Opelia hankkimassa...

Keskustelua Opeleista
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

tarkotin lähinnä sitä et perushuollotkin maksaa 6 konees enemmän. mä sitä huonoks koneeks oo väittäny. et jos ihan perustyömatka ritsa niin ite ottasin ton 2.0 mut kukin tyylillään ja ottaa sen mistä tykkää. hyvin täl 8v koneel on päässy 7-8l välille. nyt on jotain häikkää niin sellasta 9 ollu.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Kyllä tuolla kakslitrasellakin muitten mukana ajelee, ja tosiaan hieman edullisempi ylläpitokustannuksiltaan. Itsellä ollut myös mielessä tuollainen tai B-Vectra, ja jotenkin Omega tuntuu itselle omemmalta autolta. Mikään älytön hoppu mulla ei tuolla liikenteessä ole, kyllähän sitä toki vauhtia pidetään yllä, mutta ei mihinkään urheilusuorituksiin pyritä. Eikä se MV6:kaan mikään ohjus ole, toki huomattavasti vaivattomampi ajella maantiellä.

Ja tuosta Omegasta vielä... Minkä muun tilavan, taloudellisen ja hyvin varustellun ~10-vuotiaan auton saa reilulla viidellä tonnilla? 9000 Saabi menee lähelle, ja itse olen tuota miettinyt myös vakavasti. Muita ei sitten taida ollakaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

toikin ihan riittävä ollu mulle. vallanmainiosti pääsee kortistaan. ohituksetkin sujuu ihan hyvin kun antaa sitä monoa ja pykältää pienempää.

lisätään viel et tolla 8v:llä tullu ajeltua sellaset 15tkm eikä mitään ylimäärästä koneesta johtuvaa oo ollu. piti toi aukasta kun tulpasta tippu rojut sylinterii. kiittelin ettei ollu kutonen :lol:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mad max »

Joo ,en mä sitä väittänytkään etteikö sillä kerkiäisi liikenteessä mukana tai korttiiaan polttais, litrasella fiestallakin tämä onnistuu!

Se vaan on niin paljon mukavampi ajella kun on sitä vääntöö ja tehoo autossa jota v6:ssa on aivan toisenlailla kuin kax litrasessa.
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Ei taida olla Vectra kunnossa jos keskikulutus on yli kympin ja muutenkin tukkoiselta vaikuttaa. Tottahan sitä mielummin tehokkaammalla autolla ajelee.
mad max
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mad max »

Heh,tuo kulutushan on ihan täysin riippuvainen kaasujalan asennosta,ja onko maantie vai kaupunki ajoa,tossa vaan vertaus kuva kahesta eri pannusta ja autosta minun ajotyylilläni.

Ja mitä vectraan tulee se oli täysin kunnossa ja on edelleen.se vaan nyt on niin et noi vapaastihenkittävät "pikku" koneet on tuhnuja alakieroksilla.
Vastaa Viestiin