Omega b2 vanteet vaihtoon 20"-->18"
kauan pystyin olemaan hiljaa ja vaan lukemaan tätä topickia mutta nyt on pakko kirjoittaa hiukan=)
mitäköhän väliä sillä on onko rasmus laittanut kalvoa laseihin vai ei? ja olen samaa mieltä rasmuksen kanssa että uusiks vaan kalvot paikalle,ja kuvia joka kohdasta mistä pystyy. saahan sitten kaikki epäilijät nähdä että on kalvot. ja tosiaankaan kaikki polisiit ei kirjoita sakkoa kalvoista jos ottaa heti pois niin että näkevät kun niitä repii.
UGH OLEN PUHUNUT

mitäköhän väliä sillä on onko rasmus laittanut kalvoa laseihin vai ei? ja olen samaa mieltä rasmuksen kanssa että uusiks vaan kalvot paikalle,ja kuvia joka kohdasta mistä pystyy. saahan sitten kaikki epäilijät nähdä että on kalvot. ja tosiaankaan kaikki polisiit ei kirjoita sakkoa kalvoista jos ottaa heti pois niin että näkevät kun niitä repii.
UGH OLEN PUHUNUT
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi
Riippuu paljolti millä päällä poliisi on, pärstäkertoimesta, säätä, ilmanpaineesta, täysikuusta, lämpötilasta, yms....j-ptuning kirjoitti: ja tosiaankaan kaikki polisiit ei kirjoita sakkoa kalvoista jos ottaa heti pois niin että näkevät kun niitä repii.
Kaveri sai alustavalosta kirjallisen huomautuksen ja minä sain aikoinaan ylimääräisistä valoista vaan suullisen huomautuksen.
Ei muuten taida kohta enää onnistua kun menee koneelle muistiin kaikki merkinnät. Tulee automaattisesti uuteen otteeseen.-JMV- kirjoitti:Tuonkin oisit välttänyt, kun olisit sanonut, että ote hävinnyt tai olisit hakenut konttorilta uuden otteen, heti ensimmäisen merkinnän jälkeen...Woody kirjoitti:Ite sain 118ekua sakkoa tummennetuista laseista kun huomasi merkinnän rekisteriotteessa
No voihan pärkele!ooskari kirjoitti:Ei muuten taida kohta enää onnistua kun menee koneelle muistiin kaikki merkinnät. Tulee automaattisesti uuteen otteeseen.-JMV- kirjoitti:Tuonkin oisit välttänyt, kun olisit sanonut, että ote hävinnyt tai olisit hakenut konttorilta uuden otteen, heti ensimmäisen merkinnän jälkeen...Woody kirjoitti:Ite sain 118ekua sakkoa tummennetuista laseista kun huomasi merkinnän rekisteriotteessa
EDIT: Modet vois siivota nää turhat höpinät..
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Niin, ja kun ne oli melko kevyet tummennukset, jota ei päivällä oikeastaan huomannutkaan. Ja auto oli kerran niillä jo kasastettukin. Mutta olikin yli innokas LP:n mies. Ja se naputteli sitten siihen koneelle, että jos kyseinen auto tavataan tien päältä eikä kalvoja ole pois, niin revitään kilvet poisooskari kirjoitti:Aika paljon kyllä noin mitättömästä asiasta jonka ei tuntuisi haittaavan ketään.
Hämrässä nyt näki et oli kalvot:

Niin, nää kaikki on rasmuksen vanhoja? Näpeen näkönen kadettivectraTBO kirjoitti:Hieno video ja nättejä autoja.rasmus kirjoitti: ja tuossa suurinpiirtein kaikki laitteet vuosien 2004-2007 väliltä..
Eikä Ompussakaan mitään vikaa ollu kun sitä katteltiin Alastaron parkissa 19.5
Aivan, kauhee vääntö yksistä kalvoistaj-ptuning kirjoitti:kauan pystyin olemaan hiljaa ja vaan lukemaan tätä topickia mutta nyt on pakko kirjoittaa hiukan=)
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE