Calibran oikea hinta
Calibran oikea hinta
Olen myymässä calibraani, auto vimpan päälle kunnossa ja uutta osaa pirusti,
mm:
-97 last edition
Laturi, labmda, bilsteinin iskarit, uutta rengasta yms..
mittarissa 163tkm
http://www.kotiposti.net/~hallila/calibra/
Millähän toi menis kaupaksi??
mm:
-97 last edition
Laturi, labmda, bilsteinin iskarit, uutta rengasta yms..
mittarissa 163tkm
http://www.kotiposti.net/~hallila/calibra/
Millähän toi menis kaupaksi??
Se on uuden omistajan oma asia mitä tekee, muttei sitä ihan 8000€ omakseen saa.makejer kirjoitti:Mitähän V.tun väliä mihin käyttöön menee uudella omistajalla,vaik peltoautoksiIoni kirjoitti:Ehkä siistein Calibra mitä Suomessa nähnyt. Älä luovu halvalla, äläkä ainakaan anna tuunattavaksi.
Ono toi 2.0 ekotykki vai?![]()
Hinnasta niin about.7000-8000e mut kyl siinäkin on tekemistä
Kahden litran Vectra on hinnoiteltu TM:n käytettyjen autojen hinnastossa 5100-6800 € ja vuosimalli -98, vanhemmille ei enää ole sarakkeita. Calibra kuitenkin lopetettu vekotin, joku harrastaja tuosta voi tuon "makejer"-arvion verran maksaakin.makejer kirjoitti:Hinnasta niin about.6500-8000e mut kyl siinäkin on tekemistä
... saapa nähä...
Tässä aika hyvä vertailukohde.. nettiauto id:1050459
No ja onhan linkin yksilössä toi tylsempi kangas sisusta ja kilsoja ehtiny kertyy vähän enemmän ku sullla. Mut tälläkin autolla tulee varmaa tän kesän aikana vuosi myynnissä.. Ja juu näitä yksilöitä vaan lisää Suomeenkin..
No ja onhan linkin yksilössä toi tylsempi kangas sisusta ja kilsoja ehtiny kertyy vähän enemmän ku sullla. Mut tälläkin autolla tulee varmaa tän kesän aikana vuosi myynnissä.. Ja juu näitä yksilöitä vaan lisää Suomeenkin..
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Itse kävin viime kesänä hakemassa omaan Calikkaani hinta-arvion paikallisesta Opel-liikkeestä.
Hinnan kuullessani meinasi jalat lähteä alta. Luulin että myyjä pilailee, mutta kyllä hän taisi olla tosissaan.
Eli Opelin mukaan 100tkm ajetun turbo 4x4 Calibran hinta on reilu 1000€!!!!! Kyllä tuhat €!!
Itse en ole yhtään turboa siihen hintaan myynnissä nähnyt.
Hinnan kuullessani meinasi jalat lähteä alta. Luulin että myyjä pilailee, mutta kyllä hän taisi olla tosissaan.
Eli Opelin mukaan 100tkm ajetun turbo 4x4 Calibran hinta on reilu 1000€!!!!! Kyllä tuhat €!!
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4
Tuo on sama kun olis myyjä sylkässy naamalle. Voi v***u mitä huumoriveikkoja opelin liikkeessä.Tumppi82 kirjoitti:Itse kävin viime kesänä hakemassa omaan Calikkaani hinta-arvion paikallisesta Opel-liikkeestä.
Ehkä vielä joskus....
Tumppi82 kirjoitti:Itse kävin viime kesänä hakemassa omaan Calikkaani hinta-arvion paikallisesta Opel-liikkeestä.
Tuon avokalikan vai?? ei helvetti
parempi etten sano mitään
Jep jep. sama auto. Myyjä sanoi: "Onhan toi harvinaisuus ja siistissä kunnossa, mutta en näe hinnallisesti eroa sille onko se avo vai ei. ja onko se neli- tai etuveto. enkä edes sille että onko se turbo vai vapari. Jos toisit autosi tänne vaihdossa niin tarjoan 1300€. 1300€ on tällä hetkellä Calibran keskihinta" Eikä kukaan kuulemma turbo calikasta yli 1400€ maksa missään tilanteessa.artisti kirjoitti:Tumppi82 kirjoitti:Itse kävin viime kesänä hakemassa omaan Calikkaani hinta-arvion paikallisesta Opel-liikkeestä.
Tuon avokalikan vai?? ei helvettiÄiijä koitti tahallaam kepillä jäätä oisitko menny vipuun, tsiisus
parempi etten sano mitään
Vaikka aikomus ei missään vaiheessa ollut myydä autoa, vaan saada puolueeton hinta-arvio, niin silti poistuin liikkeestä ja äkkiä. Ja tämä hinta-arvio maksoi vielä 25€.
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4