ikkunoiden tummennuksesta...
tossa llumarilla tummentavia..niiltä saa varmaan pelkää kalvoakin.
http://www.llumar.fi/J%E4lleenmyyj%E4t.htm
http://www.llumar.fi/J%E4lleenmyyj%E4t.htm
JAU!
No voi veljet. Lukasin tän puun. Onko se lasien tummennus tosissaan noin hankalaa? Tietääkö kukaan pk-seudulla halpaa lasientummentajaa. Vai pitäiskö itse räpeltää, onko sen vaivan arvoista? Voiko mennä homma jotenkin pahasti pieleen, että jää jälkii ikkunoihin ja tällasta jos kalvot menee ihan metsään? Montako viikkoa tuhraantuu jos itte niitä laittais takalaseihin viistoperä Fastraan?
Ei se helppoa oo, mutta täysin mahdollista kun tekee rauhassa ja kunnon välineillä. Kokeileminenhan nyt ei maksa paljoa, ja ne kalvot saa aina revittyä pois ilman pysyviä vaurioita. Pesuainetta ja patapataa ni lähtee ne liimat suht vaivatta. Liikkeessä tummentaminen on tietty helppo ja varma tapa, mut sillä rahalla teet jo monet tummennukset itse.kolava kirjoitti:No voi veljet. Lukasin tän puun. Onko se lasien tummennus tosissaan noin hankalaa? Tietääkö kukaan pk-seudulla halpaa lasientummentajaa. Vai pitäiskö itse räpeltää, onko sen vaivan arvoista? Voiko mennä homma jotenkin pahasti pieleen, että jää jälkii ikkunoihin ja tällasta jos kalvot menee ihan metsään? Montako viikkoa tuhraantuu jos itte niitä laittais takalaseihin viistoperä Fastraan?
"Correct if wrong" Mutta eikö pitkälti riipu siitä monta lasia tummenetaanAltti450 kirjoitti:Nyt kyllä menit hinnassa metsään. Puolet lisää niin alkaa olla oikeat teippinetin hinnat.elMisse kirjoitti:Teippinet.
Laatutyötä, nopeasti, laatukalvoilla, väh 5v takuu jne.
200-300€ Halpaa ja hyvää.
MB W201 190D OM605 powered with Holset
No siis haluaisin nuo takalasit, eli takaovien lasit sekä takalasin.
Sitten jos alkaisi niitä itse laittamaan, niin miten kannattaa toimia lasien poisottamisen suhteen? Helpottaa varmaan asennusta jos lasit saa pois, mutta se on varmaan aika työlästä? Onko mahdollisuuksia saada hyvää jälkeä ilman, että ottaa laseja irti? Nyt puhun lähinnä takaovien veivattavista laseista. Niin ja täytyykö niistä ottaa niitä tiivisteitä ympäriltä veke?
Vielä jos joku tietää halpoja tummentajia pk-seudulla tai Lahden/Hämeenlinnan lähellä niin kertokaa vain!
Sitten jos alkaisi niitä itse laittamaan, niin miten kannattaa toimia lasien poisottamisen suhteen? Helpottaa varmaan asennusta jos lasit saa pois, mutta se on varmaan aika työlästä? Onko mahdollisuuksia saada hyvää jälkeä ilman, että ottaa laseja irti? Nyt puhun lähinnä takaovien veivattavista laseista. Niin ja täytyykö niistä ottaa niitä tiivisteitä ympäriltä veke?
Vielä jos joku tietää halpoja tummentajia pk-seudulla tai Lahden/Hämeenlinnan lähellä niin kertokaa vain!
Mulla "kalvottaja" leikkas reiän lisäjarruvalolle(~30%) ja taas faijan autossa toisessa paikkaa veti kalvolla(~5-10%) ylip3rtti kirjoitti:Mites on, saako takalasissa olevan lisäjarruvalon tummentaa vai pitääkö se jättää näkymään normaalisti? Ois 15% kalvoa astra g:n takalasia varten ja voipi himmetä aika lailla, jos vetäsee kalvot eteen.
Kyllä se sieltä vähän näkyy
Peittää sitä ei saa, eikä poistaa. Taitaa olla taas arpapeliä tommonen, toinen suikkalakki voi päästää läpi ja toinen ei.
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Näin vähän arvelinkin.. Pitänee jättää reikä sille valolle, ettei tartte alkaa makselemaan mitään ylimäärästä niiden takia.TeBa kirjoitti:Mulla "kalvottaja" leikkas reiän lisäjarruvalolle(~30%) ja taas faijan autossa toisessa paikkaa veti kalvolla(~5-10%) ylip3rtti kirjoitti:Mites on, saako takalasissa olevan lisäjarruvalon tummentaa vai pitääkö se jättää näkymään normaalisti? Ois 15% kalvoa astra g:n takalasia varten ja voipi himmetä aika lailla, jos vetäsee kalvot eteen.
Kyllä se sieltä vähän näkyy
Peittää sitä ei saa, eikä poistaa. Taitaa olla taas arpapeliä tommonen, toinen suikkalakki voi päästää läpi ja toinen ei.
Totta turiset. Automaattisesti vertasin omaan g-farkkuun, johon pyysin em puljusta tarjouksen.TeBa kirjoitti:"Correct if wrong" Mutta eikö pitkälti riipu siitä monta lasia tummenetaanAltti450 kirjoitti:Nyt kyllä menit hinnassa metsään. Puolet lisää niin alkaa olla oikeat teippinetin hinnat.elMisse kirjoitti:Teippinet.
Laatutyötä, nopeasti, laatukalvoilla, väh 5v takuu jne.
200-300€ Halpaa ja hyvää.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.