ai kadettiindtiveccu kirjoitti: ainakin minulla huolivat kaikki alennuskuponkit (yht. 35€) cruise-asennuksessa...
Tuohon kyselyyn liittyen, Miksi siihen ei voi laittaa kun yhden omistuksessa olevan ooppelin, ja miksi siitä puuttuu puolet malleista

ai kadettiindtiveccu kirjoitti: ainakin minulla huolivat kaikki alennuskuponkit (yht. 35€) cruise-asennuksessa...
taitaa tulla ihan randomina toi lehti kun meillekin tuli. ohan toi omppukin jo 11v... vai onko se sit niille jotka lähi aikoina hommannu opelin, AKE:lta varmaan lunttaavat tiedotata kirjoitti:Lähettelevät tuollaisia vissiin vain teille uudempien Opelien omistajille, kun ei yli 10v Opelien omistajille ole moisia lähetelty...
Tänne tuli postissa kans toi ja alennus kuponkit mukana. Meidän perheen uusin ooppeli on vuosimallia -95. Mun matikalla se on yli 10v joten kyse on oltava jostain muusta.ata kirjoitti:Lähettelevät tuollaisia vissiin vain teille uudempien Opelien omistajille, kun ei yli 10v Opelien omistajille ole moisia lähetelty...

Mä sein sellasen beigen hatun ku ostin koneen osia.=Pasi= kirjoitti:Tuli postissa kans tuo lehti.
Mites kun siin on niitä kuponkeja liitteenä, ja kalastajahatun sais kun 10eurolla ostaa varaosia tms. Niin onko se ihan blanco-lakki? Ainakaan kuvissa ei näy lainkaan opel-logoa tms siinä lakissa.
Onks kukaan hakenu sellaista siis vielä?