ei kellään ole tarpeetonta hiirtä ja näppistä? Poika meinaa hajoittaa nämä nykyiset vehkeet
Eli jos jollain olisi luovuttaa meijän poijjalle vaikka hieman vanhemmat vehkeet, niin niiden omistaja pääsisi turhista tilanviejistä eroon ja mulla ei menisi hermo siihen että tämä näppis + hiiri o kohta päreinä.
Tarjoan vaikka kökökahvit!
Jaahas, matka kohti lieksan ihmeellistä maailmaa voi kohta alkaa...
Jariko kirjoitti:just just...kävin muuten tänään katsastamassa calin ja meni moitteitta läpi...
Aika hyvin mulla saattaa tulla sanomista katsastuksessa mutta kyllä sen pitäs läpi mennä
Pitäs ainakin pitkät valot suunnata tietä päin nyt kun ne harottaa jonnekkin männyn latvoihin...
taijan perkele lähteä ettimään kaikki sedani saabilla ajajat ja hakata ne 1 kerralllaan! Joku VITUN narkki tuli pekkalan sillalla vastaan, minun kaistalla!! Pyörätiellä ei onneksi ollut ketään ku huitasin sinne...
J.Toivanen kirjoitti:taijan perkele lähteä ettimään kaikki sedani saabilla ajajat ja hakata ne 1 kerralllaan! Joku VITUN narkki tuli pekkalan sillalla vastaan, minun kaistalla!! Pyörätiellä ei onneksi ollut ketään ku huitasin sinne...
Toi on just tota. Kaikki avohoitopotilaat sinkoilee tuolla liikenteessä... Eikös siinä sillalla oo aika korkea se pyörätien kynnys? Tykkäskö auto kyttyrää?