Vielä tuosta G-Astran hifistä...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

Eli seuraavaa...

Mielipiteitä tuli ja kiitos niistä. Ymmärsinö siis oikein, että kannattaa tosissaan harkita tarkkaan tuon erillissarjan kohdalla? Onko siis esim. mainitut DLS ja Ultimate hyviä merkkejä ja mitä tuotteita ko. firmoilta saisi suht edullisesti?

En siis ole rakentelemassa mitään hifikilpailupulkkaa vaan ajattelin hieman parantaa tuota äänentoistoa autossa ihan nuin yleisellä tasolla (siis 10"-12" subi mahd. pieneen koteloon ja erillissarja eteen, orkkispaikoille).

Auto on siis Astra G viisiovisena "munamallina" ja jos ymmärsin teksteistä oikein niin sinne tosiaan mahtuu 6,5" erillissarja eteen? Näyttää vaan nuo ovien ritilät pienemmiltä kuin mainittu kaiutinkoko.

Eipä muuta tällä erää...hyvin tuntuu toimivan tämä voorumi... :wink:
fenix
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja fenix »

Kyllä sinne menee ne 6.5 tuumaset mutta tarvii tehdä asennus kehykset mdf:stä tai sitten rääsiä ne orkkis kajareiden kehykset/korokepalat hyötykäyttöön ja nykästä kalvot pois vahvistaa ja laittaa uudet ämyrit tilalle... näin tein itse ja mulla 4 kanava vahvistin hanskalokerossa ja 10 tuuman spl dynamicsi takakontissa 23 litran boksissa ja ihan kivasti humppaa mun tarpeiksi... ja vielä ainakin mulla ne takakaikattimet onpi pois mölisemästä kun ne laittaa laulamaan niin olo on ku sonni lauman keskellä.. järkyttävää kuultavaa
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Itse juuri tossa viikonloppuna asensin focal 6.5k 2-tiesetin autoon. Yritin itse tehdä niitä asennus paloja mutta oli aika vaikeaa saada sopimaan verhoiluja niitten kanssa... olen varmaan aika käsi :smile: Kävin sitten ostamassa sopivat palat autostudiolta. Makso 18e pari muovi palaa mutta sitten sainkin asennettua kaiuttimet kun edellisenä päivänä meni räveltäessä 5h hukkaan :sad:

Nyt pitäis vielä hommata 4-kanavainen vahvistin että saa sarjan soimaan ja subbarin takakonttii. Onkin nyt sitten ongelma että mikä vahvistin? Hinta luokka noin 200-400e...

Autona Astra-g sport.

<font size=-1>[ This Message was edited by: J@gr on 2003-04-02 20:56 ]</font>
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

Joo...kiitos taas viesteistä.

Muakin kiinnostaisi tollanen 4-kanavainen vahvistin kohtuukustannuksilla. Eli siis millä valmistajalla olisi sellainen edukas, mutta suht hyvä ja toimintavarma peli? Kyllä mullakin vahvarin osalta maks. budjetti olisi just tollanen 200-300 eskoa.

Rupean tässä hakemaan siis 6,5" erillissarjaa..kattelin tossa Ljudian uusinta luetteloa ja kiinnostuin noista Ultimaten komponenteista...

Onko jollain kokemusta noista Ultimaten Platinum -sarjan kalikoista? Näyttää ainakin ihan toimivilta ja technische data näyttää myöskin ihan ok arvoja...pitäneekö paikkansa? Mene ja tiedä, mutta aattelin sijoittaa ja kokeilla kuitenkin.
Julli
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Julli »

SPL-Dynamicsin TC-704 4-kanavainen vahvistin on hyvin toimiva. Jaksaa ajaa hyvin isompaakin erillissarjaa ja yhtä subbaria.
*Ebanks*
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja *Ebanks* »

Täs olis hyvä 5-kanavainen vahvistin... sillä soittais etu-ja takapäätä ja subbaria.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=3311054
dayton
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dayton »

meille Ela-radioon on tullut tosiaankin DRAGSTER edustus josta löytyy tuohon hintaluokkaan vahvistin, otappa yhteyttä niin voisin tehdä hyvän tarjouksen esittelytelineessä olevasta VDO DAYTONin 4-kanava vahvistimesta 0400 521 522 / ville salkoranta
Joe Hutton
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Joe Hutton »

Astran poppivirityksistä, osa: Joe säätää..

Erillis-sarjan sopivuudesta/asennuksesta täällä on jo ollutkin - ei siitä sen enempää.

Subbarin asennuksesta voisin antaa vihjeenä että mulla olisi valmiina uretaanimuotti takalaatikon molemmille puolille. Muoteista syntyy 28-40 litrainen kotelo 3 oviseen G-astraan. Huom: Takalaatikon tavarankuljetuskapasiteetti säilyy! Hattuhylly ja alkuperäiset sivuverhoilut säilyvät muuttumattomina. Jos jollakulla on noille tarvista niin pohjanmaalla ovat..

Subbareiden vahvistin "räkille" on oiva paikka takapenkin sivuverhoilujen takana. Sinne mahtuu helposti 2kpl 2-kanavaisia vahvistimia. Pitkä 4-kanavainen ei taivu peltiaukoista sisään, muuten sekin mahtuisi olemaan. Tuonne kun noi tunkee niin on varsinainen stock-asennus, ei varmasti lähde ihan heti varkaiden matkaan! (samalla on oiva tilaisuus äänieristää autoa bitumimatolla!)

Joe
Vastaa Viestiin