Opel Tigra

Esittele Opel-projektisi tai autosi
jo__jo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jo__jo »

hommaisit ees paremmat vanteet!! ei sieltä biltemasta taija kyllä kovin hienoja vanteita saahakkaan!!!! :lollis:
juhqpuhq
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja juhqpuhq »

..
juhqpuhq
'Kapitän'
'Kapitän'

..
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

juhqpuhq kirjoitti:En ole yhtään tuotetta hommannu biltemasta.

Ja näyttö on jalustalla kiinni..

vähän arvasin, että tosta näytöstäkin vaan valitetaan, ihme paikka tämä. :evil:
Saahan sitä nyt negatiivistakin palautetta antaa, pitäähän kritiikki kestää. Hyvän värinen tuo autos on kyllä. Mut tosiaan tuo näyttö vähän hyppää silmille tuossa kohti..
Jumper
406
Cbr 600
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

swoody kirjoitti: Saahan sitä nyt negatiivistakin palautetta antaa, pitäähän kritiikki kestää. Hyvän värinen tuo autos on kyllä. Mut tosiaan tuo näyttö vähän hyppää silmille tuossa kohti..
Arvelisin että virkavaltakin huomauttaa ellei virtoja kytke käsijarruun... :-?
Lähinnä siinä näytössä huomautin kiinnitys tapaa, kun ruuvin reiät näyttivät olevan tyhjillään, ja virtoja epäilin äkkiseltään tupakansytyttimeen kun sieltä kerta pistoke törrötti... :lol:

Älä nyt suutu, kaikki täällä kritiikkiä saa, tiedän itse varsin hyvin, olen kuulemma erikoistunut traileri kuljetuksiin ja mäntien polttamiseen.. :lollis: Sullä näyttäis tuninki olevan samalla tavalla "hanskassa"... :wink:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

juhqpuhq kirjoitti: Mun mielestä autossa pitää olla muutakin kuin "noniin mulla on superhyperkromivanteet ja vähän madallettu kaara ja upee nahkasisusta." Tälläset kommentoijat voivat olla vaikka kirjottamatta. En ole tekemässä mitään "moi mulla on 1300e kromit ja nyt oon tuningkuningas" ja mihinkään muuhun ei ole koskettu. Onhan ne asiallisia, mutta mun mielestä sitä parempi mitä vähemmän vakioo autossa. Makunsa kullakin.. Ja kyllä käy monet asiat mielessä kuten sisustan lasikuidutus ynnä muut ja eiköhn nekin tuu aikanaan jostain se on aloitettava, vaikka helpommasta ja pikkuhiljaa uutta ja vaikeampaa juttua..

Niin ja shogun spoikat ja korisarjat on hienoja. ja taasen makukysymys.. kaikkia ei miellytä.
samoin myös tarrat, mutta ymmärrän hyvin että monia ei nuo tarrat iske paskaakaan. mutta eka projekti ja paljon opittavaa ja maku muuttuu.
Miksi niihin autoihin pitää tunkea kaikkea muuta, kuin isot kromipallot ja tontissa oleva alusta, jos ne eivät vain natsaa? Tekeekö se autosta paremman, kun on mahdollisimman paljon kaikkea vaihdettu?
Shogunit ym. sopivat vain tiettyihin autoihin ja ne tietyt on poikkeuksetta japskeja. Mikään ei oo rumempaa, kuin laittaa saksalaiseen autoon shogunin lasikuituhärpättimiä.

On monia autoja joihin sopii yksinkertaisesti isot kromivanteet tai muuten vain leveät vanteet ja iso madallus. Vai miltähän näyttää joku 740 bemari shogunin korisarjalla ja widebodykitillä :lollis:
Valitettavaa on se, että harvalla täällä suomessa on tyylitajua rakentamisen suhteen.... kuten todettua yksinkertainen on kaunista.
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
juhqpuhq
'Kapitän'
'Kapitän'

..
juhqpuhq
'Kapitän'
'Kapitän'

..
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

juhqpuhq kirjoitti:
Näkeehän ne asiat paremmin muualta kuin pieksämäeltä.. sieltä kun olen kotosin, mutta mutta nykyään kuopiossa asustan.
No mutta, kylän miehiä. Mä oon samasta paskalävestä lähtösin :D
Jumper
406
Cbr 600
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

No osan kommenteista voi aina jättää omaan arvoonsa ;) Kyllä tänne näitä "juustohöyliäkin" mahtuu :)

Mallaa vanteita Tigraasi vaikka: http://www.opelixe.de/onlinetuning.php
tai http://www.vannevalitsin.fi/fi/ ;)
Mööpeli
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mööpeli »

nyt on kyllä pakko vastata tähän juttuun... :lol: kuka tunnistaa... :P mutta toi etupuskuri on puskuri... ei siinä oo mitään erillistä lippaa... on vie mun kiinnittämä ... ooon omistanu sen joskus ... huomaa repsikan puolella pellin ja puskurin välissä pieni "lovi" tuli puskuriin väärään kohtaan kiinnitys muttei mua haitannu :yawn: mulla ei tosin ollu autossa kun nuo puskurit ja madallus... oli ihan pakko mainostaa :lollis:
Jay_S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

Mistäs tämä auto on lohjalle asti eksynyt? :roll:
Vastaa Viestiin