Astra G Caravan kokemuksia?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
AstraG -98
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja AstraG -98 »

Elikkä perhe kasvaa ja F Astra alkaa käymään ahtaaksi. Olisiko kenelläkään hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa huomioon Astra G Caravanin ostossa...
Opel on Pop!
Petteri
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri »

No kun perhe kasvaa, niín ainakin se, että peräosa on sitten Geessä pienempi kuin F:ssä...
Timpe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Timpe »

f ja g astran peräosat ovat mittojen ja Opel myyjän mukaan prikulleen samankokoiset, osta vectra tai omppu niin on tilaakin enemmän!
severi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja severi »

G kokemuksia:

Loistava auto ajaa. Hyvä ajoasento. Riittävästi tilaa takana lapsilla. Riittävästi tilaa polkimilla. Vaimokin saa auton mahtuun Stoockan parkkihalliin :smile:

Koejoin syksyllä B veccuja ja täytyy sanoo, että G Astra on huomattavasti parempi auto - ainakin mun mielestä. Vectrassa jalat juttuu ahtaisiin polkimeen. Kattokaiteet ruostuu juuristaan jo parivuotta vanhoissa autoissa. Auto on vain hiukan face liftattu ekoista B vecuista. Sisusta on sama, kun -96 vuoden autoissa.

Astraa ostettaessa kannattaa katsoo, että umpioissa ei oo kosteutta. Normaali äänen vaimennin kuulemma ruostuu aika nopeeseen tahtiin (vuosi-pari). Mitään suurta eikä pinetä vikaa mulla ei oo G Astroissa ollut. Nyt on menossa jo toinen. Kilometräjä on noin 40000km takana. Ainoo mikä noissa normaali G farkuissa on, niin tyhjänä niiden perä tekee semmosen ylimääräsen heiton esim hidastesiin hiukan reilummin ajettaessa. Sitten noi etuikkonoiden tiivisteet saattaa pudota hiukan paikoiltaan talvella, kun ikkunoita auotaan jäisinä. Mulla ainakin Opel maksoi tiivisteiden uusimisen ja liimauksen takuu ajan umpudettua kokonaan, ilman että kerkesin edes kysyyn, jotta mitäs tää fiksaus makso! Muuten ei tuu mitään negatiivista mieleen.

Mä olen ainakin ollut tyytyväinen G Astraan, enkä vaihtais sitä vastaavaan B veccuun millään :wink:

severi.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

muuten ihan kiva auto mutta on mun mielestä farmariks vähän liian pieni (itellä 2 lasta ja koira) mut on kyl erittäin hyvä ajettava 2.0i sport i-line caravan vm-00 saksassa tuli kurvailtua tommosella n.kuukauden eikä kyl jääny paskan makua suuhun...
Vectra B2 caravan
morfeus
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja morfeus »

Itsellä on tollanen 1.8 caravan sport vm 01/02. Perhettäkin löytyy vaimo ja muksu. Hyvin ollaan mahduttu tuohon. Pikkasen tehoton toi on mun mielestä, mutta ei sillä mikään teiden tukko ole vaikka lastia olisikin kyydissä. Ainut vaika mikä mulla oli tossa, niin jarrut laahasi, mutta tuntuu korjaantuneen takuunpiikkin menneillä lisäpaloilla. Huonoa tiloissa on ainakin se, että aktan turvaistuimen kun iskee takapenkille selkä menosuuntaan, niin repsikan paikalla istutaan polvet hampaissa sitten.
Huru-Ukko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Huru-Ukko »

Hyvä auto. Tilaa ihan riittävästi
neljälle ja tavaroille. Kuten Severi
jo mainitsi niin pakoputki on kulutustavaraa.
Meillä on 99 1.6 G farkku ja ollaan
oltu tyytyväisiä.
Vastaa Viestiin