Joop kerro mullekin jos löydät ylimääräisenostain olen metsästänyt sitä muovikappaletta missä on ne tuuletusaukot niin ei tartte alkuperäistä teloittaa, mutta vielä ei ole tärpännyt
Vectra B -96
Nojoo tässä olis vähän tämänhetken kuulumisia ja kuvia.. Eli näyttö on nyt paikoillaan ja pleikkari 2:n asennettuna.. Myös vapari on kiinni ja imuputki sille vedetty.. Ja tänään on kuulemma saapuneet xenonit (8300K) suomeen.. ja vahvistin erillissarjoille alkaa pian olla asennettuna, mut kun tuo lopputyön vääntäminen meinaa haitata harrastusta! ja kun pitää odotella vielä reilu pari viikkoa tuulilasin vaihtoa ja sit pääsee katsastelemaan, tekis ehkä vähän mieli jo baanalle

No niin, nyt on taas saatu takakontti kasaan.. Eli tuonne tuli siis asennettua toinenkin spl dynamicsin vahvistin erillissarjoille,siinä samalla tuli myös poistettua peltiä hattuhyllystä.. Laitoin hattuhyllyn ja pellin väliin myös vähän pehmustetta vähentämään resonasseja.. Samalla tuli myös lisättyä valaistusta tuonne konttiin..

taas vähän huonolaatuisia kuvia, mut kun tuo puhelin on aina taskussa, ja kamera ties missä

taas vähän huonolaatuisia kuvia, mut kun tuo puhelin on aina taskussa, ja kamera ties missä
-
astramaani
- 'Diplomat'

Nyt olis tarkoitus alkaa pikkuhiljaa ottamaan opeliksi ajoon.. Oli vaan tuossa talven aikana alkanut syyläri vuotamaan, eli pitäiskäydä hakemassa uutta tilalle.. Ja xenoneita ootellaan aina vaan
No toivottavasti tulee kun nää pyhät on tästä ohi..
Rengaskauppaankin pitäisi mennä käymään, oon vähän noita pirellin p7000:a aatellut,onkos kellään kokemuksia noista??
Rengaskauppaankin pitäisi mennä käymään, oon vähän noita pirellin p7000:a aatellut,onkos kellään kokemuksia noista??
No eipä tuo erikoisempi.. Kolvasin johdonpätkät piirilevyyn vaan. Kolme johtoa oli ainakin tuossa minun näytössä.. Ja hyvin pelaa, ainakin vieläMites onnistui jatkaminen? Oliko montakin piuhaa? Itellä saattais olla sama rojekti edessä jos tilaamani näyttö muuten mahtuu sille suunniteltuun paikkaan..
Mihinkäs olet näyttöä suunnitellut?
B-Omegaan, tuollaisen http://www.linstore.eu/images/tv-500big_0609_99b.jpg tilasin viikko sitten ja nyt odotellaan jos se vaikka suvaitsis tulla niin pääsis mallailemaan. Hiukan huonosti löytyy 5" näyttöjä, ja tossa Ompussa on aika pienet noi ritilät. Osiksihan tuonkin joutuu laittamaan.tejuka kirjoitti:No eipä tuo erikoisempi.. Kolvasin johdonpätkät piirilevyyn vaan. Kolme johtoa oli ainakin tuossa minun näytössä.. Ja hyvin pelaa, ainakin vieläMites onnistui jatkaminen? Oliko montakin piuhaa? Itellä saattais olla sama rojekti edessä jos tilaamani näyttö muuten mahtuu sille suunniteltuun paikkaan..![]()
Mihinkäs olet näyttöä suunnitellut?
Noniin nyt on uus tuulilasi, syyläri vaihdettu ja auto leimattu.. Tuli tuossa viikonloppuna laitettua xenonit
ja samalla vaihdoin vapaavirtaussuodattimen.. Ja tällä viikolla saa vielä uudet kumit ja sit pitää käydä pyöränkulmat säädättämässä.. Jos sitte vaikka vähän hetkikseksi rauhoittuis taas tämä rahanmeno.. Paitsi vielä pitäis spacerit ja pidemmät pultit käydä jostain kattelees
Tuossa pari tuoretta kuvaa:

Että semmosta..
Tuossa pari tuoretta kuvaa:

Että semmosta..