Käypi vallan mainiosti kohan saan vaan kyydinJ.Toivanen kirjoitti:no 9 rehvit vaikka rauhankadun hellille! ihan sama, tää o vaa pakko saaha alta pois!
Joensuun OCF tapaamiset!
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Hyvin mahdollista että libra meni sinne maalaukseenV-V kirjoitti:Tais tulla meikän tallille maalaukseen se auto?(Reijolaan?)Erzki kirjoitti:Mie pääsen töistä vasta 20.30Ja oon kyytiä vaille koska oma auto meni juuri maalaukseen...
Vittu keksikää mulle uus duunipaikka
Mitä se Toivanen on siellä oikein nauttinut
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Joo meille se tuli!!!ol pojilla meinannu omppu leipoo matkalla...Erzki kirjoitti:Hyvin mahdollista että libra meni sinne maalaukseenV-V kirjoitti:Tais tulla meikän tallille maalaukseen se auto?(Reijolaan?)Erzki kirjoitti:Mie pääsen töistä vasta 20.30Ja oon kyytiä vaille koska oma auto meni juuri maalaukseen...
Vittu keksikää mulle uus duunipaikkaNoutajat tuli ja haki sen tossa puol 9
![]()
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Siltä vähän kuulosti kun lähti meidän pihalta liikkeelleV-V kirjoitti:Joo meille se tuli!!!ol pojilla meinannu omppu leipoo matkalla...Erzki kirjoitti:Hyvin mahdollista että libra meni sinne maalaukseenV-V kirjoitti:Tais tulla meikän tallille maalaukseen se auto?(Reijolaan?)Erzki kirjoitti:Mie pääsen töistä vasta 20.30Ja oon kyytiä vaille koska oma auto meni juuri maalaukseen...
![]()
Kerkesin lähtee just enneku tulivat, mut eiköhän ton kerkee näkee. Meinasitko käydä välillä kattoo Libraa?Erzki kirjoitti:Siltä vähän kuulosti kun lähti meidän pihalta liikkeelleV-V kirjoitti:Joo meille se tuli!!!ol pojilla meinannu omppu leipoo matkalla...Erzki kirjoitti:Hyvin mahdollista että libra meni sinne maalaukseenV-V kirjoitti:Tais tulla meikän tallille maalaukseen se auto?(Reijolaan?)Erzki kirjoitti:Mie pääsen töistä vasta 20.30Ja oon kyytiä vaille koska oma auto meni juuri maalaukseen...
![]()
Mitä se Toivanen on siellä oikein nauttinutAikamoiset paukkeet ja pörinät kuulu ompusta
Ei miun libra oo mikaan ruusu mutta kyllä ne perunatkin kukkii kerran vuodessa
Voi olla tuon libran kanssa vähän tekemistä siellä hallilla...Edellinen omistaja ei oo paskaakaan huoltanu tuota autoo...
Näit varmaan kontissa "laatu" hifi asennukset
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
^^voi olla että en kerkee kun oon päivittäin 14 tuntia duunissa...
Tekishän tuo mieli kyllä nähdä miltä se näyttäs ilman tuota maalipintaa
Ja muutenkin nyt oon polkupyörä linjalla niin pitkään kunnes saan taas auton alle jolloin ryhdyn ajamaan taas kaikkia pätkiä mitkä on vaan autoa pitempiä

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'