LET koneiden viritys
-
puuhapete81
- 'Senator'

LUKin osat siellä näytti olevan. Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti:Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessavectraTBO kirjoitti:Mulla kyllä luisti vakio kamat jo 331nm väännöllä, levy tosin ei ollut enää uusi...![]()
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
kun ei ole biltema rally iskareita ja black&decker jousia.vectraTBO kirjoitti:LUKin osat siellä näytti olevan. Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti:Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessavectraTBO kirjoitti:Mulla kyllä luisti vakio kamat jo 331nm väännöllä, levy tosin ei ollut enää uusi...![]()
-
puuhapete81
- 'Senator'

Mut ei kumminkaan vissii ihan niin paljon kun nelikoihin...? Voin kyl olla väärässävectraTBO kirjoitti:Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti:Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessavectraTBO kirjoitti:Mulla kyllä luisti vakio kamat jo 331nm väännöllä, levy tosin ei ollut enää uusi...![]()
Vectraan on tosi muutes helppo löytää sopivat jouset... Mulla on nyt kuudennet vai seitsämännet alla, ja nyt rupee olemaan edes sillä suunnalla...
Mahdoinkohan niin väittääpuuhapete81 kirjoitti:Mut ei kumminkaan vissii ihan niin paljon kun nelikoihin...? Voin kyl olla väärässävectraTBO kirjoitti:Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti:Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessavectraTBO kirjoitti:Mulla kyllä luisti vakio kamat jo 331nm väännöllä, levy tosin ei ollut enää uusi...![]()
... Ei se sun kytkin kyl ihan hyvässä hapessa ole tosiaan enää ollu.. tosin ei siellä tarvii kun on pinnat hieman palaneet, ni se rupee luistaa..
Tosin kyllä vakio etuveto C20LET pesee vastaavan nelikon vartilla.
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
14.42 olen itse alastarolla ajanut katurenkailla ja sprinttislikseillä 14.3. Ero on pieni mutta kumminkin 
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
-
puuhapete81
- 'Senator'

Tarkoitin siis et nelikossa se kytkin on kovemmilla kuin etuvetoisessa, koska voima ei pääse karkaamaan savuna ilmaan.. Mut tottakai etuvetoinen voi olla nopea.. Tosin henk.koht. olen sitä mieltä et veccu on ihan persiistä ajaa etuvetoisena, jos on LETti keulalla.. jonkin sortin lukko muuttaisi kyl asian.vectraTBO kirjoitti:Mahdoinkohan niin väittääpuuhapete81 kirjoitti:Mut ei kumminkaan vissii ihan niin paljon kun nelikoihin...? Voin kyl olla väärässävectraTBO kirjoitti:Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti:Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessavectraTBO kirjoitti:Mulla kyllä luisti vakio kamat jo 331nm väännöllä, levy tosin ei ollut enää uusi...![]()
... Ei se sun kytkin kyl ihan hyvässä hapessa ole tosiaan enää ollu.. tosin ei siellä tarvii kun on pinnat hieman palaneet, ni se rupee luistaa..
Mutta kun kaikkien 16venaset vaparitkin lyö tyhjää joka vaihteella...
mikä siitä tekee niin huonon ajaa??puuhapete81 kirjoitti:Tarkoitin siis et nelikossa se kytkin on kovemmilla kuin etuvetoisessa, koska voima ei pääse karkaamaan savuna ilmaan.. Mut tottakai etuvetoinen voi olla nopea.. Tosin henk.koht. olen sitä mieltä et veccu on ihan persiistä ajaa etuvetoisena, jos on LETti keulalla.. jonkin sortin lukko muuttaisi kyl asian.vectraTBO kirjoitti:Mahdoinkohan niin väittääpuuhapete81 kirjoitti:Mut ei kumminkaan vissii ihan niin paljon kun nelikoihin...? Voin kyl olla väärässävectraTBO kirjoitti:Tässä hyvä esimerkki siitä että etuvetoonkin saa pitoja kohtuullisesti...puuhapete81 kirjoitti: Kyl sulla on ollu tosi huono kytkin jos tuossa jo antautuu.. ja vielä etuvetoisessa![]()
Mutta kun kaikkien 16venaset vaparitkin lyö tyhjää joka vaihteella...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
En nyt muista ihan tarkkaan nopeutta mutta 157-158km/h väliin se aina osui ajasta huolimatta.Jartsa kirjoitti:paljonko oli loppu nopeus?vectraTBO kirjoitti:14.42 olen itse alastarolla ajanut katurenkailla ja sprinttislikseillä 14.3. Ero on pieni mutta kumminkin
Onhan se joo kovemmilla mutta niin se vaan alkoi luistamaan, mutta ei se voima vakiossa etuvetosessakaan nyt karkaile savuna ilmaan jos osaa vähänkään ajaa. Toki savuakin saa aikaiseksi jos sitä haluaa.puuhapete81 kirjoitti: Tarkoitin siis et nelikossa se kytkin on kovemmilla kuin etuvetoisessa, koska voima ei pääse karkaamaan savuna ilmaan.. Mut tottakai etuvetoinen voi olla nopea.. Tosin henk.koht. olen sitä mieltä et veccu on ihan persiistä ajaa etuvetoisena, jos on LETti keulalla.. jonkin sortin lukko muuttaisi kyl asian.
Mulla on Quaifen lukko tossa ja täytyy kyllä sanoa että menoon se ei vaikuttanut mitenkään muuten kuin radalla kurviin kovaa ajettaessa, enää ei sisäkurvin puoleinen pyörä sudi. Mutta suoralla ei ollut vaikutusta. En tiedä muiden vehkeistä mutta tuo oma vessa nyt ei ainakaan vedelly oikeastaan yhtään vakio tekniikalla.
Se on maku asia sano koira kun muniaan nuoli
Eiköhän taas palata otsikon mukaiseen aiheeseen.
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92