dc-ice

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

onko kukaan onnitunut saamaan ketään kiinni lahden takaa dc-ice nimeä kantavasta liikkeestä, mulle ne ei ainakaan vastaa :sad:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-04-10 07:57 ]</font>
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Olen saanut kiinni ja jopa tavannutkin henk. koht.

Mutta jos asiasi koskee tuotteiden tilaamista, niin eivät kuulemma myy Suomeen muuten kuin Tuning Storen kautta(?)
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Joskus oli juttua dc-icen kamoista, niin puhuitte että puskurit ovat ohutta lasikuitua ja kannattaa mielummin etupuskuriksi ostaa esimerkiksi alkuperäinen
rieger, jms jne.
Selasin http://www.autovaruste.net sivuja, niin ainakin kaikki etupuskurit kuten lumma, mattig jne. on ilmoitettu olevan lasikuitua?
Eli eikös sitten ole sama tilata dc-icen vastaavat halvempaan hintaan?
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

Esim rieger on muovia suurimmaksi osaksi......
http://www.autovarusteet.com hinnoittelee sen 1,05 kertaa hinta(saksassa) + plus 50-100 egee rahti suomeen
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

On 2003-04-09 13:32, Calibra_46 wrote:
Olen saanut kiinni ja jopa tavannutkin henk. koht.

Mutta jos asiasi koskee tuotteiden tilaamista, niin eivät kuulemma myy Suomeen muuten kuin Tuning Storen kautta(?)
ajattelin käydä paikanpäältä hakemassa, mutta kun eivät vastaa että onko heillä kenties varastossa kamista?
FC
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FC »

Pyysin Tallinnalaista tuttua selvittämään helmalevikkeiden ja takapuskurin alahelman tilaamista Tallinnasta käsin. Tuttu oli käynyt paikan päällä; varastossa ei ole juuri mitään vaan kaikki tehdään tilauksesta ja osilla on ainakin parin viikon toimitusaika. Sain myös kuulla, että osia teetätetään Puolassa ja muualla lähialueiden halpatyö-paikoissa. Laatukin on kuulemma vaihtelevaa.

Minua neuvottiin jättämään tilaus väliin ja näin tein. Minulla ei siis ole omakohtaista kokemusta kyseisen yrityksen palveluista tai osien laadusta, vaan tein päätökseni kuulopuheiden perusteella... Jokainen tehköön päätöksensä itse. Muistetaan kuitenkin, että halvalla ei aina saa hyvää;)

<font size=-1>[ This Message was edited by: FC on 2003-04-10 08:26 ]</font>
Lari
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Lari »

DC-Ice:n kamoista niin mitä olen seurannut niin laatu on parantunut esim. 6kk takaa jolloin tilasin itelleni puskurin ja helmat. Helmat on/oli hieman kierot, mut etupuskuri oli hyvä( se on tosin tällä hetkellä Nea:n Kadetissa kavennettuna) ja Nea:n 15kk sitten tilaamat helmat ei oikeastaan vaatinut kuin kiinni laiton.
Ja 3viikkoa sitten näin Puolasta tulleet muistaakseni hondan etu ja takapuskurit niin oli todella hyvä laatuset.
metrosport
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja metrosport »

Tilasin G astraan "rieger kopio" takahelman ja se oli aika hyvin tehty. Hyvin kävi paikoilleen.
Vastaa Viestiin