ka-ti kirjoitti:kääntäkää nyt ihmeessä se hevosenkenkä...
Lauantaina saatiin kenkä käännettyä... Eikä vielä ole sen jälestä epäonni kolkutellut
Joo hyvällä tuurilla isukki aloittelee auton oikomista keskiviikkona.... Olis kyl ihan kiva olla ite apuna mut jonkun on kyl katottava noita muksujakin.... Vapaa ehtoisia muksujen kaitsijoita pyydetään ilmoittautumaan
Kipakka kirjoitti:mut jonkun on kyl katottava noita muksujakin.... Vapaa ehtoisia muksujen kaitsijoita pyydetään ilmoittautumaan
Tännenkin noita lapsenvahteja Kun Mä olen viikot töissä ja Sanna viikonloput
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
teemuk kirjoitti:
Tännenkin noita lapsenvahteja Kun Mä olen viikot töissä ja Sanna viikonloput
älä selitä vaan koita saada se auto leima kuntoon
Josko keväämmällä nytkin näytti olevan joku fiatin "reuhka"tuolla tallis
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Jokohan tänään sais ton pellin jonkinlaiseen kuntoon jotta vois ens viikon käydä töissä? Ja sit odotellaan että, nää "kylä luudat" saapuis reissusta et saatas vähän lisää osaa autoon...
Kipakka kirjoitti:Jokohan tänään sais ton pellin jonkinlaiseen kuntoon jotta vois ens viikon käydä töissä? Ja sit odotellaan että, nää "kylä luudat" saapuis reissusta et saatas vähän lisää osaa autoon...
tehkääs mulle samanlainen osaakos teistä jompi kumpi maalata ruiskulla
pitäs vähän korjailla ruosteita ja noi 15 miljoonaa kivenlyömää pois.
Goljat kirjoitti:tehkääs mulle samanlainen osaakos teistä jompi kumpi maalata ruiskulla
pitäs vähän korjailla ruosteita ja noi 15 miljoonaa kivenlyömää pois.
ei osata maalata mut meinasin itse maalata etu ja takapuskurit, maskin ja etulokarin. konepelti menee osaavammalle kaverille