuoviin takaovien kahvat joissa ei ole lukkopesiä ollenkaan, oven avaus kaken sitten kautta.. hajottakoot sitten vaikka lasit mutta ei tarvitse ainakaan maalata uudestaan sen takia muuten on kyllä todella hieno tuo sun vectras!!
On siinä häly.
Kun otit puheeks ton lukkojen poiston niin...
Kohta ei oo lukkopesää edes takaluukussa.
kustomvolwo kirjoitti:eikö oo hälyä ollenkaan tossa sun vecussa? itse ajattelin hommata etuoviin takaovien kahvat joissa ei ole lukkopesiä ollenkaan, oven avaus kaken sitten kautta.. hajottakoot sitten vaikka lasit mutta ei tarvitse ainakaan maalata uudestaan sen takia muuten on kyllä todella hieno tuo sun vectras!!
On siinä häly.
Kun otit puheeks ton lukkojen poiston niin... (Kuva) Kohta ei oo lukkopesää edes takaluukussa.
Kokemuksesta voin sanoa, että jätä vaan se peräkontin lukko paikoilleen
Itseltä hyytyi akku aikoinaan Vectrasta ja oikeastaan ainoat vaihtoehdot sisään pääsemiseksi oli, lasi rikki tai peräkontin kautta sisään, kun kaikista ovista puuttui lukkopesät.
Kontin kautta sai suksiluukun auki ja sitä kautta selkänojan nurin ja sieltä sitten takaovi auki.
Toisaalta onhan teillä se lasiliikekin siinä
On siinä häly.
Kun otit puheeks ton lukkojen poiston niin... (Kuva) Kohta ei oo lukkopesää edes takaluukussa.
Itseltä hyytyi akku aikoinaan Vectrasta ja oikeastaan ainoat vaihtoehdot sisään pääsemiseksi oli, lasi rikki tai peräkontin kautta sisään, kun kaikista ovista puuttui lukkopesät.
Kontin kautta sai suksiluukun auki ja sitä kautta selkänojan nurin ja sieltä sitten takaovi auki.
jos akku loppuu niin eikö sille voi antaa apuvirtaa? mä ainaki vedin kaverin autoon plussalta puskurin alle johdon johon voi tyrkätä virtaa eli ainoo huonopuoli jää tosta pesättömyydestä se jos kaukosäädin tekee tenät
On siinä häly.
jos akku loppuu niin eikö sille voi antaa apuvirtaa? mä ainaki vedin kaverin autoon plussalta puskurin alle johdon johon voi tyrkätä virtaa eli ainoo huonopuoli jää tosta pesättömyydestä se jos kaukosäädin tekee tenät
mulla kävi ton toisen projektin kans sillain et kun siinä avautuu ovet kakesta kun kahvoja ei ole lainkaan ja lisäks on tietty häly. noh oli jäänyt soitin yöksi päälle + pari vahvistinta niin eipä auennut ovi kakesta prkl noh eipä siinä akkukin kun on kontissa niin milläs siihen virtaa annat, ei muutakun maskiaukosta ruuvaamaan lenkillä konepellin tuulihakaa irti hälyttimen välillä ilmoittaen olemassa olostaan no konepellin sain sit auki ja eikun toisesta autosta virtaa kaapeleilla runkoon sekä startin plussaan niin rupes ovet aukeemaan