P**kele mitä leikkimistä merkkiliikkeessä!!!
Helpottaisi aika paljon kun vielä kertoisit että mikä autoa vaivaa!On 2003-04-08 20:41, mi16 wrote:
Mulla tulee keskiviikkona 9.4 täyteen kolme viikkoa korjaamolla!!! Auto on Vectra 2.6 V6 -01
Mitä mieltä olette - onko kolme viikkoa liian pitkä aika korjaukselle...
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Kerropa kokemuksesi, koska olen Auto-Openia suositellut tällä palstalla!Ja taas huomen aamulla heti Porvoon Auto-Openiin seuraamaan työn edistymistä ja auton kohtelua. Corsasta meni päivällä vaihteensiirtomekanismi jonka takia joutui turvautumaan hinausautoon.Nyt katsotaan kauanko kestää että vika on korjattu, parempi olisi että tämän viikon aikana! Ettei vaan mene leikiksi koko homma...
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
No niin sitten asiaa Opel merkkihuoltoliikkeiden hinnoittelusta... Eilen illalla sitten autoni mittariin tuli muistutin että vieväs minut vuosihuoltoon omistajani. No tänä aamuna vein sitten auton Opel Masterfittiin Espoon Olariin....ilman ajanvarausta pääsi sinne joten se on hyvä juttu. Ajattelin että ei ne paljon mitään sille tee kuhan tarkastavat nesteet ja jarrut ja sen sellaista, koska onhan auto vasta vuoden vanha eikä ole ongelmia pahemmin ollut. Sitten sain lapun käteeni missä oli hinta-arvio työstä 146€, eli siihenhän kuuluisi kaikki toimenpiteet mitä tekevätkään. Olin ihan tyytyväinen hintaan että kyllähän minä tuon hinnan maksan vuosihuollosta.
Sitten puhelin soi ja kertoivat että auto on valmiina noudettavana. Nopeaa toimintaa...10 pistettä ja tikkarit pojille poskeen...kaksi tuntia aikaisemmin olin auton sinne jättänyt. Kysyin sitten että mitä he tekivät ja sanoivat että lisäsivät tuulilasinpesunestettä ja öljyt vaihtoivat ja muuten katsoivat paikat(sivusilmällä varmaan) mutta sitten kysyin hintaa ja sanoi mies luurissa että joo 212€
Eli ainakin nyt opin että itse täytän tuulilasinpesunesteen ennen kuin vien auton huoltoon, koska he saattavat merkkihuollossa veloittaa siitäkin työstä helposti noin 30-50€
Mutta kerronpa myöhemmin mitä tuli lysti maksamaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2003-04-09 10:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2003-04-09 11:09 ]</font>
Sitten puhelin soi ja kertoivat että auto on valmiina noudettavana. Nopeaa toimintaa...10 pistettä ja tikkarit pojille poskeen...kaksi tuntia aikaisemmin olin auton sinne jättänyt. Kysyin sitten että mitä he tekivät ja sanoivat että lisäsivät tuulilasinpesunestettä ja öljyt vaihtoivat ja muuten katsoivat paikat(sivusilmällä varmaan) mutta sitten kysyin hintaa ja sanoi mies luurissa että joo 212€
<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2003-04-09 10:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2003-04-09 11:09 ]</font>
Valittaa pitää aina..ja mieluiten kaikkia auktoriteetteja vastaan..olkoon se sitten poliisi,poliitikko tai merkkiliike. Ei sillä että siinä mitään pahaa olis.. 
Itse olen kuitenkin huollattanut joka ainoan autoni merkkiliikkeessä ja huollatan tästä eteenkinpäin. Ei ole kohdalle sattunut mitään "kauhukokemusksia" kuten joillekin on.
Eipä silti..ei huonoa palvelua tarvitse loputtomiin sietää ja rahoilleen on saatava vastinetta. Ite vaan olen aina saanu hyvää palvelua ja vastinetta rahalle..joten olen tyytyväinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-04-09 12:39 ]</font>
Itse olen kuitenkin huollattanut joka ainoan autoni merkkiliikkeessä ja huollatan tästä eteenkinpäin. Ei ole kohdalle sattunut mitään "kauhukokemusksia" kuten joillekin on.
Eipä silti..ei huonoa palvelua tarvitse loputtomiin sietää ja rahoilleen on saatava vastinetta. Ite vaan olen aina saanu hyvää palvelua ja vastinetta rahalle..joten olen tyytyväinen.
auktoriteettia, HAH HAH HAAAAOn 2003-04-09 12:36, mä wrote:
Valittaa pitää aina..ja mieluiten kaikkia auktoriteetteja vastaan..olkoon se sitten poliisi,poliitikko tai merkkiliike. Ei sillä että siinä mitään pahaa olis..
"elämä on laiffii"
-->karsee sanonta...
Keräilen tässä itselleni taistelutahtoa
lukemalla tämän threadin ja varsinkin ensinmäisen viestin sanomaa jotta olen vihaa täynnä kun työpäivän jälkee haen auton merkkihuollosta, Virma joka yrittää saada katetta ostamilleen uusille autoille rokottamalla röyhkeästi ylihintaa huoltotöistä välittämättä siitä mitä ovat kuitille asiakkaalle merkinneet hinnaksi...
Keräilen tässä itselleni taistelutahtoa
No niin..siis auktoriteettia..tai "auktroriteettia" edustaa ihmisille valtio,poliisi,puolustusvoimat,koululaitos,vanhemmat,vanhemmat ihmiset yleensä,jollekin pikkulapselle isompi muksu voi olla auktoriteetti jne jne jne..myös merkkiliike on tietynlainen auktoriteetti verrattuna johonkin "nyrkkipajaan"..On 2003-04-09 12:52, Jerzey wrote:
auktoriteettia, HAH HAH HAAAAkaikkea muuta kun auktoriteettia edustaa merkkiliike, mutta he itse ajattelevat olevansa "auktoriteetti". vo hele**tti kaikkea sitä kuulee (lukee) kun vanhaksi elää
Että ei kannata ihan heti alkaa kuittailemaan jos ei ole ihan varma mitä mikäkin käsite pitää sisällään..
Sen verran on tässä vuosien varrella joutunut opiskelemaan psykologiaa ja kasvatustieteitä että tuota "auktoriteetti"-käsitettäkin on joskus hiukan sivuttu..ehkä jopa kahdesti..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-04-09 14:31 ]</font>
Joo toi olikin hauskatilanne varmaankinOn 2003-04-09 14:31, Topah76 wrote:
Onhan siinä "auktoriteettiä" kerrakseen, kun merkkiliikkeen työnjohtaja "juoksee" korjaamoon pakoon ja laittaa oven lukkoon perässään. HAHAHAHAHAHAAHAHHAAH![]()
![]()
![]()
![]()
Miten musta tuntuu, että ainakun nimim.mä saa jonkinlaisia vastalauseita ym., niin heti hän ottaa puheekseen lippispäät.. eikait sua vain kiusaa jotkut itseäsi nuoremmat lippispäät, joita sitten täällä "herjaat".On 2003-04-09 14:36, mä wrote:
No niin..en nyt ala tässä luentoa pitämään mitä sana "auktoriteetti" pitää sisällään..aivan yks lysti..että eikun lippikset vaan entistä tiukempaan kouruun![]()
niin ja itse muuten en lukeudu niihin lippispäihin.. on vain pistänyt silmään tuo asia tätä foorumia selaillessa...
mutta eipä harhauduta liikaa itse aiheesta. Joten KL kerroppa sitten miten sulle kävi sen huollon kanssa..
Oooon mulla lippis itelläkin..mut lippa ei oo ihan yhtä mutkalla kuin junioreilla..mut melkein kuitenkinOn 2003-04-09 14:59, Janne T wrote:
Miten musta tuntuu, että ainakun nimim.mä saa jonkinlaisia vastalauseita ym., niin heti hän ottaa puheekseen lippispäät.. eikait sua vain kiusaa jotkut itseäsi nuoremmat lippispäät, joita sitten täällä "herjaat".![]()