kameleontti maalaus!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

eli kertokaas joku hyvä maalari jolla asialliset hinnat(halpa)joka suorittaa kyseisen toimenpiteen hyvin... halpa ja hyvä kun harvoin kuluu samaan pakettiin :roll:
Vectra B2 caravan
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Se on aina vähän hankala homma, maalari on aina joko kallis, huono tai sitten sinne on pitkä jono...

Kannattaa kysellä tutuilta, sellainen maalari on hyvä josta kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Aina löytyy joku joka kehuu vaikka olisi huonokin.

Ja kaikkein paras on jos pääset tarkastelemaan lähempää jotakin kyseisen maalarin maalamaa autoa ja keskustelemaan omistajan kanssa.
JPNIEMI
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JPNIEMI »

Eipä taida löytyä halpaa kameleontti maalaria, kun olen kuullut että tuo maali maksaisi jotain 1300€/l, mikäli se on tätä maalia missä on vuorikristallia tai jotain joukossa. Toivottavasti olen tuon hinnan suhteen väärässä. Värinä hieno itellä kännykänkuoret, jotka on maalattu sillä maalilla.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

joo maali mul on ihan itsellä!! eikä se kyl ihan noin PALJON maksa litralta... väri vaihtaa met.hohto valkoisesta met.hohto siniseen..
Vectra B2 caravan
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Mistä rasmus hommasit tuota sävyä?
Itse olen etsinyt juuri tuota valkoisesta siniseen vaihtavaa väriä, eikä ainakaan vielä ole tullut eteen.
Paljonko muuten on se paljon kohuttu litrahinta?
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

Mahtaakohan tuossa olla ihan normaali helmiäisväri kyseessä? Saman efektin saa ainakin pelkällä helmiäisen käytöllä.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-04-07 12:00, Mrigor wrote:
Mahtaakohan tuossa olla ihan normaali helmiäisväri kyseessä? Saman efektin saa ainakin pelkällä helmiäisen käytöllä.
ei ole helmiäis! tiedän mitä tarkoitat mutta tämä väri on vähän hurjempi eli vaihtuu aika radikaalisti tuosta valkoisesta siniseen litra hinta oli n.300€ ja kyl sitä pitäis saada ihan automaaleihin erikoistuneista liikkeistä itse ostin yhdestä saksalaisesta automaalaamosta kun kävin vähän shoppailemassa...

<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-07 12:25 ]</font>
SAP
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja SAP »

Efekti maalit ovat todella näytäviä mutta niissä piile yksi vaara, pohjien täytyy olla todellakin virheetomät.
Jos pellissä löytyy klommo niin ne näkyy todella hyvin juuri tuon värin vaihto efektin takia, kun pinta vaihtaa väriä "väärässä" paikassa.

Hyvä ja osaava maalari ja jälki on todella kaunista katseltavaa... :smile:
omppu2k
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omppu2k »

Nabbe
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Nabbe »

On 2003-04-07 13:55, omppu2k wrote:
Tässä ois nätti maalaus:
http://www.mustang-zori.com/html/default.htm