Apua soittimen valintaan, <200E

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Radikal

Apua soittimen valintaan, <200E

Viesti Kirjoittaja Radikal »

jeps, vaikka itse -(z)- hankinta on menny puihin jo lukemattoman monta kertaa, niin ainakin hifejä on kertyny verkkaista tahtia huoneen nurkkaan.

SPL Dynamicsin V-12S ja S-2604 saavat seurakseen (toivottavasti jo) huomenna Audio Design GM 6S erkkasatsin, sitten puuttuis enää mankka :P

Tänään koitin etsiä sopivaa soitinta, mutta vaikutti siltä että kaikkihan ne on ominaisuuksiltaan samanlaisia(<200€ luokassa), mut jos sais silti vihjeitä että mitkä soittimet on hyväksi todettuja niin saattais välttää astumasta pascaan :)

Ainoat rajoittavat tekijät; 2x RCA lähtö, mp3 toisto, USB-portti olis toki kiva lisämauste, mutta ei todellakaan pakollinen... eli ihan perus mankkaa haetaan kun parempaankaan ei ole tarvetta/rahaa

Muutamia omia poimintoja soittimien valtavasta tarjonnasta:

-CALIBER : MCD-560M
-PIONEER : DEH-P4800MP
-PIONEER : DEH-P40MP
-PIONEER : DEH-P4900IB
-Pioneer DEH-P6800MP
-JVC KD-G731

...muitakin saa saa ehdottaa, ja noista jotain kommenttia? 200€ hintaraja ei oo mikään ehdoton, mutta siitä enempää en kehtais auton soittimeen satsata :-?
...eikä nuo hifit turhaan jää roikkumaan nurkkaan, vectran hankinta näyttäis ottavan uutta tuulta jälleen, mutta ei siitä sen enempää 8)

ps. jos jollain sattuu olemaan "vaatimukset" täyttävä soitin myytävänä niin kannattaa laittaa viestiä :)
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Ehdottomasti Pioneer 6800mp äänenlaadullisesti hintaisistaan soittimista ylivoimainen, ja hyvät ominaisuudet.
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

Entäpä käytetyt? Itselläni oli pioneerin 7600mp ja olin todella tyytyväinen. Käytettynä pyörivät siinä 200€ tuntumassa. Helppo käyttää ja hyvä ääni.
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Itse kallistuisin JVC:n kannalle, kolmas JVC itsellä menossa eikä mitään valittamista ollut koskaan. Itseäni on ärsyttänyt Pioneereissa tietty hitaus, esim. MP3:n kelauksessa. Onko siitä jo päästy eroon? Olen jopa myynyt tappiolla 3 päivää vanhan Pioneerin soittimen, koska tuo hitaus oli JVC:n jälkeen ylitsepääsemätön juttu. :roll: Ja Sonya en nyt muutenkaan autoon laittaisi..
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Radikal

Itseäni on ärsyttänyt Pioneereissa tietty hitaus, esim. MP3:n kelauksessa. Onko siitä jo päästy eroon?
Tästä asiasta olis kiva kuulla lisää... itse kun en oo muistaakseni pinohiiriä päässy pahemmin kentällä kuuntelemaan, kavereiden kärryistä löytyy lähinnä JVC:tä ja muutamia muita merkkejä, mm. LG :-?
Entäpä käytetyt?
No kaiken muunkin oon tähän mennessä käytettynä ostanu(subi&vahvari, GM 6S tulee sentään uutena), joten miksipä ei soitintakin... tietysti soittimen ostossa pitää olla hiukan tarkempi, kun joillakin on tapana myydä toisten omaisuutta ja autosoittimet olis varmaan tämmöisen listan kärkisijoilla :/

Nyt on muutamia jo muutamia käytettyjä mankkoja tarjottu, näistä itseäni enemmän kiinnostanut tarjous oli: Pioneer DEH-P6800MP "Täysin uudenveroinen, reilusti takuuta jäljellä." 200€+pk

...omasta mielestäni hinta on hiukan suolainen, halvimmillaan noita taitaa saada uutena 250eurolla?
eli hiukan pitänee koittaa tinkiä hintaa alaspäin :P

mutta jos ensin sais vähän kommenttia noiden pinohiirien hitaudesta??

ps. jos teksti vaikuttaa vaikeaselkoiselta, niin se vaan heijastanee kirjoittajansa eilisillan kuntoa :oops:
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

Ainakaan omassa 7600mp: ssä ei ollut moitittavaa nopeudessa. Harmittaa kyllä nyt kun möin mutta sain kyllä siitä myydessä sen verran että ei hirveesti tappiolle jäänyt. Saksasta alunperin tilattiin caraudio24 :stä
Kessu
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Kessu »

Mulla on ollu tämä jvc soitin puolisen vuotta ja olen pirun tyytyväinen siihen..
http://www.jvc.fi/tuote?kategoria=10700.3000&id=1532459
Vectra 2.5 V6 Sport Caravan -00
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Minulta löytyy myös toi kd-g821. Toimii hyvin minun tarpeisiin. Mutta tuossa DEH-P4800MP:ssä on mielestäni paremmat säädöt.
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

mulla on jvc kd-g721 ja ei kyllä ole moittimista. Mielestäni hinta-laatu-suhde kohdallaan.
Jumper
406
Cbr 600
H3rm4ri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja H3rm4ri »

itellä oli edellisessä opelissa sonyn cdx GT300 ja olin todella tyytyväinen. liitäntöjä riittää usbia lukuunottamatta ja ihan näppärä peli kaikin puolin. hintakin taitaa olla jo nykyään siinä 150€ luokkaa...

http://www.sony.fi/view/ShowProduct.act ... +CD+Tuners
tommonen näyttää myös mielenkiintoiselta, itekkin piti ostaa mutta ei ollut vielä helmikuussa saatavilla kun auto vaihtu...
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

Miusta ei todellakaan Pioneer oo hidas :o vaikka vanha versio onkin... (DEH-5500MP)
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Radikal

jep, kiitokset kaikille jotka viitti vastata!

...Näillä näkymin soitin valinta alkaa olla selvä: JVC KD-DV6101

kaverilta löytyy tuollainen tammikuussa ostettu, 1v takuulla oleva, hp. 200€

empä olis uskonu että DVD-soitin tulee autoon, kun ei sellaista ole vielä edes kotonakaan(tietokonetta lukuunottamatta) :D

mutta ei tuo liitäntöjen puolesta, ja tuskin säädöissäkään häviää normaaleille mp3-mankoille?

ainut miinus on että tuo ei taida toistaa divX:iä :-?

btw. sopiva kärrykin( -(z)- ) löytyi jo(tiistai lienee suuri päivä), joten ihan turhaan näitä poppiksia ei oo tullu(/tule) ostettuu 8)
T.K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja T.K »

swoody kirjoitti:mulla on jvc kd-g721 ja ei kyllä ole moittimista. Mielestäni hinta-laatu-suhde kohdallaan.
Täältä löytyy sama soitin ja olen erittäin tyytyväinen siihen, toiminut kohta vuoden moitteettomasti :)

EDIT: Pitäis malttaa lukea viestin loppuun asti
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

Kannattaa kokeilla VDO-Daytonia! :) -Itse suosittelen erittäin lämpimästi
ok`
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ok` »

Jos noista antamistasi vaihtoehdoista, niin kyllä se varmaan tuo Pioneerin 6800mp olisi.
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme :)
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vastaa Viestiin