Gt Cuplinen jouset...jezze kirjoitti:Asiallisen matala ainakin on![]()
Mitkä jouset oot laittanu kun näyttäs et perä jonkin verran korkeemmalla ku keula?
Skelen Veccu projekti...
Juu putkenpää vain on... Ei kehannu koko putkistoa vaihtaa ku on viel vakiokin niin hyvässä kuosissa...JoGo kirjoitti:Tere, siisti vectra sinulla.. Tuosta pakoputkesta kysyisin että onko vain putkenpää vai onko koko takapönttö vaihdettu? Himottas tuollanen saada omegaan
Nuita putkenpäitä saa AD-varaosaliikkeistä ( varaosamaailma jne.. ) ainakin...
Pitää vain sit tehä adapteri siihen et saa hyvin istumaan vakio putkenpään päälle...
Unohtamatta taivaita viistävää takasiipeä ja pörinäpönttöä...Jube-setä kirjoitti: Tai sitten kirkkaat lexukset...
![]()
![]()
Eivaa, todella siisti Veccu. Tosiaan ne tummat valot taakse, ja B2 xenonit eteen.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
On kyllä tyylikkään näkönen... Omasta mielestä b-vectraan ei pidäkkään tuon enempää mennä ripustelemaan.
Ja tuo värihän on todellahieno
(itellä sama väri)
Ja tuo värihän on todellahieno
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Et sattuisi muistamaan tarkempaa varaosanumeroa/koodia tai mallinimeä. Kävin eilen kattelemassa liikkeessä mutta en löytänyt saman näköistä. Myyjäkin löi vain kuvaston kouraan ja sano että etsi itse tuostaSkelektor kirjoitti:Juu putkenpää vain on... Ei kehannu koko putkistoa vaihtaa ku on viel vakiokin niin hyvässä kuosissa...JoGo kirjoitti:Tere, siisti vectra sinulla.. Tuosta pakoputkesta kysyisin että onko vain putkenpää vai onko koko takapönttö vaihdettu? Himottas tuollanen saada omegaan
Pitää vain sit tehä adapteri siihen et saa hyvin istumaan vakio putkenpään päälle...
Jos en väärin nyt muista niin varaosanumero on: SM003 nimi: SM pakoputkenjatkeet...JoGo kirjoitti:Et sattuisi muistamaan tarkempaa varaosanumeroa/koodia tai mallinimeä. Kävin eilen kattelemassa liikkeessä mutta en löytänyt saman näköistä. Myyjäkin löi vain kuvaston kouraan ja sano että etsi itse tuostaSkelektor kirjoitti:Juu putkenpää vain on... Ei kehannu koko putkistoa vaihtaa ku on viel vakiokin niin hyvässä kuosissa...JoGo kirjoitti:Tere, siisti vectra sinulla.. Tuosta pakoputkesta kysyisin että onko vain putkenpää vai onko koko takapönttö vaihdettu? Himottas tuollanen saada omegaan
Pitää vain sit tehä adapteri siihen et saa hyvin istumaan vakio putkenpään päälle...![]()
..
Miten oot toteuttanu ton konepellin jatkeen?
Onko se ihan tehdastekonen lirpake vai itse olet kuidutellut? Ja mites oot sit naittanut sen tuohon peltiin kiinn?
Et tämmösiä utelisin jos vaan suostut kertomaan
... Ja enhä mie nyt missään nimessä samannäköstä havittele, vanteissa on sentää neroa 
Onko se ihan tehdastekonen lirpake vai itse olet kuidutellut? Ja mites oot sit naittanut sen tuohon peltiin kiinn?
Et tämmösiä utelisin jos vaan suostut kertomaan
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Jees, konepellin jatke on kuitua ja se on tilattu streettuningcarilta... siis PuolastaAksuPaksu kirjoitti:Miten oot toteuttanu ton konepellin jatkeen?
Et tämmösiä utelisin jos vaan suostut kertomaan... Ja enhä mie nyt missään nimessä samannäköstä havittele, vanteissa on sentää neroa
Ja sen oon ihan laittanut konepeltiin kiinni koriliimalla.. ja hyvin pysyy
Pitää vain täs kesän aikana maalata listat korin väriin ja puskimien yläosat, sit kitata samalla tuo jatke kiinteesti peltiin kiinni.. Tai katotaan nyt jos jaksaa ja on aikaa toteuttaa kaikki suunnitelmat