Myynti ilmoitus
Myynti ilmoitus
No no mihinkäs su mun eilen laittama auton myynti ilmoitus on nyt sitte pitäny hukata???
Eiköhän näistä selvinne!
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=65647
Osto- & Myyntipalsta
Laita aina otsikkoon mitä olet myymässä, esimerkiksi "Kadett GSi myydään osina".
Laita itse ilmoitukseen riittävän tarkat tiedot myytävästä tavarasta. Ei pelkästään "GSI puskuri", vaan esimerkiksi "Kadett GSi vm. '89 etupuskuri, virheetön" .
Laita ilmoitukseen aina myös yhteystiedot että ilmoittajaan saa yhteyden.
Älä kommentoi hintaa jos et ole ostamassa.
Oman myynti-ilmoituksen saa "upata" etusivulle vain seitsämän päivän välein. Mikäli haluat muuttaa myytävän kohteen tietoja voit muokata ne kirjoittamaasi viestiin.
Mikäli kirjoitat uuden vastauksen ketjuun, ennenkuin seitsämän päivää on kulunut., viesti laitetaan lukkoon.
Normaaleihin kysymyksiin saa vastata tuosta aikarajasta riippumatta.
Lue Rompetorilla olevat tiedotteet tavaroiden myynnistä ja ostosta siltä alueelta, jossa olet kauppaa tekemässä. Näissä tiedotteissa voi olla tärkeää tietoa ja lisäohjeita myynnin kannalta..
Osto- ja myyntipalsta on vain yksityshenkilöille
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=65647
Osto- & Myyntipalsta
Laita aina otsikkoon mitä olet myymässä, esimerkiksi "Kadett GSi myydään osina".
Laita itse ilmoitukseen riittävän tarkat tiedot myytävästä tavarasta. Ei pelkästään "GSI puskuri", vaan esimerkiksi "Kadett GSi vm. '89 etupuskuri, virheetön" .
Laita ilmoitukseen aina myös yhteystiedot että ilmoittajaan saa yhteyden.
Älä kommentoi hintaa jos et ole ostamassa.
Oman myynti-ilmoituksen saa "upata" etusivulle vain seitsämän päivän välein. Mikäli haluat muuttaa myytävän kohteen tietoja voit muokata ne kirjoittamaasi viestiin.
Mikäli kirjoitat uuden vastauksen ketjuun, ennenkuin seitsämän päivää on kulunut., viesti laitetaan lukkoon.
Normaaleihin kysymyksiin saa vastata tuosta aikarajasta riippumatta.
Lue Rompetorilla olevat tiedotteet tavaroiden myynnistä ja ostosta siltä alueelta, jossa olet kauppaa tekemässä. Näissä tiedotteissa voi olla tärkeää tietoa ja lisäohjeita myynnin kannalta..
Osto- ja myyntipalsta on vain yksityshenkilöille
Ja autojen myyntipalstan ohjeistus:
Eli pelkkä linkki nettiautoon ja yhteystiedot ei riitä, linkki nettiautoon on sallittu lisätietona, mutta se ei saa korvata itse ilmoitustekstiä OCF:n myyntipalstalla.Opel Club Finlandin automyyntipalsta on tarkoitettu nimenomaan Opel-merkkisten (ja muiden aiheeseen soveltuvien GM-autojen) myymiseen. Muun merkkisten autojen myymiselle varmaan löytyy parempia myyntipaikkoja ja haluamme pitää tämän paikkana henkilöille, jotka ovat ostamassa nimenomaan Opel-merkkistä autoa.
Tulemme täten poistamaan muiden kuin Opeleiden myynti-ilmoitukset mikäli niitä vielä jatkossa tulee tänne, sillä ne eivät kuulu Opel myynti palstalle!
Kun auto on myyty, niin otsikkoon teksti myyty tms, jotta saadaan turhat viestit poistettua. Niin ja laittakaa otsikoksi selkeästi auton malli, ei mitään tyyliin "Myydään auto" tms! Myyjän yhteystiedot myös ilmoituksen yhteyteen!
Foorumille tulevassa myynti-ilmoituksessa pitää olla myyjän yhteystiedot. (E-mail, puhelinnumero, bongorummun numero...)
Myytävästä kohteesta tulee kertoa kaikki oleellinen ja linkkiä tuotteen kuviin voi käyttää myyntiilmoituksen "tehosteena".
Paikkakunta on myös tärkeä ilmoittaa.
Esimerkiksi linkki toiseen ajoneuvon myyntikohteeseen ei ole myynti-ilmoitus!
Ellei yhteystietoja ole, ilmoitus poistetaan. Ilmoitus ilman yhteystietoja on yhtä tyhjän kanssa.
Myynti-ilmoitukset, jotka ovat vain linkkejä muihin foorumeihin, poistetaan myös automaattisesti.
Myynti-ilmoituksiin ei voi vastata foorumissa julkisesti. Ottakaa suoraan yhteyttä myyjään puhelimella, sähköpostilla tai privaattiviestillä.
Kun jätätte uuden ilmoituksen sellaisesta ajoneuvosta josta olette jo kenties aiemmin jättäneet ilmoituksen tänne, olkaa ystävällisiä ja kirjoittakaa vanhaan ilmoitukseenne "poistakaa" tms. jotta myyntipalstalla ei olisi useita ilmoituksia samasta artikkelista. Olen juuri poistanut satamäärin tällaisia ilmoituksia.
Mä komppaan tähän omasta myynti-ilmosta.
Eli mulla oli C Asconan osia kaupan ja nyt myynti-ilmoitus on kadonnut?
Tosin se oli varmaan hautautunut aika syvälle, kun viimeksi oon sitä upannu noin vuosi sitten...
Eli joku mode on varmaan kattonu, et se on vanhentunut tjsp, kun sillä oli ikää jo kait kolmatta, ellei neljättä vuotta? Ja poistanu sen...
Eli mulla oli C Asconan osia kaupan ja nyt myynti-ilmoitus on kadonnut?
Tosin se oli varmaan hautautunut aika syvälle, kun viimeksi oon sitä upannu noin vuosi sitten...
Eli joku mode on varmaan kattonu, et se on vanhentunut tjsp, kun sillä oli ikää jo kait kolmatta, ellei neljättä vuotta? Ja poistanu sen...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa