sain vaihdettua vuoron ja olen tulossa huomenna ABC:lle eli Amis Bilis Centterille sillon 19.30 ja mitä ne rippeet oli siihen päälle mitä se toivanen sitä tarkkaa aikaa siihen laitteli ja silleen
Timonen kirjoitti:Löytyykö sieltä (itärajalta) autopesuloita, joissa on harjaton pesu ja ei tartte ottaa antennia irti?
Tuolta Sortavalankadun Nesteeltä löytyy mielestäni kaupungin paras harjaton kone, eikä oo oma antenni ainakaan vielä menny poikki. Ainut huono puoli on se että siellä käy muitakin Ja siellä on Shellin hintoihin nähden halvat hinnat.
Timonen kirjoitti:Löytyykö sieltä (itärajalta) autopesuloita, joissa on harjaton pesu ja ei tartte ottaa antennia irti?
Tuolta Sortavalankadun Nesteeltä löytyy mielestäni kaupungin paras harjaton kone, eikä oo oma antenni ainakaan vielä menny poikki. Ainut huono puoli on se että siellä käy muitakin Ja siellä on Shellin hintoihin nähden halvat hinnat.
pilkon cm siinä varkaudentien varrella, on harjaton eikä tarvi ottaa antennia irti... joskus ruuhkaa, joskus masiinat sökönä... kandee käydä kahtomassa
mulla on porukoiden luona itse pesu ja tulee hyvä ja ei maksa mitään voi heittää vähänkin pintaan jos on kaunis päivä vois vaikka perjantaina heittaa vahan astran pintaan ja silleen
No mua lähinnä huvitti yleensä koko konsepti aluemeetistä 2 päivää ennen valtakunnallista meettiä samassa kaupungissa. Vaikka onhan aluemeetti eri asia kuin valtakunnallinen meetti tietenkin, siellä jutellaan sen oman alueen porukan kanssa.