Eli nyt oon G farkku astran onnellinen omistaja, kulkee koirat ja soittokamat "hiukan" helpommin kuin corsalla
Ristus, ostin astran
Ristus, ostin astran
No niin, on tullut tälläkin foorumilla jahkattua varmaan kaks vuotta farkku astran ostoa ja tänään se sitten vihdoin tapahtui
Eli nyt oon G farkku astran onnellinen omistaja, kulkee koirat ja soittokamat "hiukan" helpommin kuin corsalla
Opel Astra Caravan 1.6 16v Edition -01
Ex Opel Corsa 1.2 16v Edition 100 -99
Ex VW Golf 1.6 -88
Ex VW Golf 1.6 -88
Huomasin muuten kotona että vasemman lokasuojan villku puski pihalle, siis roikkuu piuhan varassa ulkona ajon jälkeen, syynä näyttää olevan toisen muovisen vilkun kiinnikkeen katkeaminen, mitähän mahtaa maksaa tuo "vilkkuosa"??Altti450 kirjoitti:_Ari.I_ kirjoitti:kovaa ja korjaamolle![]()
Ex VW Golf 1.6 -88
Ex VW Golf 1.6 -88
No mietin samaa, etenkin jos osa on kallis. Toisaalta sitten sitä ei taida enää saada koskaan "siististi" siitä irti, mutta tarviiko saadakkaan, mitenköhän kauan ton vilkun polttimo kestää?lapatch kirjoitti:pitä kontakti liimalla kiinni niin ei maksa kun vaivan
Ex VW Golf 1.6 -88
Ex VW Golf 1.6 -88
Astra-G 98-- v/o oranssi. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-9128 4.40 ???
Astra-G 98-- v/o kirkas. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-9211 6.90 ???
Astra-G 98-- v/o savu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-9299 6.90 ???
Tossa on motonetin hinnat noille kuorille.. ei pahan hintasia ja ainaki mulla vectrassa toiminu hyvin
Astra-G 98-- v/o kirkas. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-9211 6.90 ???
Astra-G 98-- v/o savu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-9299 6.90 ???
Tossa on motonetin hinnat noille kuorille.. ei pahan hintasia ja ainaki mulla vectrassa toiminu hyvin
Ikinä en muista mihinkään autoon vilkunpolttimoa vaihtaneeni, eli sanotaanko että riittävän pitkään...lavaamo kirjoitti:No mietin samaa, etenkin jos osa on kallis. Toisaalta sitten sitä ei taida enää saada koskaan "siististi" siitä irti, mutta tarviiko saadakkaan, mitenköhän kauan ton vilkun polttimo kestää?lapatch kirjoitti:pitä kontakti liimalla kiinni niin ei maksa kun vaivan
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Sama täällä, tosin auto ollut vasta 3 vuotta talossa.m.k kirjoitti:Ikinä en muista mihinkään autoon vilkunpolttimoa vaihtaneeni, eli sanotaanko että riittävän pitkään...lavaamo kirjoitti:No mietin samaa, etenkin jos osa on kallis. Toisaalta sitten sitä ei taida enää saada koskaan "siististi" siitä irti, mutta tarviiko saadakkaan, mitenköhän kauan ton vilkun polttimo kestää?lapatch kirjoitti:pitä kontakti liimalla kiinni niin ei maksa kun vaivan
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Isännällä oli Kadetti 15 vuotta eikä vaihdettu siihenkään...Altti450 kirjoitti:Sama täällä, tosin auto ollut vasta 3 vuotta talossa.m.k kirjoitti:Ikinä en muista mihinkään autoon vilkunpolttimoa vaihtaneeni, eli sanotaanko että riittävän pitkään...lavaamo kirjoitti:No mietin samaa, etenkin jos osa on kallis. Toisaalta sitten sitä ei taida enää saada koskaan "siististi" siitä irti, mutta tarviiko saadakkaan, mitenköhän kauan ton vilkun polttimo kestää?lapatch kirjoitti:pitä kontakti liimalla kiinni niin ei maksa kun vaivan
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.