kulkuri kirjoitti:Tervehdys LouCCu!!
Olisi kysyttävää tuosta tilauksesta. Heikkouteni on yuo englannin kieli joten en kauheesti ymmärrä noista tuning-zoren sivuista.
Mutta siis listasin osia mitä haluaisin, ja nyt sellainen ongelma että käykö kyseiset osat 94vm gsi corsaan (osat ovat opel->corsa valikosta

) ja että onko niitä siellä varastossa?
Tässä osat:
OPEL CORSA B SIDESKIRTS
ID: 11355
Price: 65.99 € / set
OPEL CORSA B FRONT BUMPER
ID: 8672
Price: 134.97 € / pcs
OPEL CORSA B REAR BUMPER
ID: 9080
Price: 134.97 € / pcs
Osille tulisi hintaa noin 340€, miten paljon kaikkineen kuluineen että ovat minulla?
Sulla varmaan on kokemuksia noista osista että miten laadukkaita tekeleitä ovat?
Kiitokset vastauksista!
Yst.Ter:Kulkuri
Koska noi näyttäis olevan oikein puskurit eikä helmoja vaan jatkeeksi niin uskon että käyvät, gsi corsasta kun ei itsellä ole kokemusta mutta ainakin gsi astraan menee noi puskurit mutta taas etuhelma ei mene muutakuin gsi:n oma helma, koska puskurit erilaisia. Voihan se olla että puskureissa on erilaiset kiinnitykset mutta en usko kuitenkaan, joku viisaampi ja jolla on kokemusta gsi sorsasta voisi tuota asiaa valaista
Ja noi hinnat kun yhtäkkiä laskin niin olis yhteensä tänne 393 euroa, sisältää siis alennuksen ja kulut. Täältä Kauhavalta sitten tulee eri kulut jos joudun lähettämään
Ja noissa osissa mitä olen nähnyt niin heittää tuo laatu aika paljon, jotkut ovat aika tukevan tuntuisia ja jotkut taasen hieman heiveröisempiä mutta ei mitään suurempaa vikaa laadussa, pohjat joutuu tekemään kuitenkin ennen maalausta. Ja tietääkseni ei ainakaan viime tilauksessa ollut kuin parissa tuotteessa hieman kuljetus ( tai varastointi ) kolhuja puolasta minulle tullessa.