Vähän OT mut kuiteskin.Täälä muita ketkä on lostia kattonu?Vaikka lostia haukuttiin jossain välissä tylsäksi, mut kyl kolmas kausi on mielestäni osottanut et lost on aivan ykkössarja.
Jotkut on pitäny prison break parhaana mutta oon kyl eri mieltä.PB oli tasan siihen asti hyvä, kunnes vankilasta päästiin pois.Sen jälkeen on ollut yhtä kissaa ja hiirtä.Aina jollain kummalla pääsee pojat karkuun ja aina kuitenkin mokaavat.Alkaa jo huvittaa tää sarja.En tule kyllä katsomaan sarjasta enään kolmatta tuotantokautta.Tai no ehkä sillon jos kaipaan komediaa
Tota lostia on tullut katottua netistä, ohimennen jäin koukkuun Ainut sarja mitä seuraan mutta ihme pelleilyksi sekin meni jo toisella kaudella, sais sitten jo loppua kun alkaa olla aika paskaa jo koko sarja.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
DjFaSt kirjoitti:Vähän OT mut kuiteskin.Täälä muita ketkä on lostia kattonu?Vaikka lostia haukuttiin jossain välissä tylsäksi, mut kyl kolmas kausi on mielestäni osottanut et lost on aivan ykkössarja.
Lost on kyl parhaimpia sarjoja mitä oon kattonut. Siihen viel lisäks House PB 24 ja weeds
Lostin toka oli omastakin mielestä huono,ei tullut edes kaikkia jaksoja katottua,nyt kolmas on kyl taas ihan huippua.Eikös Losti lopu tähän kolmanteen kauteen?
Pb:tä on kans tullut seurattua ja toinen mikä on kyl koukuttanut on Jericho.
Katselinkin tuossa joskus siellä että onpa tuttu nicki..
Joo itekkin oon rekannut itteni tonne kapsiin.Tosiaan tää kolmas tuotantokausi on ollut yhtä tykitystä.Vaan pari paskaa jaksoa.Täytyy kyl myöntää, et losti kyl polki vähän paikallaa 2 tuotantokaudella ...
Perkele kun muistin vasta nyt laittaa uuden jakson lataukseen.Menee iltaan Ku voi kattoo.Ei malttanu olla kattomatta niitä ennakkojakohtauksia tulevista jaksoista.Youtubestahan löytyy monia eri kohtauksia tulevista jaksoista
Katselinkin tuossa joskus siellä että onpa tuttu nicki..
Joo itekkin oon rekannut itteni tonne kapsiin.Tosiaan tää kolmas tuotantokausi on ollut yhtä tykitystä.Vaan pari paskaa jaksoa.Täytyy kyl myöntää, et losti kyl polki vähän paikallaa 2 tuotantokaudella ...
Perkele kun muistin vasta nyt laittaa uuden jakson lataukseen.Menee iltaan Ku voi kattoo.Ei malttanu olla kattomatta niitä ennakkojakohtauksia tulevista jaksoista.Youtubestahan löytyy monia eri kohtauksia tulevista jaksoista
Nythän ei tarvi just laittaa lataukseen, kun voi katsoa streamina tuolta saitilta.
mukavampi kun imppaa rp:ltä ja illalla sitten kapsista tekstit, perkele ku malttais aina oottaa noita tekstejä mutta ei, het aamu tuimaan pitää olla kahtomassa, mutta kyl tuo on vaan tv historian yks parhaimmista sarjoista mitä on tullu katottua.